abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126170534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef McOdieus het volgende:

[..]

Succes met het uitzoeken van je Friese schoothondje, een echte leuke man zul je zo nooit vinden :W
Maar die heb ik al al jaren terug gevonden :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:43 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Waar denk je dat dit topic voor bedoelt is, troll?

Je raakt verliefd of niet, en als ik een van deze dingen opmerk vind ik dat gewoon een gigantische afknapper. Een date is geen sollicitatiegesprek waar ik dit in een kladbokje ga staan aanvinken.
't Is meer bedoeld als verheldering :Y
pi_126170755
Ik knap af op slechte hygiene, onverzorgd gebit, zich afhankelijk tonen, niets uitzichzelf doen en mannen met een vrouwelijke stem
pi_126172150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:55 schreef LittleLady het volgende:
Ik knap af op slechte hygiene, onverzorgd gebit, zich afhankelijk tonen, niets uitzichzelf doen en mannen met een vrouwelijke stem
Als ik niet een klein beetje afhankelijkheid voel.... Dan zie ik eerlijk gezegd weinig reden tot een relatie.

Teveel is uiteraard ongezond.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:29:05 #104
267146 D.D.W.
Big guy
pi_126172165
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Mannen die denken vrouwen door te hebben, zijn degenen die er het minst van begrijpen.
Dan niet hoor, ik beoordeel mijn mening slechts op de laatste twee decennia, waar ik de laatste dagelijks onder de vrouwen kom.

Kwa postuur/lichaamsbouw willen vrouwen vaak hetzelfde. Hoe aantrekkelijk het gezicht van een man is is dan wel weer aardig subjectief. Het karakter ook.
Why stay small, if you can grow big..
pi_126172312
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Als ik niet een klein beetje afhankelijkheid voel.... Dan zie ik eerlijk gezegd weinig reden tot een relatie.

Teveel is uiteraard ongezond.
Nee hou niet van mannen die enigzins afhankelijk zijn, kom op, zijn oud genoeg om op eigen benen te staan.
Daarom wil ik ook geen vent die net uit een relatie komt of net bij zijn moeder uit huis komt, ga eerst maar poos op jezelf wonen en je eigen boontjes doppen.
En emotioneel afhankelijk vind ik ziekelijk
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:39:19 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126172564
Dikke vrouwen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:40:42 #107
267146 D.D.W.
Big guy
pi_126172607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef McOdieus het volgende:

[..]

Succes met het uitzoeken van je Friese schoothondje, een echte leuke man zul je zo nooit vinden :W
Hoe kieskeuriger je bent, hoe ongelukkiger je wordt/eindigt is mijn idee (met wat simpele eisen stellen is natuurlijk niks mis mee) :)

Mijn enige eis aan een vrouw is dat ze slank is, en een leuk gezicht heeft. Met die twee simpele eisen heb ik al het idee dat ik het mijzelf erg moeilijk maak (in Nederland).
Why stay small, if you can grow big..
pi_126172631
Domheid.
pi_126172789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:40 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Hoe kieskeuriger je bent, hoe ongelukkiger je wordt/eindigt is mijn idee (met wat simpele eisen stellen is natuurlijk niks mis mee) :)

Mijn enige eis aan een vrouw is dat ze slank is, en een leuk gezicht heeft. Met die twee simpele eisen heb ik al het idee dat ik het mijzelf erg moeilijk maak (in Nederland).
Maar van een 2e keus word ik anders ook niet gelukkig.
pi_126172874
- Roken
- Piercings
- Tattoos
- Groter zijn dan ik ben
- Dik zijn

Dat zijn de hoofdpunten wel.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_126172934
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
- Roken
- Piercings
- Tattoos
- Groter zijn dan ik ben
- Dik zijn

Dat zijn de hoofdpunten wel.
Mijn vrouw rookt, heeft vijf piercings en zit onder de tattoos en als je haar ziet dan valt je onderkaak trillend op de grond zo mooi dat ze is _O_
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:52:40 #112
400505 Seikcid
Since 1922
pi_126172956
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Sebesse het volgende:
- Lui en onambitieus (Ik ben daar heel streng in, ik kan al gillend gek worden van een man die een hele dag op een bank ligt.)
Dit. Vrouwen die denken 'streng' te moeten zijn. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_126173008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:51 schreef McOdieus het volgende:

[..]

Mijn vrouw rookt, heeft vijf piercings en zit onder de tattoos en als je haar ziet dan valt je onderkaak trillend op de grond zo mooi dat ze is _O_
Bewijs.
pi_126173056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dan niet hoor, ik beoordeel mijn mening slechts op de laatste twee decennia, waar ik de laatste dagelijks onder de vrouwen kom.

Kwa postuur/lichaamsbouw willen vrouwen vaak hetzelfde. Hoe aantrekkelijk het gezicht van een man is is dan wel weer aardig subjectief. Het karakter ook.
Dan leef je op het internet. Buiten zie je mannen in allerlei maten mét vriendin.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:57:58 #115
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_126173111
85% van de afknappers op de eerste pagina gaan over uiterlijke kenmerken, dus voor diegene die denken met een mooi innerlijk het ver te schoppen: Dream on bitches and get on the back of the line
<hr>
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:59:09 #116
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126173145
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Furdinand het volgende:
Een penis.
^^

Verder:

- roken
- taalfouten
- gebrek aan algemene ontwikkeling
- er onverzorgd uitzien
- er mannelijk uitzien

etc
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:02:20 #117
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_126173258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

^^

Verder:

- roken
- taalfouten
- gebrek aan algemene ontwikkeling
- er onverzorgd uitzien
- er mannelijk uitzien

etc
Hai, jij heb wel veel ijssen he maar je weet tog dat roken heel lekkerrrr is en niet iedereen die niet douscht stinkd
<hr>
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:14:30 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126173681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
85% van de afknappers op de eerste pagina gaan over uiterlijke kenmerken, dus voor diegene die denken met een mooi innerlijk het ver te schoppen: Dream on bitches and get on the back of the line
Alsof dit topic of FOK! maatgevend is voor de vijver waarin een ieder vist.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:15:25 #119
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_126173720
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alsof dit topic of FOK! maatgevend is voor de vijver waarin een ieder vist.
ik heb het ook niet over vissen
<hr>
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:22:14 #120
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_126173960
Dik, niet sportief, lui en roken.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:24:27 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126174064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over vissen
Ah, probleempje met figuurlijk taalgebruik.
pi_126174076
quote:

[..]

:')
Ik geil totaal niet op piercings en tatto's. Fijn dat jij dat wel doet. Die mensen moeten er ook zijn.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:25:17 #123
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_126174096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ah, probleempje met figuurlijk taalgebruik.
ik heb het ook niet over figuren
<hr>
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:26:06 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126174139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over figuren
Ah, dom.
pi_126174204
quote:

[..]

Jammer dat ze bij elke sollicitatie wordt afgewezen :')

Je vrouw ook hè. Vorige week ging je vriendin nog vreemd. Het kan snel gaan zie ik wel _O- :')
pi_126174362
Ik durf ook gewoon te zeggen dat ik t niet prettig vind om te zien dat iemand met volledig groen getattoeerde armen aan mijn voedsel zit. Sorry, maar zet daar maar gewoon een persoon neer die (imo) wel toonbaar is en geen groene armen heeft.

Ik weet best dat het een onderbuikgevoel is enzo, maar groen of elke andere kleur dan lichaamskleur associeer ik met vuil.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:40:48 #127
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_126174790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ah, dom.
(8>
<hr>
pi_126174836
Slechte muzieksmaak. Dat ze niet verder komt dan wat op dit moment in de top 40 staat.

En dat Harry Potter het meest literaire is wat ze ooit heeft gelezen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2013 15:44:03 ]
pi_126174860
quote:
Mijn echte afknappers voor mannen:
- Lui en onambitieus (Ik ben daar heel streng in, ik kan al gillend gek worden van een man die een hele dag op een bank ligt.)

- Mijn vrijheid proberen te beteugelen (Willen controleren met wie ik een leuke tijd wil hebben, denken een mening te hebben of ik een jongen mag aanspreken op straat die mijn naam roept [Nogal recent], en tal van andere voorbeelden.)

- Erg gehecht zijn aan zijn oude gezin (Zijn broers, zussen, moeder en vader). Ik vind dat hij op bezoek gaat niet erg, maar ik wil absoluut geen bemoeienis van zijn ouders/zussen/broers naar mij of onze relatie toe of dat hij andersom problemen in onze relatie aan hen voorlegt.
Met andere woorden, jij moet kunnen doen wat je wilt (niks mis mee), maar bij hem worden de teugels wel aangetrokken en beslis jij voor hem dat hij over bepaalde dingen gewoon niet met z'n familie mag praten, terwijl je zelf niet gecontroleerd wil worden met wie en waarover jij zit te praten. :')

Ach, ieder z'n voorkeur :+ :7
pi_126174908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:42 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Met andere woorden, jij moet kunnen doen wat je wilt (niks mis mee), maar bij hem worden de teugels wel aangetrokken en beslis jij voor hem dat hij over bepaalde dingen gewoon niet met z'n familie mag praten, terwijl je zelf niet gecontroleerd wil worden met wie en waarover jij zit te praten. :')

Ach, ieder z'n voorkeur :+ :7
Misschien kan ik dan beter het synoniem zelfstandigheid gebruiken. Andersom doe ik dat dus ook niet met hem, maar privacybehoud word erg op prijs gesteld.
pi_126175284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:43 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Misschien kan ik dan beter het synoniem zelfstandigheid gebruiken. Andersom doe ik dat dus ook niet met hem, maar privacybehoud word erg op prijs gesteld.
Ieder zn ding. Ik word graag gekend door mn liefde, compleet met alle verneukte bende erbij :)
pi_126175304
quote:
Mijn echte afknappers voor mannen:

- Onverzorgd (Gadverdegavderdegadver, heb een ex gehad die ik moest sméken zijn tanden te poetsen. Ik bedoel ook niet elke/om de dag douchen, elke dag scheren of trimmen, schaamhaar bijhouden, ...)
Snap ik, maar als je kerel het niet nodig heeft om elke dag te scheren moet dat gewoon kunnen hè. Anders is dat gewoon zielig voor z'n huid :P

quote:
Hier heb ik echt een hekel aan,. Is dit geen onderdeel van zijn eigen vrijheid als hij 1 dag in de week lekker lui wil zijn?! Ik heb zelf echt een hekel aan vrouwen die hun eigen 'serieusheid' door proberen te drukken terwijl mannen eigenlijk gewoon zelf hun vrije tijd moeten kunnen indelen.. En ja, wij doen niet aan theekransjes.

quote:
- Mijn vrijheid proberen te beteugelen (Willen controleren met wie ik een leuke tijd wil hebben, denken een mening te hebben of ik een jongen mag aanspreken op straat die mijn naam roept [Nogal recent], en tal van andere voorbeelden.)
Maar als jij onzeker wordt van een andere dame moet hij dan gelijk aan jouw eisen voldoen en alle contact stopzetten? Bovendien probeer jij al zijn vrijheid in verzorging en 1 luie dag te beteugelen.

quote:
- Erg gehecht zijn aan zijn oude gezin (Zijn broers, zussen, moeder en vader). Ik vind dat hij op bezoek gaat niet erg, maar ik wil absoluut geen bemoeienis van zijn ouders/zussen/broers naar mij of onze relatie toe of dat hij andersom problemen in onze relatie aan hen voorlegt.
Eens, maar je moet ook begrijpen dat zij langer in zijn leven zijn dan jij. En als iemand een probleem kwijt moet, en vrouwtje is niet voor rede vatbaar dat je toch met íemand gaat praten.

quote:
- Asociaal in het openbaar (Roken, scheten laten, niet opstaan voor ouderen, niet roepen op straat.) Ik wil zeg maar een rustige en kalme jongen die zich nooit uitleent aan drama of machogedrag.
Maar is die rustige kalme jongen wel spannend genoeg? Hierom gaan velen juist met bepaalde rellerige types..
pi_126175321
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:52 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ieder zn ding. Ik word graag gekend door mn liefde, compleet met alle verneukte bende erbij :)
Stormachtige relaties. Ik heb liever geen gedoe, al klinkt dat slecht zo, maar dat is het echttttt niet! Sssh.

Hij moet gewoon van mij houden, en ik van hem. Wat wel botst is dat in mijn levenshouding ik altijd vind dat je moet zorgen dat jezelf gelukkig bent, en hij vindt dat je de ander gelukkig moet maken als doel van het leven. Dat is nog wat priegelen.
pi_126175349
Ordinaire figuren... En domheid. Daar kots ik van.
:r
pi_126175565
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jammer dat ze bij elke sollicitatie wordt afgewezen :')

Je vrouw ook hè. Vorige week ging je vriendin nog vreemd. Het kan snel gaan zie ik wel _O- :')
Nou ja ik noem het mijn vrouw maar het is mijn bijna vreemd gegane vriendin maar ze luistert gelukkig weer braaf naar me, het is me toch een ongelofelijk heet stuk, echt als ze van chocolade was dan duwde ik iedere dag mijn piemel in haar en liet me door Heidewachtels afliken, man man.
pi_126175615
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:52 schreef Glijdt_licht het volgende:

Snap ik, maar als je kerel het niet nodig heeft om elke dag te scheren moet dat gewoon kunnen hè. Anders is dat gewoon zielig voor z'n huid :P

Hij heeft een enorme baardgroei. Hij heeft 't helaas wel nodig, al is het in de avond een beetje stoppelig. Dat is wel heerlijk tijdens de seks! Hij is een man die binnen een week een volle baard kan hebben. Veel testoron lijkt me? Hij heeft ook wat haarverlies op jonge leeftijd, zal het wel aan liggen.
quote:
Hier heb ik echt een hekel aan,. Is dit geen onderdeel van zijn eigen vrijheid als hij 1 dag in de week lekker lui wil zijn?! Ik heb zelf echt een hekel aan vrouwen die hun eigen 'serieusheid' door proberen te drukken terwijl mannen eigenlijk gewoon zelf hun vrije tijd moeten kunnen indelen.. En ja, wij doen niet aan theekransjes.

Ja, maar ik vind dat gewoon bijzonder onaantrekkelijk. Dat kan gewoon zo zijn, her.
quote:
Maar als jij onzeker wordt van een andere dame moet hij dan gelijk aan jouw eisen voldoen en alle contact stopzetten? Bovendien probeer jij al zijn vrijheid in verzorging en 1 luie dag te beteugelen.

In al mijn datingsverleden ben ik nog nooit jaloers of bedreigd gevoeld door een andere vrouw. Ik heb eerder een mening als in waarom ik zou moeten treuren als het geen echte liefde bleek doordat hij een ander leuker vind. Ik meen dat serieus.
quote:
Eens, maar je moet ook begrijpen dat zij langer in zijn leven zijn dan jij. En als iemand een probleem kwijt moet, en vrouwtje is niet voor rede vatbaar dat je toch met íemand gaat praten.

Op bezoek gaan is ook geen enkel probleem (Mits het blijft dan gemiddeld iets meer dan 1 keer per week als hij nog twintig is, als we ooit eens een gezin stichten ofzo, veel minder. Dan praat hij maar met vrienden. Zijn familie is in verhouding tot zijn vrienden in het gemiddelde veel beschermender, plus dat die familie eeuwig meegaat. Daarom hoeven ze niet weten of wij ruzie hebben oid.
quote:
Maar is die rustige kalme jongen wel spannend genoeg? Hierom gaan velen juist met bepaalde rellerige types..
Jahoor!
pi_126175632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hou niet van mannen die enigzins afhankelijk zijn, kom op, zijn oud genoeg om op eigen benen te staan.

Als je je als kerel niet beter voelt met een vrouw (jou) om je heen wil jij er dus een relatie mee? Want zelfs je beter voelen bij iemand is een bepaalde afhankelijkheid.

Ik denk dat jij dan beter nooit aan een relatie kunt beginnen.. :{ Zoals jij het omschrijft ontbreekt bij jou gewoon de emotionele binding en is een relatie puur iets fysieks..
pi_126175723
Eigenlijk heb ik nog wel wat meer afknappers;

- Domme mensen

- Naïeve mensen

- Kortzichtige mensen

- Dikke mensen

- Ongemotiveerde mensen

- Roddelende mensen

- Mensen die het nodig vinden om ELK probleem met iedereen te bespreken, behalve met de persoon waar het probleem om gaat

- Afhankelijke mensen (Neigend naar profiteurs)
pi_126176125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Sebesse het volgende:

Op bezoek gaan is ook geen enkel probleem (Mits het blijft dan gemiddeld iets meer dan 1 keer per week als hij nog twintig is, als we ooit eens een gezin stichten ofzo, veel minder. Dan praat hij maar met vrienden. Zijn familie is in verhouding tot zijn vrienden in het gemiddelde veel beschermender, plus dat die familie eeuwig meegaat. Daarom hoeven ze niet weten of wij ruzie hebben oid.
_O- :')

Shit, dan praat ie maar met vrienden :') Waar de fuck haal je het lef vandaan zeg. Wie denk je dan wel niet dat je bent dat je even voor je partner denkt te bepalen hoe vaak maar ook vooral met wie hij om mag gaan.
pi_126176332
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Shit, dan praat ie maar met vrienden :') Waar de fuck haal je het lef vandaan zeg. Wie denk je dan wel niet dat je bent dat je even voor je partner denkt te bepalen hoe vaak maar ook vooral met wie hij om mag gaan.
_O-

Denk om je bloeddruk!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:19:40 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126176410
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Sebesse het volgende:

[..]

_O-

Denk om je bloeddruk!
De vraag is wel terecht: wie denk je wel niet dat je bent?
pi_126176456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De vraag is wel terecht: wie denk je wel niet dat je bent?
Een meisje met een voorkeur daar in. En toevallig, is hij het helemaal met mij eens. Familiare drama altijd. _O_
pi_126176470
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Sebesse het volgende:

[..]

_O-

Denk om je bloeddruk!
Jij zoekt een puppy. Iemand die naar je pijpen danst en zijn probleempjes alleen vertelt aan de mensen die binnen jouw straatje vallen, zolang je er maar een enge vorm van controle op na houdt.
pi_126176491
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

ze zoekt friezen. ik begrijp dat wel met die inteeltkiek in die provincie. :7
pi_126176506
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Ajms het volgende:

[..]

Jij zoekt een puppy. Iemand die naar je pijpen danst en zijn probleempjes alleen vertelt aan de mensen die binnen jouw straatje vallen, zolang je er maar een enge vorm van controle op na houdt.
Als je meteen aan de Matrix begint te denken, kan ik je niet helpen hoor! O+
pi_126176576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Als je meteen aan de Matrix begint te denken, kan ik je niet helpen hoor! O+
Ik wens je hulp ook niet, dus dat scheelt al heel wat natuurlijk.
pi_126176600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Een kenau met een voorkeur daar in. En toevallig, is hij het helemaal met mij eens. Familiare drama altijd. _O_
Ja, als ie uit een kut familie komt wel ja, dan is ie blij dat ie er vanaf is :') Maar ieder ander normaal persoon houd nog wel graag de controle over zijn eigen leven.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:23:39 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126176613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Een meisje met een voorkeur daar in. En toevallig, is hij het helemaal met mij eens. Familiare drama altijd. _O_
Je bedoelt: je vriendje heeft geen eigen mening en zo heb jij ze het liefst.
pi_126176646
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, als ie uit een kut familie komt wel ja, dan is ie blij dat ie er vanaf is :') Maar ieder ander normaal persoon houd nog wel graag de controle over zijn eigen leven.
Hij komt uit een heel gelukkige familie hoor maar is niet zo'n idioot die al zijn drama aan zijn moeder, vader of zusjes moet opdringen. Dat soort zaken scheidt je gewoon. Valt bij mij in straatje als over je seksleven met je oma praten. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')