Geniaal kapsel heeft die man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Lekkere comeback
Je had wel gelijk over Cole
Speelt echt top de laatste tijd
Wat maakt dat nou uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:47 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Niet zo persoonlijk. Maar ik word dik.
Ja ik moet trainenquote:
En dat stond in die mail?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geluidsman van Sport1 is een knicksfan zei Mart laatst.
Ja he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Lekkere comeback
Je had wel gelijk over Cole
Speelt echt top de laatste tijd
Zo eentje van de Knicks heeft ook een bazen kapsel.quote:
Zag het gister ook ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat stond in die mail?
[..]
Ja he.
[..]
Zo eentje van de Knicks heeft ook een bazen kapsel.
ongeveer. heel erg opbouwen. 2 jaar geen cardio gedaanquote:
oh, ik loop nu altijd een uurtje, soms haal ik 11,5km soms 10km..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ongeveer. heel erg opbouwen. 2 jaar geen cardio gedaan_!
Elke dag ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh, ik loop nu altijd een uurtje, soms haal ik 11,5km soms 10km..
hoezo weeg je dan 55??quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vind een ideaal gewicht 70 kg denk ik ofzo
Dat is ook mijn doel, morgen beginnen met schemaatje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee, 2x per week, soms de 3de 30 minuutjes..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke dag ja?
Ik doe half uurtje rennen en half uurtje fietsen.
Best nice.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee, 2x per week, soms de 3de 30 minuutjes..
Ik moet 2.4km in 11 minuut 11 seconde gaan rennen voor fitness test. Best te doen toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op loopband?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet 2.4km in 11 minuut 11 seconde gaan rennen voor fitness test. Best te doen toch.
Wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet 2.4km in 11 minuut 11 seconde gaan rennen voor fitness test. Best te doen toch.
Fietsen gaat nog wel bij mij, maar dat hardlopen is zo killing om mee te beginnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke dag ja?
Ik doe half uurtje rennen en half uurtje fietsen.
Ik ging vandaag fietsen. Maar hardlopen is wel weer een volgende stapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fietsen gaat nog wel bij mij, maar dat hardlopen is zo killing om mee te beginnen
Dat is wel te doen volgens mij ja, nog geen 15 km/h.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me best te doen.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Goed zo jongetjes.. werken aan dat strakke lijf!
Ja dat is wel te doen, als je een iphone hebt moet je eens rennen met runkeeper, die houdt tijden afstanden etc bij, tempo's etc. Staan ook schema's op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Ook het aantal verbrande calorieën?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel te doen, als je een iphone hebt moet je eens rennen met runkeeper, die houdt tijden afstanden etc bij, tempo's etc. Staan ook schema's op.
oh, nog beterquote:
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook het aantal verbrande calorieën?
Zal morgen eens naar kijken, handig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel te doen, als je een iphone hebt moet je eens rennen met runkeeper, die houdt tijden afstanden etc bij, tempo's etc. Staan ook schema's op.
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook het aantal verbrande calorieën?
Dat is best een bazen app ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon je maar altijd door blijven sprintenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben meer van de sprint, maar daar heb je verder geen reet aan jammer genoeg qua lichaam.
Had in de vierde klas 8.0 op de 60 meter, kreeg toen een 10.
Ja, alleen schrik ik me elke keer kapot als je om de tijd een omroep krijgt hoever je loopt. Kut wijfquote:
Dat kan, alleen dan word het een duurloop en daar ben ik niet op gebouwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon je maar altijd door blijven sprinten
Ja dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, alleen schrik ik me elke keer kapot als je om de tijd een omroep krijgt hoever je loopt. Kut wijf
Nou dat lijkt me voor niemand vol te houden. Om gewoon een uur lang ofzo achter elkaar op volle snelheid te sprinten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan, alleen dan word het een duurloop en daar ben ik niet op gebouwd eigenlijk.
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat.
Ik gebruik ook soms Runtastic pro. Die is ook best goed.
Maar gebruik je het ook dankzij Thijs?![]()
Zag laatst ronde van rotterdam, 40km en die afrikanen liepen 17km per uurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me voor niemand vol te houden. Om gewoon een uur lang ofzo achter elkaar op volle snelheid te sprinten.
Naar het eind van de straat en toen heel snel weer terug naar mijn kamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb sinds kort zo'n sport bandje die om je armen gaat en je iPhone in kan stoppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee
Ik had eerst nike app erop staan, maar die was kut volgens de recensies, toen nam ik de eerste run app die ik tegenkwam in de store
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar het eind van de straat en toen heel snel weer terug naar mijn kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ja maar die zijn het gewend. Die hadden allemaal wilde beesten achter zich aan rennen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag laatst ronde van rotterdam, 40km en die afrikanen liepen 17km per uur
Ja die zag ik ook, je hebt ook een hartmeter, fucking handigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n sport bandje die om je armen gaat en je iPhone in kan stoppen.
lichamen van die ethiopiersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag laatst ronde van rotterdam, 40km en die afrikanen liepen 17km per uur
Je route zo plannen dat je op de weg terug de wind mee hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen haat aan tegenwind. Nog steeds
Cristiano Ronaldoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lichamen van die ethiopiers
doe mij dan maar een usain bolt.
Ik rij een rondjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je route zo plannen dat je op de weg terug de wind mee hebt.
Dat gaat me weer te ver.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, je hebt ook een hartmeter, fucking handig
Ik zie het nu ook pas voor het eerst (stream van NBA).quote:
Zeefuikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lichamen van die ethiopiers
doe mij dan maar een usain bolt.
Ooh Amerikaanse reclame.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gaat me weer te ver.
Maar had vanochtend (rond half 7) uurtje buiten hardgelopen. Echt lekker weertje man.
[..]
Ik zie het nu ook pas voor het eerst (stream van NBA).
Nee, je zoekt alweer een escape.. dan fiets je het rondje maar andersomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rij een rondje. Dus heb je op een gegeven moment last van tegenwind. Daarom moet het maar windstil zijn
Ochtend sowiesoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gaat me weer te ver.
Maar had vanochtend (rond half 7) uurtje buiten hardgelopen. Echt lekker weertje man.
[..]
Ik zie het nu ook pas voor het eerst (stream van NBA).
Hoeveel minuten gefietst?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rij een rondje. Dus heb je op een gegeven moment last van tegenwind. Daarom moet het maar windstil zijn
Ja. Echt zo Amerikaans ook he. Ook ff een iPhone 5 diss. :pquote:
Dan heb je er toch op een gegeven moment alsnog last van?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, je zoekt alweer een escape.. dan fiets je het rondje maar andersom
( pssst , vraag de afstand dan ook meteen)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel minuten gefietst?
[..]
Ja. Echt zo Amerikaans ook he. Ook ff een iPhone 5 diss. :p
3 kwartier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel minuten gefietst?
[..]
Ja. Echt zo Amerikaans ook he. Ook ff een iPhone 5 diss. :p
Je kunt beter héén de wind tegen hebben... dan fiets het laatste gedeelte lekker, heb je iets om je op te verheugen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je er toch op een gegeven moment alsnog last van?
Dat is nog best lang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 kwartier.
Zijn er ook cheerleaders bij die NBA?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
( pssst , vraag de afstand dan ook meteen)
Ik was aan het improviseren op de route. Gewoon ergens heen gaan en dan maar gokken of ik links of rechts ging. Was ook niet zo'n heel groot rondje ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt beter héén de wind tegen hebben... dan fiets het laatste gedeelte lekker, heb je iets om je op te verheugen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
oke oke ik ga slapen
rustig aan welterusten
gr
Trusten man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
oke oke ik ga slapen
rustig aan welterusten
gr
Ik heb echt werkelijk geen idee. Ben zo slecht in afstanden schatten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is nog best lang.Had dat niet verwacht.
En:
[..]
Ik doe altijd rustig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
oke oke ik ga slapen
rustig aan welterusten
gr
Ik fiets 10 km in een half uur.. Dus wat jij nu noemt, 3 á 4 km in 3 kwartier, lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee. Ben zo slecht in afstanden schatten.Denk 3/4 km ofzo
Ja ik ben traag maarja fuck it.
Heb geen idee wat goeie schoenen zijn, heb zelf asics.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben nooit echt een fietsliefhebber geweest.Ben meer van het hardlopen enzo.
Maar heeft iemand tips voor goede hardloopschoenen?
Ik zweer bij mijn New Balancequote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben echt redelijk traag hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik fiets 10 km in een half uur.. Dus wat jij nu noemt, 3 á 4 km in 3 kwartier, lijkt me onmogelijk.
Wel muziek mee met hardlopen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb nu Nikes, maar ga denk ik ook een Asics nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb geen idee wat goeie schoenen zijn, heb zelf asics.
Dat zijn toch vrouwen schoenen (voor billen ofzo)?quote:
Ja man. Heb hardloop oortjes.quote:
Redelijk traag? Een booster zou je inhalen.. Wat zeg ik, een opa lopende met een rollator. Ik denk dat je jezelf onderschat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben echt redelijk traag hoor. Maar weet afstand ook niet precies enzo
. Ik weet nog wel dat ik vanuit school toen altijd 15 km moest fietsen en er soms 2 uur over deed
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb nu Nikes, maar ga denk ik ook een Asics nemen.
[..]
Dat zijn toch vrouwen schoenen (voor billen ofzo)?
[..]Ik vind ze prettig omdat ze niet zwaar zijn, van leer ( dus ademend, geen zweetkakkies) en lekker meeveren
Ja man. Heb hardloop oortjes.
Hoezo onderschat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Redelijk traag? Een booster zou je inhalen.. Wat zeg ik, een opa lopende met een rollator. Ik denk dat je jezelf onderschat.
Je benadert jezelf niet zo vriendelijk. Volgens mij, als je op je dooie gemak fietst, haal je wel 10 km in 3 kwartier.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen dan zou ik het kunnen denk ik. Anders raak ik meteen afgeleid enzo.
Zal bij een sportwinkel eens naar kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind ze prettig omdat ze niet zwaar zijn, van leer ( dus ademend, geen zweetkakkies) en lekker meeveren
Kan ook best wel. Maar ik heb dat vandaag niet gefietstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je benadert jezelf niet zo vriendelijk. Volgens mij, als je op je dooie gemak fietst, haal je wel 10 km in 3 kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |