Zag laatst ronde van rotterdam, 40km en die afrikanen liepen 17km per uurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me voor niemand vol te houden. Om gewoon een uur lang ofzo achter elkaar op volle snelheid te sprinten.
Naar het eind van de straat en toen heel snel weer terug naar mijn kamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb sinds kort zo'n sport bandje die om je armen gaat en je iPhone in kan stoppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee
Ik had eerst nike app erop staan, maar die was kut volgens de recensies, toen nam ik de eerste run app die ik tegenkwam in de store
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar het eind van de straat en toen heel snel weer terug naar mijn kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ja maar die zijn het gewend. Die hadden allemaal wilde beesten achter zich aan rennen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag laatst ronde van rotterdam, 40km en die afrikanen liepen 17km per uur
Ja die zag ik ook, je hebt ook een hartmeter, fucking handigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n sport bandje die om je armen gaat en je iPhone in kan stoppen.
lichamen van die ethiopiersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag laatst ronde van rotterdam, 40km en die afrikanen liepen 17km per uur
Je route zo plannen dat je op de weg terug de wind mee hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen haat aan tegenwind. Nog steeds
Cristiano Ronaldoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lichamen van die ethiopiers
doe mij dan maar een usain bolt.
Ik rij een rondjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je route zo plannen dat je op de weg terug de wind mee hebt.
Dat gaat me weer te ver.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, je hebt ook een hartmeter, fucking handig
Ik zie het nu ook pas voor het eerst (stream van NBA).quote:
Zeefuikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lichamen van die ethiopiers
doe mij dan maar een usain bolt.
Ooh Amerikaanse reclame.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gaat me weer te ver.
Maar had vanochtend (rond half 7) uurtje buiten hardgelopen. Echt lekker weertje man.
[..]
Ik zie het nu ook pas voor het eerst (stream van NBA).
Nee, je zoekt alweer een escape.. dan fiets je het rondje maar andersomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rij een rondje. Dus heb je op een gegeven moment last van tegenwind. Daarom moet het maar windstil zijn
Ochtend sowiesoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gaat me weer te ver.
Maar had vanochtend (rond half 7) uurtje buiten hardgelopen. Echt lekker weertje man.
[..]
Ik zie het nu ook pas voor het eerst (stream van NBA).
Hoeveel minuten gefietst?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rij een rondje. Dus heb je op een gegeven moment last van tegenwind. Daarom moet het maar windstil zijn
Ja. Echt zo Amerikaans ook he. Ook ff een iPhone 5 diss. :pquote:
Dan heb je er toch op een gegeven moment alsnog last van?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, je zoekt alweer een escape.. dan fiets je het rondje maar andersom
( pssst , vraag de afstand dan ook meteen)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel minuten gefietst?
[..]
Ja. Echt zo Amerikaans ook he. Ook ff een iPhone 5 diss. :p
3 kwartier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel minuten gefietst?
[..]
Ja. Echt zo Amerikaans ook he. Ook ff een iPhone 5 diss. :p
Je kunt beter héén de wind tegen hebben... dan fiets het laatste gedeelte lekker, heb je iets om je op te verheugen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je er toch op een gegeven moment alsnog last van?
Dat is nog best lang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 kwartier.
Zijn er ook cheerleaders bij die NBA?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
( pssst , vraag de afstand dan ook meteen)
Ik was aan het improviseren op de route. Gewoon ergens heen gaan en dan maar gokken of ik links of rechts ging. Was ook niet zo'n heel groot rondje ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt beter héén de wind tegen hebben... dan fiets het laatste gedeelte lekker, heb je iets om je op te verheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |