Mensen met een overeenstemmende mening komen nooit voor, hé Kien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt: je vriendje heeft geen eigen mening en zo heb jij ze het liefst.
Dat zeg ik niet. Het gaat nu om een meiske op een forum dat nogal hoog van haar torentje blaast.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Mensen met een overeenstemmende mening komen nooit voor, hé Kien.
Je weet überhaupt niet eens of ik wel of geen recht op dat torentje heb, lieverd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het gaat nu om een meiske op een forum dat nogal hoog van haar torentje blaast.
Mensen die dat willenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt: je vriendje heeft geen eigen mening en zo heb jij ze het liefst.
Weet jij wel wat wij daar in het algemeen mee bedoelen, in een ivoren toren leven? En van dat torentje blazen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je weet überhaupt niet eens of ik wel of geen recht op dat torentje heb, lieverd.
Stel je voor dat er ook mensen zijn die gewoon goed contact met hun ouders of familie hebben en het gewoon fijn vinden om daar op bezoek te komen. Met je dramaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hij komt uit een heel gelukkige familie hoor maar is niet zo'n idioot die al zijn drama aan zijn moeder, vader of zusjes moet opdringen. Dat soort zaken scheidt je gewoon. Valt bij mij in straatje als over je seksleven met je oma praten.
Ik denk eerder dat jij denkt dat ik het Down Syndroom heb. Ik maak een woordspeling, mafkees. Ik bedoel ermee of je überhaupt een idee hebt van wat ik heb allemaal in mijn relatie heb, zodat ik deze mening voer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet jij wel wat wij daar in het algemeen mee bedoelen, in een ivoren toren leven? En van dat torentje blazen?
Ik denk het niet!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef 3-voud het volgende:
Zoveel dingen. Ben nogal picky
- scheve neus
- Down syndrom uitdrukking
- haar op de kin
- doorlopende heupen
- bolle knieën
- lachen als een ezel
- stemgeluid alsof ze vals zingt
- zeiken over nietszeggende zaken
- zich kleden als een 60's plattelands trut
- plak make-up van 3 laag dik
- arrogantie zonder staat van dienst
- flaporen i.c.m. stijl lang haar
- paardengebit
- bochel
- vadsig
- kromme tenen
- stinkende adem
- gele tanden
- oorsmeer wat zichtbaar is
- zwarte legging onder spijkerrok
- gymschoentjes met felle kleuren
- strakke spijkerbroek wat tegen de natuurwet ingaat
- verwende theedrinkers
- giechelkutten
- social media verslaafden
- bril met meekleurende glazen
- handen groter dan de mijne
- tattoo's
- zwangerschapsbuikje en niet zwanger
- aandachtshoertjes
... ik ga morgen verder.
Net was ik nog een lieverd, en nu ben ik een mafkees! Joechei!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij denkt dat ik het Down Syndroom heb. Ik maak een woordspeling, mafkees. Ik bedoel ermee of je überhaupt een idee hebt van wat ik heb allemaal in mijn relatie heb, zodat ik deze mening voer.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Sebesse het volgende:
Op bezoek gaan is ook geen enkel probleem (Mits het blijft dan gemiddeld iets meer dan 1 keer per week als hij nog twintig is, als we ooit eens een gezin stichten ofzo, veel minder. Dan praat hij maar met vrienden. Zijn familie is in verhouding tot zijn vrienden in het gemiddelde veel beschermender, plus dat die familie eeuwig meegaat. Daarom hoeven ze niet weten of wij ruzie hebben oid.
Stel je voor dat er ook mensen zijn die hebben geleerd hoe ze moeten lezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Stel je voor dat er ook mensen zijn die gewoon goed contact met hun ouders of familie hebben en het gewoon fijn vinden om daar op bezoek te komen. Met je drama
Leer het nou, Sebesje weet het gewoon altijd en per definitie beter!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Stel je voor dat er ook mensen zijn die gewoon goed contact met hun ouders of familie hebben en het gewoon fijn vinden om daar op bezoek te komen. Met je drama
Het sluit elkaar niet uit, maffie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Net was ik nog een lieverd, en nu ben ik een mafkees! Joechei!
Wat voor 'geclaim' en 'controlerend gedrag' straal ik allemaal nog meer uit behalve mijn voorkeur voor actieve jongens en jongens die niet hangen op pappie en mammie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef dawg het volgende:
je komt in elk geval wel dodelijk vermoeiend over met je ogenschijnlijke geclaim en controledrang, sebesse.
Waar jij er overduidelijk niet een van bent. Wat geeft jou het recht te bepalen waar iemand zijn problemen wel of niet aan vertelt? Als dit als uitlaatklep kan dienen, wat is daar het probleem dan van? Vertel het me alsjeblieft. (Als jouw vriend/man(?) een familie heeft waarbij dit het geval is, heb je overigens wel een punt. Maar dat is dan een gevalletje van 'andere context')quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Stel je voor dat er ook mensen zijn die hebben geleerd hoe ze moeten lezen.
Moet ik mezelf wéér quoten? Misschien eist jouw vriendin straks wel een cursusje begrijpend lezen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:39 schreef Ajms het volgende:
[..]
Waar jij er overduidelijk niet een van bent. Wat geeft jou het recht te bepalen waar iemand zijn problemen wel of niet aan vertelt? Als dit als uitlaatklep kan dienen, wat is daar het probleem dan van? Vertel het me alsjeblieft. (Als jouw vriend/man(?) een familie heeft waarbij dit het geval is, heb je overigens wel een punt. Maar dat is dan een gevalletje van 'andere context')
Typje Silvie Meis dit. Voor de buitenwereld de illusie wekken dat ze een sprookjesleven leidt terwijl ze net als alle andere mensen ook wel eens een ruzietje of andere relatieproblemen heeft, maar dat mag natuurlijk niet naar buiten komen want dan veranderd het beeld van sprookjesprinses naar gewoon meisje en dat kan natuurlijk niet. De schijn moet opgehouden worden hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:39 schreef Ajms het volgende:
[..]
Waar jij er overduidelijk niet een van bent. Wat geeft jou het recht te bepalen waar iemand zijn problemen wel of niet aan vertelt? Als dit als uitlaatklep kan dienen, wat is daar het probleem dan van? Vertel het me alsjeblieft. (Als jouw vriend/man(?) een familie heeft waarbij dit het geval is, heb je overigens wel een punt. Maar dat is dan een gevalletje van 'andere context')
Je doorgrondt me veilloos!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Typje Silvie Meis dit. Voor de buitenwereld de illusie wekken dat ze een sprookjesleven leidt terwijl ze net als alle andere mensen ook wel eens een ruzietje of andere relatieproblemen heeft, maar dat mag natuurlijk niet naar buiten komen want dan veranderd het beeld van sprookjesprinses naar gewoon meisje en dat kan natuurlijk niet. De schijn moet opgehouden worden hè.
je straalt moederschap uit. en dat is verre van aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat voor 'geclaim' en 'controlerend gedrag' straal ik allemaal nog meer uit behalve mijn voorkeur voor actieve jongens en jongens die niet hangen op pappie en mammie?
Ik weet het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mag mee naar de cursus Nederlands!
Ik wou hier een heel verhaal plempen, maar dit zijn dus de dames die ik bewust (en ik lees net ik ben niet de enige) probeer te vermijden. Hier knap ik dus echt op af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Sebesse het volgende:
Mijn echte afknappers voor mannen:
- Onverzorgd (Gadverdegavderdegadver, heb een ex gehad die ik moest sméken zijn tanden te poetsen. Ik bedoel ook niet elke/om de dag douchen, elke dag scheren of trimmen, schaamhaar bijhouden, ...)
- Stijlloos (Niet een vergelijkbare smaak hebben in mode, wonen, tuin en ander uiterlijk.)
- Lui en onambitieus (Ik ben daar heel streng in, ik kan al gillend gek worden van een man die een hele dag op een bank ligt.)
- Mijn vrijheid proberen te beteugelen (Willen controleren met wie ik een leuke tijd wil hebben, denken een mening te hebben of ik een jongen mag aanspreken op straat die mijn naam roept [Nogal recent], en tal van andere voorbeelden.)
- Erg gehecht zijn aan zijn oude gezin (Zijn broers, zussen, moeder en vader). Ik vind dat hij op bezoek gaat niet erg, maar ik wil absoluut geen bemoeienis van zijn ouders/zussen/broers naar mij of onze relatie toe of dat hij andersom problemen in onze relatie aan hen voorlegt.
- Asociaal in het openbaar (Roken, scheten laten, niet opstaan voor ouderen, niet roepen op straat.) Ik wil zeg maar een rustige en kalme jongen die zich nooit uitleent aan drama of machogedrag.
- Roken. Vieze gore mensen, die geen enkele rekening houden met de mensen om zich heen.
Uiterlijk maakt mij nooit zoveel uit, ik ben twee jaar samen geweest met een man van 125 kilo en momenteel met een man van 65 kilo. Ik kies er niet bewust voor, maar ik date vaak mannen die blank, blond en van Friese afkomst zijn.
Wat ik gewoon vervelend is, maar geen dealbreaker: Niet minstens 15 cm langer zijn dan ik.![]()
Dat vóelt zo fijn, en ik kan mijn grote voorliefde voor pumps van 13 cm dagelijks tonen.
(Sebesse is trouwens 178 cm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |