Maar die heb ik al al jaren terug gevondenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Succes met het uitzoeken van je Friese schoothondje, een echte leuke man zul je zo nooit vinden
't Is meer bedoeld als verhelderingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:43 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic voor bedoelt is, troll?
Je raakt verliefd of niet, en als ik een van deze dingen opmerk vind ik dat gewoon een gigantische afknapper. Een date is geen sollicitatiegesprek waar ik dit in een kladbokje ga staan aanvinken.
Als ik niet een klein beetje afhankelijkheid voel.... Dan zie ik eerlijk gezegd weinig reden tot een relatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:55 schreef LittleLady het volgende:
Ik knap af op slechte hygiene, onverzorgd gebit, zich afhankelijk tonen, niets uitzichzelf doen en mannen met een vrouwelijke stem
Dan niet hoor, ik beoordeel mijn mening slechts op de laatste twee decennia, waar ik de laatste dagelijks onder de vrouwen kom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Mannen die denken vrouwen door te hebben, zijn degenen die er het minst van begrijpen.
Nee hou niet van mannen die enigzins afhankelijk zijn, kom op, zijn oud genoeg om op eigen benen te staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Als ik niet een klein beetje afhankelijkheid voel.... Dan zie ik eerlijk gezegd weinig reden tot een relatie.
Teveel is uiteraard ongezond.
Hoe kieskeuriger je bent, hoe ongelukkiger je wordt/eindigt is mijn idee (met wat simpele eisen stellen is natuurlijk niks mis mee)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Succes met het uitzoeken van je Friese schoothondje, een echte leuke man zul je zo nooit vinden
Maar van een 2e keus word ik anders ook niet gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hoe kieskeuriger je bent, hoe ongelukkiger je wordt/eindigt is mijn idee (met wat simpele eisen stellen is natuurlijk niks mis mee)
Mijn enige eis aan een vrouw is dat ze slank is, en een leuk gezicht heeft. Met die twee simpele eisen heb ik al het idee dat ik het mijzelf erg moeilijk maak (in Nederland).
Mijn vrouw rookt, heeft vijf piercings en zit onder de tattoos en als je haar ziet dan valt je onderkaak trillend op de grond zo mooi dat ze isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
- Roken
- Piercings
- Tattoos
- Groter zijn dan ik ben
- Dik zijn
Dat zijn de hoofdpunten wel.
Dit. Vrouwen die denken 'streng' te moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Sebesse het volgende:
- Lui en onambitieus (Ik ben daar heel streng in, ik kan al gillend gek worden van een man die een hele dag op een bank ligt.)
Bewijs.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:51 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Mijn vrouw rookt, heeft vijf piercings en zit onder de tattoos en als je haar ziet dan valt je onderkaak trillend op de grond zo mooi dat ze is
Dan leef je op het internet. Buiten zie je mannen in allerlei maten mét vriendin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan niet hoor, ik beoordeel mijn mening slechts op de laatste twee decennia, waar ik de laatste dagelijks onder de vrouwen kom.
Kwa postuur/lichaamsbouw willen vrouwen vaak hetzelfde. Hoe aantrekkelijk het gezicht van een man is is dan wel weer aardig subjectief. Het karakter ook.
^^quote:
Hai, jij heb wel veel ijssen he maar je weet tog dat roken heel lekkerrrr is en niet iedereen die niet douscht stinkdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^
Verder:
- roken
- taalfouten
- gebrek aan algemene ontwikkeling
- er onverzorgd uitzien
- er mannelijk uitzien
etc
Alsof dit topic of FOK! maatgevend is voor de vijver waarin een ieder vist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
85% van de afknappers op de eerste pagina gaan over uiterlijke kenmerken, dus voor diegene die denken met een mooi innerlijk het ver te schoppen: Dream on bitches and get on the back of the line
ik heb het ook niet over vissenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alsof dit topic of FOK! maatgevend is voor de vijver waarin een ieder vist.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:51 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Mijn vrouw rookt, heeft vijf piercings en zit onder de tattoos en als je haar ziet dan valt je onderkaak trillend op de grond zo mooi dat ze is
ik heb het ook niet over figurenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, probleempje met figuurlijk taalgebruik.
Jammer dat ze bij elke sollicitatie wordt afgewezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:51 schreef McOdieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |