Mooi. Doe je nog iets als pooier.quote:
Weet ik inmiddels, heb met hem persoonlijk geluld. In het begin dacht ik dat is een vrouw met veel verstand van voetbal.quote:
Ik heb wel tieten.quote:
Bij jou moest ik eerst aan Maywood denken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat ben je toch evenzogoed een enorme zeikwijf ook he, tong. je lijkt mij wel.
ik zaai verwarring waar ik maar gaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou moest ik eerst aan Maywood denken.
Geen idee meerquote:
Dat was een kloon omdat ik een permban had op mijn originele account. Ik had meerdere mannelijke kloons (MeneerPastoor, AndreHazes, BenCramer.. etc. ben zelf al een deel vergeten. In sommige topics heb ik ze wel eens allemaal tegelijk laten 'verschijnen')quote:
Volgens mij een half jaar oid. Heeft Xebrozius nou ook een permban?quote:
Geen idee. Jammer dat het banmeldtopic er niet meer is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij een half jaar oid. Heeft Xebrozius nou ook een permban?
http://forum.fok.nl/user/profile/Xebrozius.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij een half jaar oid. Heeft Xebrozius nou ook een permban?
Waar iedereen een permban van krijgt, denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Jammer dat het banmeldtopic er niet meer is.
Waar zou ie een perban voor moeten hebben gekregen ?
Hij had er gewoon geen zin meer in. En je beantwoordt meteen mijn vraag 'Hoe kun je dat dan zien? 'quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Xebrozius.
Geen streep door z'n naam.
Dan wordt 't inderdaad zoiets: MrRico.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij had er gewoon geen zin meer in. En je beantwoordt meteen mijn vraag 'Hoe kun je dat dan zien? '.
Etteren is leuk.quote:
Dat was ook een understatement. Regelmatig etteren/zuigen/beledigen, herhaaldelijk, zoiets? Waar wordt je tegenwoordig nog voor geband?quote:
Je moet echt - echt echt - ver gaan wil je een permban oplopen. En dan nog, af en toe is er een gratiemoment, dus sommige permbans zijn ook geen echte permbans. (Spreek uit ervaring.)quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was ook een understatement. Regelmatig etteren/zuigen/beledigen, herhaaldelijk, zoiets?
Jullie zijn wel coulanter geworden dan in het verleden. Je werd in het verleden al geband als je 'mot' met iemand had en daar wat te ver in doorging. Er werd m.i. meer gedaan aan afkoelbans. Ik vond het wat strengere banbeleid wel ok, dat schrikt afquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet echt - echt echt - ver gaan wil je een permban oplopen. En dan nog, af en toe is er een gratiemoment, dus sommige permbans zijn ook geen echte permbans. (Spreek uit ervaring.)
Permbans zijn bij normale users geen permbans.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet echt - echt echt - ver gaan wil je een permban oplopen. En dan nog, af en toe is er een gratiemoment, dus sommige permbans zijn ook geen echte permbans. (Spreek uit ervaring.)
Hm, even duidelijk maken dat ik hier post als user en dat je mijn mening dus niet moet zien als afkomstig van de forumcrew. De (F)A's bepalen het beleid, en het één en ander kan veranderd zijn ('vroeger' is bij jou al snel 10 jaar geleden, toen was FOK! een kleinere en hechtere community, dat speelde vast ook mee).quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jullie zijn wel coulanter geworden dan in het verleden. Je werd in het verleden al geband als je 'mot' met iemand had en daar wat te ver in doorging. Er werd m.i. meer gedaan aan afkoelbans. Ik vond het wat strengere banbeleid wel ok, dat schrikt af
Gevoel heb ik ook. Ik kan iedereen he-le-maal verrot schelden en ik krijg geen ban meer. Kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst was. Terwijl het *toen* schering en inslag was. Vaker wel gebanned dan niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jullie zijn wel coulanter geworden dan in het verleden. Je werd in het verleden al geband als je 'mot' met iemand had en daar wat te ver in doorging. Er werd m.i. meer gedaan aan afkoelbans. Ik vond het wat strengere banbeleid wel ok, dat schrikt af
Dat zijn normale bans.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Permbans zijn bij normale users geen permbans.
"mail over een maand of wat meer weer..."
En als je dan een paar keer lief mailt na 2 dagen omdat je ontwenningsverschijnselen hebt, mag je weer.
De naam van de user doet ook wat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gevoel heb ik ook. Ik kan iedereen he-le-maal verrot schelden en ik krijg geen ban meer. Kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst was. Terwijl het *toen* schering en inslag was. Vaker wel gebanned dan niet.
Ook even dequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterf aan aids, lelijke teringn00b.
/test.
Ze zeggen wel eens dat ze me de hand boven het hoofd houden. Heb denk ik zo'n 15 bands gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg 10 jaar geleden een ban omdat ik iemand een kuthoer noemdequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kuthoer, sterf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg 10 jaar geleden een ban omdat ik iemand een kuthoer noemde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |