Ga toch een boomstam eten!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er
Denk daar maar eens goed over na
Ja is goed voor de economie volgens onze grote leider Mark Ruttequote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
FF een vraagje: ik heb een verslaving genaamd boeken kopen
Nu heb ik nog minstens 10 boeken in de kast liggen die nog gelezen moeten worden, maar nu wil ik 3 nieuwe boeken kopen als verjaardagscadeau voormezelf (goed excuus).
Mag dit?
haha mark rutte dat is pas een botte boom hahaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja is goed voor de economie volgens onze grote leider Mark Rutte
Bladharkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
haha mark rutte dat is pas een botte boom haha
Doen!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu heb ik nog minstens 10 boeken in de kast liggen die nog gelezen moeten worden, maar nu wil ik 3 nieuwe boeken kopen als verjaardagscadeau voormezelf (goed excuus).
Mag dit?
van boeken heb je nooit genoeg! en mocht je verwarming uitvallen kun je ze altijd nog in de fik stekenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag dit?
Heilig schennis is dat!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van boeken heb je nooit genoeg! en mocht je verwarming uitvallen kun je ze altijd nog in de fik steken
dan doe je alleen de boeken die je niet zo leuk vindt. of de goedkope pocketsquote:
Allez uitgeven!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja is goed voor de economie volgens onze grote leider Mark Rutte
leve bol.com! maar eigen verjaarscadeaus vind ik niet sneu hoor. weet je zeker dat je krijgt wat je leuk vindtquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan mij boeken ook laten inpakken
Klinkt allemaal wel heel dramatisch, je eigen verjaardagscadeaus kopenen ze laten bezorgen door de postbode alsof je het helemaal niet verwacht
Ik vond hem in het begin iets te langdradig, maar ben er nu wel aan gewend.quote:
Sowieso cadeau's aan jezelf zijn tofquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leve bol.com! maar eigen verjaarscadeaus vind ik niet sneu hoor. weet je zeker dat je krijgt wat je leuk vindt
Goed dat je die tieten doorstreept, daar heb ik namelijk niets aan... Het zou teveel worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik ben dus niet sneu en triest
Trouwens morgen bier, tieten en taart voor iedereen
Ja, amai he, ik zit op stage en ga daarna naar Seasick Steve in Amsterdam... wie brengt er even taart?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik ben dus niet sneu en triest
Trouwens morgen bier, tieten en taart voor iedereen
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin iets te langdradig, maar ben er nu wel aan gewend.
quote:
Niets engs aan. Je verdient soms best wel wat hulde.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
Dit moet een record aantal TT complimenten zijn aan mijn adres
Ik vind dat best eng, maar bedankt allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets engs aan. Je verdient soms best wel wat hulde.ALTIJD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieten nog eens aan toelekker faxen heel de dag echt genot
Meestal dan. En dan hou ik nu mijn mond, voordat ik het compliment verpest.quote:
Klinkt als een verontrustende film.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin om een filmpie te tjekken, maar ik weet niet welke
Zal ik dan toch maar eens Seven Psychopaths doen?
Doen. Je kan ook een lijst maken met alle films die je hebt/wilt zien en er dan blind eentje uitkiezen, maar tegen de tijd dat je die lijst af hebt kan je naar bed...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin om een filmpie te tjekken, maar ik weet niet welke
Zal ik dan toch maar eens Seven Psychopaths doen?
Nee Chinees, want we vieren oud & nieuw.quote:
Ga je ook naar London?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk ik voor de grap voor vakantie. Kan ik al voor 18 euro met de bus naar London
Ikquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je ook naar London?
5 Juli ga ik naar London. 4 dagen London + bezoek aan festival met Mumford&Sons, Ben Howard en Vampire Weekend.
30 euro voor een retour met de trein naar Copenhagen..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk ik voor de grap voor vakantie. Kan ik al voor 18 euro met de bus naar London
Geen 18 euro?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
IkEngeland. Maare ik moet eerst maar mijn scriptie afronden
en dan nadenken over stage (mss wel in Engeland). Maar ik heb ook wel zin in een weekje Engeland. Alleen geen geld
Link plz.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
30 euro voor een retour met de trein naar Copenhagen..
*18 + verblijf + terugreis die vaak 10x zo duur is + etenquote:
Das geen probleem, maar wat dacht je van overnachtingen regelen, vervoer daar ter plekke, eten, andere onkosten (boeken, boeken, boekenquote:
waar?? Kopenhagen lijkt me nou een leuke stad om eens te bezoekenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
30 euro voor een retour met de trein naar Copenhagen..
Excuus, enkele reis. ¤58 retour. Nog niet veel als je het mij vraagt.quote:
Het is 18 euro retour, met overtocht per boot er bij in.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*18 + verblijf + terugreis die vaak 10x zo duur is + eten
Link plz.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Excuus, enkele reis. ¤58 retour. Nog niet veel als je het mij vraagt.
NS HiSpeed geloof ik:quote:
Retourvlucht met KLM is 97 euro. 40 euro meer om niet uren in een trein te hoeven zitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Kan je nog lekker slapen in de trein ook...
[..]
NS HiSpeed geloof ik:
http://www.treinreiziger.(...)_-_kopenhagen-144075
Moet je wel vroegboeken..
Ben je dan wel goedkoper uit? Ik kan me voorstellen dat heen en terug Copenhagen 2 tot 3 tankbeurten is. 80 euro x 3 = 240 voor het transport alleen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef minthy het volgende:
Zelf rijden![]()
En dan zou ik nog iets meer noordelijk gaan om meer kans te hebben om het Noorderlicht mee te pikken![]()
![]()
Pino krijgt een ijsje
Geen idee, maar ik heb zelf graag m'n vervoer in de hand. Ik laat me nu eenmaal niet graag rijdenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je dan wel goedkoper uit? Ik kan me voorstellen dat heen en terug Copenhagen 2 tot 3 tankbeurten is. 80 euro x 3 = 240 voor het transport alleen.
Retour met trein is dan 60 euro. Retour vlucht is 100 euro.
'iets meer'quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef minthy het volgende:
Zelf rijden![]()
En dan zou ik nog iets meer noordelijk gaan om meer kans te hebben om het Noorderlicht mee te pikken![]()
![]()
Pino krijgt een ijsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
'iets meer'![]()
En dan eigenlijk ook alleen maar in de wintermaanden
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]Niet juist meer in de zomer?
En die paar extra kilometers maken me ook niet uit, ik rij voor m'n plezier retour naar Luxemburg of het Zwarte Woud
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Rijden in Noorwegen
Geweldige wegen![]()
De natuur (echt overal is het mooi)![]()
Vriendelijkheid in het verkeer
In de zomer wordt het nauwelijks tot niet donkerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]Niet juist meer in de zomer?
En die paar extra kilometers maken me ook niet uit, ik rij voor m'n plezier retour naar Luxemburg of het Zwarte Woud
Als jij betaalt wil ik wel rijdenquote:
Oh ja...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In de zomer wordt het nauwelijks tot niet donker
quote:
Noorderlicht is alleen in de wintermaanden te zien. En voornamelijk te zien in een ringquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja...![]()
![]()
Maar goed, dan ga ik niet al te noordelijk
Ja, maar dan is een ijsje voor Pino te koud... Moet ik ook nog patat kopen voor het jong.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Noorderlicht is alleen in de wintermaanden te zien. En voornamelijk te zien in een ring
[ afbeelding ]
(die groen-witte ring)
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga ff tv kijken tot over een uurtje
Het is Påtåtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan is een ijsje voor Pino te koud... Moet ik ook nog patat kopen voor het jong.
Patat in de autoquote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan is een ijsje voor Pino te koud... Moet ik ook nog patat kopen voor het jong.
Mexicano??quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Patat in de auto
Paar weken terug vis in de auto gehad, stinkt nu nog
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
TT
Lekker aan de ijsthee hier
Ah je hebt een chickie gescoordquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Patat in de auto
Paar weken terug vis in de auto gehad, stinkt nu nog
Ik ben mijn leven lang al niets anders gewend, geeft nietsquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Je praat tegen een muur lijkt het welwel sneu
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
TT
Lekker aan de ijsthee hier
Zit je me nou uit te lachen om m'n cremetjes die ik moet smeren tegen mijn chronische huidziekte die vooral voorkomt bij vrouwen van middelbare leeftijdquote:
quote:
"vislucht"quote:
Ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te lachen om m'n cremetjes die ik moet smeren tegen mijn chronische huidziekte die vooral voorkomt bij vrouwen van middelbare leeftijd
Terechtquote:
Ik moet eerlijkgezegd bekennen dat ik het ook nooit heb mogen ervaren hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
"vislucht"
Snap ik ook niet, nooit last van...
Hihihahaiahao wat een grap.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
"vislucht"
Snap ik ook niet, nooit last van...
Nooitnevernimmer prut erin smeren, er is niets zo slecht...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht
[..]
Ik moet eerlijkgezegd bekennen dat ik het ook nooit heb mogen ervaren hoor(gelukkig, want ik hou al niet van vis, laat staan die lucht, daar
).
Vagisil FTW
Die prut leveren wij wel en stoppen we er vol met passie en liefde inquote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooitnevernimmer prut erin smeren, er is niets zo slecht...
Wat een teksten vanavondquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die prut leveren wij wel en stoppen we er vol met passie en liefde in
Komt door de ijsthee denk ikquote:
Zelfs dat verdenk ik er wel eens van slechte troep zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die prut leveren wij wel en stoppen we er vol met passie en liefde in
Hangt van de man afquote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat verdenk ik er wel eens van slechte troep zijn
Geen idee, maar ik overweeg een celibaat leven. Voor zover ik het nog zou moeten overwegen, het overkomt je gewoonquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik overweeg een celibaat leven. Voor zover ik het nog zou moeten overwegen, het overkomt je gewoon
Maar jullie hebben je celibaatschap toch al verprutst?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Onvrijwillig celibaat noemen ze dat (serieus!)
Ik leer hier ook zo ontzettend veelquote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
zag net op TV iemand van 48 die nog nooit sex heeft gehad dus er is altijd baas boven baasquote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 6 mei 2013 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar jullie hebben je celibaatschap toch al verprutst?
Kan je het celibaat niet gewoon elk moment laten ingaan?!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar jullie hebben je celibaatschap toch al verprutst?
Nee toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je het celibaat niet gewoon elk moment laten ingaan?!
Elk oud & nieuw is het weer een goed voornemenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je het celibaat niet gewoon elk moment laten ingaan?!
maagdenvlies groeit gewoon weer terugquote:
Je hoort toch wel eens dat iemand op latere leeftijd monnik of zuster wordt? Of heb ik het nou mis?quote:
2013 is een braaf jaar tot nu toequote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elk oud & nieuw is het weer een goed voornemen
2013 heb ik ook al verpest
2012 heb ik het meest verpest
2011 is het me gelukteen jaar celibaat
Heb je wel eens gezien hoe die mensen eruit zienquote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hoort toch wel eens dat iemand op latere leeftijd monnik of zuster wordt? Of heb ik het nou mis?
Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hoort toch wel eens dat iemand op latere leeftijd monnik of zuster wordt? Of heb ik het nou mis?
Daarom, ik zie een roepingquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe die mensen eruit zienDie zijn echt onvrijwillig celibaat hoor
dan kan je maar beter het onderste uit de kan halen en gewoon een bijpassend beroep kiezen
Kan het ook echt niet begrijpenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe die mensen eruit zienDie zijn echt onvrijwillig celibaat hoor
dan kan je maar beter het onderste uit de kan halen en gewoon een bijpassend beroep kiezen
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Cool mijn laptop is compleet aan het flippen
wtf is AWFquote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee pienjo ik ben ontmod op het aaaa weeee effff.
tering.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee pienjo ik ben ontmod op het aaaa weeee effff.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef henkde_j het volgende:
AARRGH gillen als een meisje net.![]()
In de tuin naar de vijver aan het kijken, voel wat gekriebel bij m'n been. Zit er ineens een kikker op m'n voet
Wiebelwatjequote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef henkde_j het volgende:
In de tuin naar de vijver aan het kijken, voel wat gekriebel bij m'n been. Zit er ineens een kikker op m'n voet
//liefdagboek
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef henkde_j het volgende:
//liefdagboek
Ja, terwijl ik de grootste teringtroll ooit wasquote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Je Pokémonforum?
Hoezo ontmod, was je er mod dan?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik de grootste teringtroll ooit was
Mja, ik heb het niet zo op onvoorspelbare dierenquote:
ontslagen ivm inactiviteitquote:
*hapquote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Knop waar? Op jou dat je je mond es houdt?
Vervolgens werd ik gebashed door een mongool (hij kent mijn Fok! naam, maar boeiend, je mag meelezen dat je je als een gladiool gedraagt) en ging ik m even flink flamen, want ontmodquote:
Volwassen hoor, dat forumquote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervolgens werd ik gebashed door een mongool (hij kent mijn Fok! naam, maar boeiend, je mag meelezen dat je je als een gladiool gedraagt) en ging ik m even flink flamen, want ontmod(ik werd eraan herinnerd door iemand
)
Tis net Fok!quote:
3FMquote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis net Fok!
Ga terug naar je VBL-hok.
quote:
heldquote:
Vandaag komt'ie uitquote:
zit weer thuis met een ziek kind.quote:
dank. probeer nog wat te werken ondertussen.quote:
quote:
quote:Top 25 van de Hemelse Honderd
Je moet nog heel even wachten op de hele lijst (gezonde spanning hoort er nou eenmaal bij), maar je kunt je al wel vergapen aan de Top 25 van beste albums. Coen en Sander zetten de hele lijst woensdagmiddag online.
ARTIEST TITEL
1 PEARL JAM TEN
2 NIRVANA NEVERMIND
3 MUMFORD & SONS SIGH NO MORE
4 COLDPLAY A RUSH OF BLOOD TO THE HEAD
5 RADIOHEAD O.K. COMPUTER
6 ADELE 21
7 FOO FIGHTERS WASTING LIGHT
8 BLACK KEYS EL CAMINO
9 RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
10 KENSINGTON VULTURES
11 MUSE ORIGIN OF SYMMETRY
12 METALLICA METALLICA (BLACK ALBUM)
13 COLDPLAY VIVA LA VIDA
14 EDITORS AN END HAS A START
15 U2 JOSHUA TREE
16 KINGS OF LEON ONLY BY THE NIGHT
17 RACOON LIVERPOOL RAIN
18 MICHAEL JACKSON THRILLER
19 SNOW PATROL EYES OPEN
20 R.E.M. AUTOMATIC FOR THE PEOPLE
21 AMY WINEHOUSE BACK TO BLACK
22 MUSE BLACK HOLES AND REVELATIONS
23 BEN HOWARD EVERY KINGDOM
24 FLEETWOOD MAC RUMOURS
25 KEANE HOPES AND FEARS
Ik ben Musefan, maar BH&R hoort hier gewoon niet thuis. 3 en 13 had ik nog wel verwacht, anderzijds is het wel een beetje triest om op 10 te stemmen voor beste album ooit, jaquote:
had ook wel wat hoger gemogenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat alleen 24 er echt in thuis hoort.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoe ik vind het nog steeds raar om lijstjes te maken met de beste muziek. Dat is nl persoonlijk voor iedereen. Enige wat je kunt met die 'beste' lijstjes is kijken of je dezelfde muzieksmaak hebt dan de rest.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Het enige wat niet persoonlijk is, is bijvoorbeeld de invloed die mensen/artiesten hebben gehad op de muziekindustrie (of zelfs filmindustrie, denk even aan Michael Jackson met z'n videoclips).
Joshua Tree vind ik dan weer het laatste goede album van U2, daarna vind ik het maar zo-zo, hoewel ze met Achtung Baby toch aardig wat betekend hebben (zeggen 'kenners')quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Mondriaan
Escher
Maar idd, vandaar U2... ik heb er helemaal niets mee, ik neig er zelfs naar het gewoon ronduit slecht te vinden, maar hun invloed kan ik helaas niet ontkennen. Zelfde geldt voor Coldplay, ik bedank hun namelijk vriendelijk voor alle gesapige kutpoprockmuziek die er momenteel wordt uitgebracht
Alles! Ook de banjo's mandolines, steel guitars etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:36 schreef minthy het volgende:
Violen, trommels, fluiten, heb je ze allemaal uit de kast getrokken Muis?
Gefeliciteerd!![]()
Je bent altijd iets wijzer dan de dag ervoor en als je vatbaar bent voor puistjes dan blijf je er last van houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou ik nu ook wijzer zijn dan gisteren?
En klaar zijn met jeugdpuistjes?
Mijn moeder krijgt afentoe nog steeds een puist en ze is 46quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent altijd iets wijzer dan de dag ervoor en als je vatbaar bent voor puistjes dan blijf je er last van houden.
Ik koester ze, het houdt me jeugdig
Wil je dan limonade met een rietje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Bier
(in ieder geval met taart een smerige combi)
Fristi graagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je dan limonade met een rietje?
Rozequote:
Thanks!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis sleept krat roze Fristi topic in
Bohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis sleept krat roze Fristi topic in
Er is altijd weer iemand die de pret weer komt bederven...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:22 schreef themauster het volgende:
Dat Fristi van vroeger was wel lekker ja maar tegenwoordig zit er een andere vieze smaak aan.
Ik heb klasgenoten die ze laten smelten in één of ander drankje, schijnt erg lekker te zijn!quote:
quote:
Ik houd niet van aardbei.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
de aardbeienvariant is ook lekker!
Fristiquote:
nou vooruit, doe dan maar peer.quote:
Jij bent ook zó ontzettend gemakkelijk ook...quote:
joh, in waterijs lust ik zelfs ananas, terwijl dat echt een ranzige groente isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent ook zó ontzettend gemakkelijk ook...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
joh, in waterijs lust ik zelfs ananas, terwijl dat echt een ranzige groente] stuk fruit is
Jakkes!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
joh, in waterijs lust ik zelfs ananas, terwijl dat echt een ranzige groente is
het is zo vies dat ik het bestempel als groentequote:
ja!quote:
Die zijn inderdaad goed te pruimenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja!
terwijl raketjes lekker zijn en die bestaan voor een groot deel uit ananasijs, maar daar proef je dus niks van
pruimen zijn ook wel lekker, behalve zuurpruimen, daar heb ik niet zoveel mee.quote:
Kut...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pruimen zijn ook wel lekker, behalve zuurpruimen, daar heb ik niet zoveel mee.
Mag mss ouder zijn, betekent niet gelijk dat ik compleet foutlous NL kan...quote:
ja, jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:
vijgen zijn ook lekker, behalve paardenvijgen, daar heb ik niet niet zoveel meequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pruimen zijn ook wel lekker, behalve zuurpruimen, daar heb ik niet zoveel mee.
Als je iets verbetert, doe het dan goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag mss ouder zijn, betekent niet gelijk dat ik compleet foutlous NL kan...
Tof, er is geen zuurdere pruim dan ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Ja dan heb je ze wel gehad denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, er is geen zuurdere pruim dan ik
Als mij
Als ik
Dan mij
en oorvijgen uiteraardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vijgen zijn ook lekker, behalve paardenvijgen, daar heb ik niet niet zoveel mee
Hihaho
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:
Als je nou eens een leuke vent versierdquote:
Heb van het weekend nog 2 mannen aan de haak geslagen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je nou eens een leuke vent versierd
Dat lijkt me pijn doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb van het weekend nog 2 mannen aan de hak geslagen hoor
Heb je het nou alweer over je hontquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb van het weekend nog 2 mannen aan de hak geslagen hoor
Hak was leuker voor de beeldvormingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk haak.
En ik heb altijd over de honden
Wil je nou een foto van mijn stiefpa?quote:
quote:
GMTAquote:
Ja tussen jouw tieten was ik niet welkomquote:
Klopt. Dat is slechts voor een enkeling weggelegdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja tussen jouw tieten was ik niet welkom
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Dat is slechts voor een enkeling weggelegd
nee vint jij van nie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou zo warm is het niet om naakt rond te huppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |