Lief aangeboden, maar wij kunnen vooruit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zegels voor je waarmee je met 50 % korting naar het dolfinarium mag
Alhoewel ik begrijp dat je inmiddels geen 'troostprijs' meer nodig hebt
Volgens het artikel betekent het "en dat is het!".quote:[..]
Tof
Ik heb laatst geleerd dat "a je to" moet worden uitgesproken als "a jé to" en dat het "goed gedaan" betekent in het Tsjechisch(?)
Ook een keer gehad, duurde een klein uurtje voordat dat ding er was, daarna geen problemen gehad (Glasgow - Amsterdam)...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nieuw dingetje. Zit al in het vliegtuig maar sta nog aan de gate en we staan nu te wachten op een compressor om de motoren te kunnen starten. .. de hulpmotor die dat normaal moet doen is defect. Het lijkt er nog steeds op dat we gaan vertrekken. ...
Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je wilt eigenlijk net al in Office communicator de mededeling ".... is een bericht aan het typen"? Ben benieuwd hoe dat er in een stormlooptopic uitziet.
Ik zag het later inderdaad. Was een tjechische vrouw op de radio die het zei, maar ze zei ook dat het niet echt goed te vertalen is. Misschien een vrije interpretatie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar wij kunnen vooruit inderdaad.
[..]
Volgens het artikel betekent het "en dat is het!".
Is het heet in zo'n vliegtuig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bijkomend nadeel, de airco doet het niet
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:52 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er soms pas jaren later achter dat het geen vrouwen zijn.
Fanneke, Yveske en Lubje bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera pakt maar weer eens een paracetamolletje en een ubi.
Het ging zo fijn
Ik combineer ze, dan werkt er tenminste íetsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
een ibu werkt beter denk ik, succes/sterkte nog vanmiddag.
moet je de hele middag nog werken?
Ach ja, zat een beetje in de verwachting. Normaal duurt het 3 dagen, dat het nu na 2 al over was dat was iets te enthousiast. Maar hele ochtend nauwelijks last gehadquote:
idd, wat MM zegt. Lekker warm, 25 tot 30 gradenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zag het later inderdaad. Was een tjechische vrouw op de radio die het zei, maar ze zei ook dat het niet echt goed te vertalen is. Misschien een vrije interpretatie?
[..]
Is het heet in zo'n vliegtuig?
het is toch ibuprofen? of ben ik in de war?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik combineer ze, dan werkt er tenminste íetseerst een paracetamol, daarna een ubi, dan versterken ze elkaar.
Ben om half 5 vrij
Ik ga deze week afvullen. Wat doe ik met de flessen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd, wat MM zegt. Lekker warm, 25 tot 30 graden
En dan is het gelukkig nog niet echt warm buiten
euh ja je hebt gelijk, ik had last van typetyfusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is toch ibuprofen? of ben ik in de war?
Ah, dat is het! De vorige keer begreep ik er ook al niks van. Ergens heel ver ging er wel een belletje rinkelen.quote:
Nee, ik ben ongesteld geworden gisterenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, ik ben ongesteld geworden gisteren
Wat een bevrijding.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, ik ben ongesteld geworden gisteren
quote:
Altijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een bevrijding.
oh nee, dat was eergisteren.
Leuk idee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:35 schreef Etcetera het volgende:
http://www.core4.sk/Druk op de like-knop, het alarm gaat af, er komt iemand aangelopen en die bedankt je
quote:
Je hebt zo'n basketbalnet boven de prullenbak hangen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:18 schreef Etcetera het volgende:
She shoots, she scores
Eindelijk weer iets wat gelukt is op m'n werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |