Vrouwen vinden het over het algemeen juist lekker om door haar heen te kroelenquote:
hakken zou je sowieso al altijd moeten dragen jongedame.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hij is zelf 1.80, maar misschien kan ik hem onderwerpen door hakken aan te trekken!
Borsthaar enzo, lekker hoor! Alleen het baard- en snorhaar even verwijderen s.v.p., tenzij je het écht staat! Schaamhaar gewoon even bijhouden, anders heb je overal van die gore haren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Azorius het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het over het algemeen juist lekker om door haar heen te kroelen. Ben jij wel een echte vrouw?
Ik heb wel eens zijn shirt kapot gescheurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hakken zou je sowieso al altijd moeten dragen jongedame.
en van die kleding zou ik ook nog door de vingers zien. zie mijn eerste post, sommige vrouwen gooien zelfs stiekem lelijke kleding weg. jij sleurt hem gewoon mee naar de stad. is tenminste eerlijk heh.
Of gewoon: gezeik in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Ajms het volgende:
[..]
Oh deze ook nog! Extreem kinderachtig en vooral heel irritant.
Mannen moeten bossen dreigend schaamhaar hebben, lekker woest, masculin en puur natuurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Borsthaar enzo, lekker hoor! Alleen het baard- en snorhaar even verwijderen s.v.p., tenzij je het écht staat! Schaamhaar gewoon even bijhouden, anders heb je overal van die gore haren.
issie latent homo of zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zijn shirt kapot gescheurd.
Maar er zat een gat in de rug van het shirt, dus ik mocht het rondom afscheuren, toen had hij een naveltruitje!![]()
Ik draag trouwens altijd hakken, tenzij we echt uitgaan samen. Dan is het vaak wat een raar gezicht.
Vriendinlief moet maar leren omgaan met mijn lichaamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Borsthaar enzo, lekker hoor! Alleen het baard- en snorhaar even verwijderen s.v.p., tenzij je het écht staat! Schaamhaar gewoon even bijhouden, anders heb je overal van die gore haren.
Shit, ik wil mijn vriend ook langzaam een kledingstijl aanmeten!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef dawg het volgende:
vrouwen die mijn kleding ongevraagd weggooien omdat ze het niks vinden.
Ze ontpopt zich als het voorbeeld van de vrouwen waarop ik keihard afknap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef dawg het volgende:
je komt in elk geval wel dodelijk vermoeiend over met je ogenschijnlijke geclaim en controledrang, sebesse.
ik mag haar wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ze ontpopt zich als het voorbeeld van de vrouwen waarop ik keihard afknap.![]()
Zoiets heet samen plezier maken. Kom op, zoiets kun je indelen bij stoeien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
issie latent homo of zo?
en ja, snap ik. met zo'n uk naast je die dan door moet gaan als sterke schouder, rots (keizeltje) in de branding, etc.
Shít! Ik wilde nét jouw ideale vrouw zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ze ontpopt zich als het voorbeeld van de vrouwen waarop ik keihard afknap.![]()
ahh i see. samen nagels lakken, elkaar opmaken, cocktailjurkes passen, shitjes kapot knippen en scheuren tot het naveltruitjes zijn, zoals het echte bff's betaamt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zoiets heet samen plezier maken. Kom op, zoiets kun je indelen bij stoeien.
Alleen kapot scheuren, hem uitlachen om zijn halfnaakte buikje, shirt uittrekken en weggooien en dan opgewonden worden van zijn halfnaakte lichaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh i see. samen nagels lakken, elkaar opmaken, cocktailjurkes passen, shitjes kapot knippen en scheuren tot het naveltruitjes zijn, zoals het echte bff's betaamt.
Jammer dat ie dit niet met zijn ouders mag delen van haar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh i see. samen nagels lakken, elkaar opmaken, cocktailjurkes passen, shitjes kapot knippen en scheuren tot het naveltruitjes zijn, zoals het echte bff's betaamt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Posten wat dan? Ben je niet meer verliefd op me nu?
en dan bind je hem vast en neem je hem eens goed anaal met de voorbinddildo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Alleen kapot scheuren, hem uitlachen om zijn halfnaakte buikje, shirt uittrekken en weggooien en dan opgewonden worden van zijn halfnaakte lichaam.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan bind je hem vast en neem je hem eens goed anaal met de voorbinddildo?
gekke friezen ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |