Omdat ik dat word.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo snel aangevallen?
Alle muziek is kanker behalve trve blek met0lquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo snel aangevallen?
Nou niet altijd. Ik kan sommige klassieke muziek wel waarderen. Of goede filmmuziek.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met een beetje sfeer kan ik me daar wel mee in laten meespelen.
Beter dan muziek zonder tekst in ieder geval![]()
.
Waarom zou ik dat hopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat denk je, althans dat hoop je
Misschien alleen door Stijn en DP, maar dat is het ook wel.quote:
Ja, inderdaad, die wel maar doelde meer op techno en trance en meer van dat soort herrie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Ik kan sommige klassieke muziek wel waarderen. Of goede filmmuziek.
Okéquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op hoor. Vreemde reactie van jouw kant.
Nou wel meer hoor de laatste tijd. En het is gewoon hoe ik in elkaar zit. Kan het ook niet veranderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien alleen door Stijn en DP, maar dat is het ook wel.
Ooh dat vind ik ook niks hoor. Maarja mijn broer houdt er wel van. Ik heb vaak genoeg moeten slapen met die herrie een kamer naast mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die wel maar doelde meer op techno en trance en meer van dat soort herrie.
Jij bent dus soort Marokkaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou wel meer hoor de laatste tijd. En het is gewoon hoe ik in elkaar zit. Kan het ook niet veranderen.
Waarom zou dat Marokaans zijn dan? We zijn allemaal mensen. En ik heb gewoon net deze eigenschappen en karaktertrekken in me gepropt gekregen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent dus soort Marokkaan eigenlijk?
Iemand die ik ken hield daar enorm van, maar die was ook een beetje raar qua gedrag enzo, dacht dat hij iets kon herkennen in die muziekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik ook niks hoor. Maarja mijn broer houdt er wel van. Ik heb vaak genoeg moeten slapen met die herrie een kamer naast me
Rustig aan man, was maar een grapje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat Marokaans zijn dan? We zijn allemaal mensen. En ik heb gewoon net deze eigenschappen en karaktertrekken in me gepropt gekregen.
Ze moeten tegen de Bulls.quote:
Mijn broer zit soms ook wel eens te mixen. Gaat hij goede muziek van MJ lopen verkrachten met hippe deuntjes enzo. Blijf af van meesterwerken a.u.b. denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iemand die ik ken hield daar enorm van, maar die was ook een beetje raar qua gedrag enzo, dacht dat hij iets kon herkennen in die muziek![]()
.
Jaja, je valt me gewoon aan. Recht in mijn gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee joh fixen ze wel, 4-0quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig aan man, was maar een grapje.
[..]
Ze moeten tegen de Bulls.
Gaat moeilijk worden.
quote:Hello, I am the Chief Financial Officer of Milton Private Bank. I am writing you regarding a deposit by a late customer of my bank(Anthony) who died without declaring any blood relative. Reply me if interested so i can give you more details........Regards, David Hale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |