Ga toch een boomstam eten!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er
Denk daar maar eens goed over na
Ja is goed voor de economie volgens onze grote leider Mark Ruttequote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
FF een vraagje: ik heb een verslaving genaamd boeken kopen
Nu heb ik nog minstens 10 boeken in de kast liggen die nog gelezen moeten worden, maar nu wil ik 3 nieuwe boeken kopen als verjaardagscadeau voormezelf (goed excuus).
Mag dit?
haha mark rutte dat is pas een botte boom hahaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja is goed voor de economie volgens onze grote leider Mark Rutte
Bladharkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
haha mark rutte dat is pas een botte boom haha
Doen!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu heb ik nog minstens 10 boeken in de kast liggen die nog gelezen moeten worden, maar nu wil ik 3 nieuwe boeken kopen als verjaardagscadeau voormezelf (goed excuus).
Mag dit?
van boeken heb je nooit genoeg! en mocht je verwarming uitvallen kun je ze altijd nog in de fik stekenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag dit?
Heilig schennis is dat!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van boeken heb je nooit genoeg! en mocht je verwarming uitvallen kun je ze altijd nog in de fik steken
dan doe je alleen de boeken die je niet zo leuk vindt. of de goedkope pocketsquote:
Allez uitgeven!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja is goed voor de economie volgens onze grote leider Mark Rutte
leve bol.com! maar eigen verjaarscadeaus vind ik niet sneu hoor. weet je zeker dat je krijgt wat je leuk vindtquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan mij boeken ook laten inpakken
Klinkt allemaal wel heel dramatisch, je eigen verjaardagscadeaus kopenen ze laten bezorgen door de postbode alsof je het helemaal niet verwacht
Ik vond hem in het begin iets te langdradig, maar ben er nu wel aan gewend.quote:
Sowieso cadeau's aan jezelf zijn tofquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leve bol.com! maar eigen verjaarscadeaus vind ik niet sneu hoor. weet je zeker dat je krijgt wat je leuk vindt
Goed dat je die tieten doorstreept, daar heb ik namelijk niets aan... Het zou teveel worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik ben dus niet sneu en triest
Trouwens morgen bier, tieten en taart voor iedereen
Ja, amai he, ik zit op stage en ga daarna naar Seasick Steve in Amsterdam... wie brengt er even taart?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik ben dus niet sneu en triest
Trouwens morgen bier, tieten en taart voor iedereen
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin iets te langdradig, maar ben er nu wel aan gewend.
quote:
Niets engs aan. Je verdient soms best wel wat hulde.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
Dit moet een record aantal TT complimenten zijn aan mijn adres
Ik vind dat best eng, maar bedankt allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets engs aan. Je verdient soms best wel wat hulde.ALTIJD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieten nog eens aan toelekker faxen heel de dag echt genot
Meestal dan. En dan hou ik nu mijn mond, voordat ik het compliment verpest.quote:
Klinkt als een verontrustende film.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin om een filmpie te tjekken, maar ik weet niet welke
Zal ik dan toch maar eens Seven Psychopaths doen?
Doen. Je kan ook een lijst maken met alle films die je hebt/wilt zien en er dan blind eentje uitkiezen, maar tegen de tijd dat je die lijst af hebt kan je naar bed...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin om een filmpie te tjekken, maar ik weet niet welke
Zal ik dan toch maar eens Seven Psychopaths doen?
Nee Chinees, want we vieren oud & nieuw.quote:
Ga je ook naar London?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk ik voor de grap voor vakantie. Kan ik al voor 18 euro met de bus naar London
Ikquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je ook naar London?
5 Juli ga ik naar London. 4 dagen London + bezoek aan festival met Mumford&Sons, Ben Howard en Vampire Weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |