Vrouwen vinden het over het algemeen juist lekker om door haar heen te kroelenquote:
hakken zou je sowieso al altijd moeten dragen jongedame.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hij is zelf 1.80, maar misschien kan ik hem onderwerpen door hakken aan te trekken!
Borsthaar enzo, lekker hoor! Alleen het baard- en snorhaar even verwijderen s.v.p., tenzij je het écht staat! Schaamhaar gewoon even bijhouden, anders heb je overal van die gore haren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Azorius het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het over het algemeen juist lekker om door haar heen te kroelen. Ben jij wel een echte vrouw?
Ik heb wel eens zijn shirt kapot gescheurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hakken zou je sowieso al altijd moeten dragen jongedame.
en van die kleding zou ik ook nog door de vingers zien. zie mijn eerste post, sommige vrouwen gooien zelfs stiekem lelijke kleding weg. jij sleurt hem gewoon mee naar de stad. is tenminste eerlijk heh.
Of gewoon: gezeik in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Ajms het volgende:
[..]
Oh deze ook nog! Extreem kinderachtig en vooral heel irritant.
Mannen moeten bossen dreigend schaamhaar hebben, lekker woest, masculin en puur natuurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Borsthaar enzo, lekker hoor! Alleen het baard- en snorhaar even verwijderen s.v.p., tenzij je het écht staat! Schaamhaar gewoon even bijhouden, anders heb je overal van die gore haren.
issie latent homo of zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zijn shirt kapot gescheurd.
Maar er zat een gat in de rug van het shirt, dus ik mocht het rondom afscheuren, toen had hij een naveltruitje!![]()
Ik draag trouwens altijd hakken, tenzij we echt uitgaan samen. Dan is het vaak wat een raar gezicht.
Vriendinlief moet maar leren omgaan met mijn lichaamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Borsthaar enzo, lekker hoor! Alleen het baard- en snorhaar even verwijderen s.v.p., tenzij je het écht staat! Schaamhaar gewoon even bijhouden, anders heb je overal van die gore haren.
Shit, ik wil mijn vriend ook langzaam een kledingstijl aanmeten!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef dawg het volgende:
vrouwen die mijn kleding ongevraagd weggooien omdat ze het niks vinden.
Ze ontpopt zich als het voorbeeld van de vrouwen waarop ik keihard afknap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef dawg het volgende:
je komt in elk geval wel dodelijk vermoeiend over met je ogenschijnlijke geclaim en controledrang, sebesse.
ik mag haar wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ze ontpopt zich als het voorbeeld van de vrouwen waarop ik keihard afknap.![]()
Zoiets heet samen plezier maken. Kom op, zoiets kun je indelen bij stoeien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
issie latent homo of zo?
en ja, snap ik. met zo'n uk naast je die dan door moet gaan als sterke schouder, rots (keizeltje) in de branding, etc.
Shít! Ik wilde nét jouw ideale vrouw zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ze ontpopt zich als het voorbeeld van de vrouwen waarop ik keihard afknap.![]()
ahh i see. samen nagels lakken, elkaar opmaken, cocktailjurkes passen, shitjes kapot knippen en scheuren tot het naveltruitjes zijn, zoals het echte bff's betaamt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zoiets heet samen plezier maken. Kom op, zoiets kun je indelen bij stoeien.
Alleen kapot scheuren, hem uitlachen om zijn halfnaakte buikje, shirt uittrekken en weggooien en dan opgewonden worden van zijn halfnaakte lichaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh i see. samen nagels lakken, elkaar opmaken, cocktailjurkes passen, shitjes kapot knippen en scheuren tot het naveltruitjes zijn, zoals het echte bff's betaamt.
Jammer dat ie dit niet met zijn ouders mag delen van haar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh i see. samen nagels lakken, elkaar opmaken, cocktailjurkes passen, shitjes kapot knippen en scheuren tot het naveltruitjes zijn, zoals het echte bff's betaamt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Posten wat dan? Ben je niet meer verliefd op me nu?
en dan bind je hem vast en neem je hem eens goed anaal met de voorbinddildo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Alleen kapot scheuren, hem uitlachen om zijn halfnaakte buikje, shirt uittrekken en weggooien en dan opgewonden worden van zijn halfnaakte lichaam.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan bind je hem vast en neem je hem eens goed anaal met de voorbinddildo?
gekke friezen ook altijd.
Is dat erger als geen grappen maken?quote:
Weer een idioot minderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik knap af van achterlijke, veeleisende wijven zonder zelfreflectie zoals Sebesse.
haha daar knap ik ook van afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik knap af van achterlijke, veeleisende wijven zonder zelfreflectie zoals Sebesse.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
haha daar knap ik ook van afdat achterlijke gedoe ehehe
Nee niet echt, ben meer een jongen dan een man ^^quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef britneycheers het volgende:
Haha vind het wel grappig dat iedereen hier (en vooral de mannen) zoveel eisen stellen. Uiteindelijk gaan jullie toch een relatie met iemand aan die 90% aan de dingen voldoet wat jullie beweren onaantrekkelijk te vinden.
Wat ik aantrekkelijk vind aan mannen
gespierd (niet overdreven)
tattoo's
Getint
Iemand waar je mee kan lachen en ook een goed gesprek mee kan hebben.
Verzorg uiterlijk.
Onaantrekkelijk is :
Onzekere mannen
Als die aan de eerste 3 voldoet, kun je 4 vergetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef britneycheers het volgende:
Haha vind het wel grappig dat iedereen hier (en vooral de mannen) zoveel eisen stellen. Uiteindelijk gaan jullie toch een relatie met iemand aan die 90% aan de dingen voldoet wat jullie beweren onaantrekkelijk te vinden.
Wat ik aantrekkelijk vind aan mannen
gespierd (niet overdreven)
tattoo's
Getint
Iemand waar je mee kan lachen en ook een goed gesprek mee kan hebben.
Verzorg uiterlijk.
Euh, nee..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef britneycheers het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Afknappers zijn:
- Roken
- Piercings
- Tattoos
- Groter zijn dan ik ben
- Dik zijn
Dat zijn de hoofdpunten wel.
En mijn vriend aan de mijnequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Euh, nee..
Mijn vriendin voldoet aan alle eisen die ik heb opgeschreven
[..]
Jouw lijstje is ook redelijk. Maar wat sommige hier neerzettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Euh, nee..
Mijn vriendin voldoet aan alle eisen die ik heb opgeschrevenAlthans, wat ik dus niet wil.
[..]
Dat verklaart waarschijnlijk een hoopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Nee niet echt, ben meer een jongen dan een man ^^
Gewoon geen absurde eisen stellen. Dan komt t wel goed.quote:
Ik denk dat fysieke aantrekkelijkheid ook erg belangrijk is in een relatie. En dan is een uiterlijk dat je bevalt dus ook belangrijk. Seks is ook belangrijk, en met een dikke zeug is seks gewoon lastig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ach ja, eisenlijstjes slaan eigenlijk nergens op, als het opeens goed klikt met iemand maakt het geen fuck meer uit dat ze scherpe knieën en een tattoo heeft![]()
Of je moet zo iemand zijn die een 'relatie' altijd dronken in de kroeg begint, maar dat soort mensen knap ik toch op af
En dat is volgens jou .... ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat verklaart waarschijnlijk een hoop
Kan een gespierde man met tattoos niet slim zijn dan? en met getint bedoel ik geen Noord afrikanen maar gewoon nederlandse donkerharige mannen of zuid europese/latino's /halfbloedjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als die aan de eerste 3 voldoet, kun je 4 vergeten
Ik snap alleen niet wat je tegen piercings heb? er is yoch niks mis met een navelpiercing. Ik heb er zelf ook een en heb een aardige getrainde strakke buik ,de meeste mannen vinden dat juist leuk zeggen ze altijd. En nee ik heb geen sixpackquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gewoon geen absurde eisen stellen. Dan komt t wel goed.
En ik denk dat het aantal eisen dat ik stel helemaal niet hoog is ofzo..
Klopt, maar ik denk dat heel veel mensen van te voren veel strengere eisen aan een partner (vies woord) stellen dan waar ze eigenlijk prima mee zouden kunnen leven. En 's nachts met het licht uit maakt het opeens veel minder uit hoe perfect iemand zijn of haar neus isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk dat fysieke aantrekkelijkheid ook erg belangrijk is in een relatie. En dan is een uiterlijk dat je bevalt dus ook belangrijk. Seks is ook belangrijk, en met een dikke zeug is seks gewoon lastig.
\Wat maakt het uit wat hij er tegen heeft, dat mag hij toch lekker zelf weten? Ik vind piercings ook afzichtelijk in 99% van de gevallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat je tegen piercings heb? er is yoch niks mis met een navelpiercing. Ik heb er zelf ook een en heb een aardige getrainde strakke buik ,de meeste mannen vinden dat juist leuk zeggen ze altijd. En nee ik heb geen sixpack
Tsja, zo snap ik niet wat iemand mooi vindt aan groene armen, benen en ruggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat je tegen piercings heb? er is yoch niks mis met een navelpiercing. Ik heb er zelf ook een en heb een aardige getrainde strakke buik ,de meeste mannen vinden dat juist leuk zeggen ze altijd. En nee ik heb geen sixpack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |