quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaja, je valt me gewoon aan. Recht in mijn gezicht.
Haha facial.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ze hebben al 7 kansen achter elkaar gemist.quote:
Ik las vandaag dat jij leuke ervaringen hebt met wat forsere vrouwen. Vertel me er meer overquote:
Alleen dubstep remix kan soms nog wel, maar voor de rest, vaak tig keer matig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer zit soms ook wel eens te mixen. Gaat hij goede muziek van MJ lopen verkrachten met hippe deuntjes enzo. Blijf af van meesterwerken a.u.b. denk ik dan.
Je moet ook geen geld sturen naar Afrikaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou het?
Ik werd al belazerd door een Nigeriaan
Nee joh, een ezel struikelt niet twee keer over dezelfde steen, klinkt Milton Bank Nigeriaans?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou het?
Ik werd al belazerd door een Nigeriaan
Lebron die net door de benen passt naar een bulls speler op eigen helftquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben al 7 kansen achter elkaar gemist.
Wordt soort Knicks van gisteren. Ze misten toen ook kans voor kans.
Dat luister ik echt niet. Drukke gedoe allemaal. Geef mij maar kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Alleen dubstep remix kan soms nog wel, maar voor de rest, vaak tig keer matig.
Vlees op de bot'nquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat jij leuke ervaringen hebt met wat forsere vrouwen. Vertel me er meer over
Basketbal is alleen leuk als Bugs Bunny meedoet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lebron die net door de benen passt naar een bulls speler op eigen helft
Ja die lul woonde ook in Amerika, maar moest mijn telefoon sturen naar zijn dochter die in Nigeria woontquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, een ezel struikelt niet twee keer over dezelfde steen, klinkt Milton Bank Nigeriaans?!
In Belgrado eens op een Dubstep Boot gestaan en alcohol gedronken met een promillage dat hier zwaar illegaal zou zijn haha en sindsdien is dubstep het enige van dat genre wat er nog mee door kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat luister ik echt niet. Drukke gedoe allemaal. Geef mij maar kwaliteit.
Kan he met globalisering enzo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die lul woonde ook in Amerika, maar moest mijn telefoon sturen naar zijn dochter die in Nigeria woont
Yup, geen enkel probleem, kon ik ook lekker met die dikke tetten spelenquote:
Straks blijkt ie 2 miljoen schuld te hebben en dan mag ik ervoor brommenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan he met globalisering enzo tegenwoordig.
Ik vind het allemaal niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
In Belgrado eens op een Dubstep Boot gestaan en alcohol gedronken met een promillage dat hier zwaar illegaal zou zijn haha en sindsdien is dubstep het enige van dat genre wat er nog mee door kan.
Knetterkrankerjorum?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, geen enkel probleem, kon ik ook lekker met die dikke tetten spelen
Echte womanizer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, geen enkel probleem, kon ik ook lekker met die dikke tetten spelen
Nee, een ex.quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, zie dat het alweer 1:28 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |