Haha uitgeleverd worden aan Nigeriaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks blijkt ie 2 miljoen schuld te hebben en dan mag ik ervoor brommen
En terecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo heel veel.
Half uurtje.quote:
Hoe zwaar ben je? Bij welke lengtequote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:44 schreef Norakiaan het volgende:
Moet ook weer wat gaan doen. Ben dik aan het worden.
Wie is Norak eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:44 schreef Norakiaan het volgende:
Moet ook weer wat gaan doen. Ben dik aan het worden.
vind je het gek om half 1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Half uurtje.
En nee, hardlopen is tamelijk afschuwelijk. Hopelijk gaat het binnenkort beter
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vind je het gek om half 1
Stylo die van jouw ook offline?
is er NBA?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vind je het gek om half 1
Stylo die van jouw ook offline?
Ik bedenk het ook pas netquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jaman, was helemaall vergeten heat - bulls
Welke bericht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:51 schreef Doublepain het volgende:
Sport1 zijn ook naaiers, heb ze 4 weken geleden een bericht gestuurd waarom ze zo weinig NBA uitzenden terwijl hun reclame zegt dat er juist veel NBA is op Sport1.. Nog steeds geen antwoord
Was een lang bericht, moet ik weer inloggen.quote:
En waarom doen ze dat? Wil het nu weten ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een lang bericht, moet ik weer inloggen.
Maar stond in waarom ze zo weinig NBA lieten zien terwijl dit de belangrijkste NBA wedstrijden zijn, ook 2 wedstrijden elke keer die ze om half 4 uitzenden, terwijl er ook een paar om 01:00 of eerder beginnen. Ook dat commentaar niet persé hoeft als dat het probleem was, engels of gewoon zonder kan ook wel.
En nog een stuk dat ze vaak Knicks en Nets uitzenden
Geluidsman van Sport1 is een knicksfan zei Mart laatst.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En waarom doen ze dat? Wil het nu weten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |