Ah, je hebt dus 1 keer in je tienerjaartjes een mongooltje als vriendje gehad, dus zijn alle andere mannen zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Moet ik mezelf wéér quoten? Misschien eist jouw vriendin straks wel een cursusje begrijpend lezen!![]()
Even uitleggen uit welke hoek ik kom: Als 14-16-jarige had ik een vriendje, die met het ontzettend belangrijk en nodig vond om samen met mij met zijn zus te praten over óns seksleven op de bank in de woonkamer.![]()
Daarbij moest zijn pappie naar mij toekomen als hem iets dwarszat.
Veilloosquote:
Die quote heb ik gemist, excuses daarvoor. Dat heeft echter niets met begrijpend lezen te maken, maar daar gaat de discussie in deze niet over.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Moet ik mezelf wéér quoten? Misschien eist jouw vriendin straks wel een cursusje begrijpend lezen!![]()
Even uitleggen uit welke hoek ik kom: Als 14-16-jarige had ik een vriendje, die met het ontzettend belangrijk en nodig vond om samen met mij met zijn zus te praten over óns seksleven op de bank in de woonkamer.![]()
Daarbij moest zijn pappie naar mij toekomen als hem iets dwarszat.
Jij bent eng. Echt eng, ik heb medelijden voor je vriendjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat voor 'geclaim' en 'controlerend gedrag' straal ik allemaal nog meer uit behalve mijn voorkeur voor actieve jongens en jongens die niet hangen op pappie en mammie?
Wie zegt dat ik daadwerkelijk zo rondloop?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
je straalt moederschap uit. en dat is verre van aantrekkelijk.
"je bent deze week al naar je ouders geweest !@# volgende week ga je maar weer want je moet nu de afwas doen, luiwammes! van die bank af!"
"als je ergens mee zit bel je je vrienden maar! ik wil niet dat je ouders weten wat voor een controlefreak ik ben ja$#%@±!"
"ik ga naar huis!heel mijn dag verpest omdat jij zo nodig in de trein een scheet moest laten. vanavond zonder eten naar bed!"
bitch please.
En dat pikt hij allemaal? En het is geen slappe zak?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daadwerkelijk zo rondloop?![]()
Als hij een boer laat, kijk ik hem even walgend aan of geef hem een stompje. Dat van zijn ouders is wel waar in het geval mijn ex destijds dus. Nee, je hebt eigenlijk gelijk!![]()
Ik zeg hem ook dat hij zich nog moet douchen voor het slapengaan, en dat hij zich echt moet scheren, en dat die blouse wegmoet, want hij is echt afzichtelijk.
Er zit een enorm verschil tussen afhankelijkheid en iemand om heen hebben, ik heb een vriend gehad die zijn overhempjes braaf naar zijn moeder bracht om te strijken omdat ik het vertikte en hij het zelf niet kon, ik heb ook een vriend gehad dat als zijn vader zei dat iets zo was dan was dat ook zo, zelf nadenken was er niet bij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als je je als kerel niet beter voelt met een vrouw (jou) om je heen wil jij er dus een relatie mee? Want zelfs je beter voelen bij iemand is een bepaalde afhankelijkheid.
Ik denk dat jij dan beter nooit aan een relatie kunt beginnen..Zoals jij het omschrijft ontbreekt bij jou gewoon de emotionele binding en is een relatie puur iets fysieks..
Tuurlijk pikt 'ie dat! Ik sluit hem anders op in de kelder,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat pikt hij allemaal? En het is geen slappe zak?
Zoals ik al zei neem een hondje want een echte kerel slaat je een tand uit de mond bij zulks gemoeder en belerend gedragquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Als hij een boer laat, kijk ik hem even walgend aan of geef hem een stompje. Dat van zijn ouders is wel waar in het geval mijn ex destijds dus. Nee, je hebt eigenlijk gelijk!![]()
Ik zeg hem ook dat hij zich nog moet douchen voor het slapengaan, en dat hij zich echt moet scheren, en dat die blouse wegmoet, want hij is echt afzichtelijk.
en je weet zeker dat het een vent is? die zich door jou zo laat behandelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Dat zal Sebesse zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Grote, bazige vrouwen (type staatsvrouw of type dikke Bertha). Klein, lief en schattig is een pre.
Misschien ontbreekt me helemaal aan kennis van een 'gezonde' relatie danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei neem een hondje want een echte kerel slaat je een tand uit de mond bij zulks gemoeder en belerend gedrag![]()
Ja of je moet een gouden kut hebben dan houden ze wel een weekje hun mond.
Deel twee van mijn vraag heb je daarmee ook beantwoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Tuurlijk pikt 'ie dat! Ik sluit hem anders op in de kelder,
Waarom niet? Je mag de ander toch gewoon in alle eerlijkheid bekennen dat je niet houdt van asociaal gedrag in het openbaar, als vuilnis o.i.d. op straat gooien?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deel twee van mijn vraag heb je daarmee ook beantwoord.
Even alle gekheid ter zijde: het lijkt me geen fijne relatie.
Gewoon lief en schattig kijken, lachen op het juiste moment (humor is de meest sexy eigenschap), niet te veel de typisch mannelijke eigenschappen proberen weg te redigeren (niet opvoeden) goed koken en een gouden frisse kut hebben (desnoods middels een operatie laten verbeteren)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Misschien ontbreekt me helemaal aan kennis van een 'gezonde' relatie dan![]()
Hoe zeg je anders wat je mening is
Eerst scherenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef Azorius het volgende:
[..]
In dat geval zal ik je wel even onderwerpen aan mijn mannelijkheid.
Je overdrijft het zelf een beetje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Waarom niet? Je mag de ander toch gewoon in alle eerlijkheid bekennen dat je niet houdt van asociaal gedrag in het openbaar, als vuilnis o.i.d. op straat gooien?
Jullie overdrijven het scenario behoorlijk ;o
Jij bent ook heel grappig!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Gewoon lief en schattig kijken, lachen op het juiste moment (humor is de meest sexy eigenschap), niet te veel de typisch mannelijke eigenschappen proberen weg te redigeren (niet opvoeden) goed koken en een gouden frisse kut hebben (desnoods middels een operatie laten verbeteren)
Als ik op die manier laat blijken dat ik zijn blouse niet leuk vind, dan vangt hij óf het signaal niet op óf hij vraagt me gewoon eerlijk te zijn en of ik misschien met hem kan gaan shoppen voor een nieuwe in de WE ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Gewoon lief en schattig kijken, lachen op het juiste moment (humor is de meest sexy eigenschap), niet te veel de typisch mannelijke eigenschappen proberen weg te redigeren (niet opvoeden) goed koken en een gouden frisse kut hebben (desnoods middels een operatie laten verbeteren)
Hij is zelf 1.80, maar misschien kan ik hem onderwerpen door hakken aan te trekken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
redelijk lang voor een vrouw. hij is zeker bang van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |