quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
oke oke ik ga slapen
rustig aan welterusten
gr
Trusten man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
oke oke ik ga slapen
rustig aan welterusten
gr
Ik heb echt werkelijk geen idee. Ben zo slecht in afstanden schatten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is nog best lang.Had dat niet verwacht.
En:
[..]
Ik doe altijd rustig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
oke oke ik ga slapen
rustig aan welterusten
gr
Ik fiets 10 km in een half uur.. Dus wat jij nu noemt, 3 á 4 km in 3 kwartier, lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee. Ben zo slecht in afstanden schatten.Denk 3/4 km ofzo
Ja ik ben traag maarja fuck it.
Heb geen idee wat goeie schoenen zijn, heb zelf asics.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben nooit echt een fietsliefhebber geweest.Ben meer van het hardlopen enzo.
Maar heeft iemand tips voor goede hardloopschoenen?
Ik zweer bij mijn New Balancequote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben echt redelijk traag hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik fiets 10 km in een half uur.. Dus wat jij nu noemt, 3 á 4 km in 3 kwartier, lijkt me onmogelijk.
Wel muziek mee met hardlopen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb nu Nikes, maar ga denk ik ook een Asics nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb geen idee wat goeie schoenen zijn, heb zelf asics.
Dat zijn toch vrouwen schoenen (voor billen ofzo)?quote:
Ja man. Heb hardloop oortjes.quote:
Redelijk traag? Een booster zou je inhalen.. Wat zeg ik, een opa lopende met een rollator. Ik denk dat je jezelf onderschat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben echt redelijk traag hoor. Maar weet afstand ook niet precies enzo
. Ik weet nog wel dat ik vanuit school toen altijd 15 km moest fietsen en er soms 2 uur over deed
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb nu Nikes, maar ga denk ik ook een Asics nemen.
[..]
Dat zijn toch vrouwen schoenen (voor billen ofzo)?
[..]Ik vind ze prettig omdat ze niet zwaar zijn, van leer ( dus ademend, geen zweetkakkies) en lekker meeveren
Ja man. Heb hardloop oortjes.
Hoezo onderschat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Redelijk traag? Een booster zou je inhalen.. Wat zeg ik, een opa lopende met een rollator. Ik denk dat je jezelf onderschat.
Je benadert jezelf niet zo vriendelijk. Volgens mij, als je op je dooie gemak fietst, haal je wel 10 km in 3 kwartier.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen dan zou ik het kunnen denk ik. Anders raak ik meteen afgeleid enzo.
Zal bij een sportwinkel eens naar kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind ze prettig omdat ze niet zwaar zijn, van leer ( dus ademend, geen zweetkakkies) en lekker meeveren
Kan ook best wel. Maar ik heb dat vandaag niet gefietstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je benadert jezelf niet zo vriendelijk. Volgens mij, als je op je dooie gemak fietst, haal je wel 10 km in 3 kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |