Ik zit in de twijfelmodus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog mod? Geen enkel weldenkend mens zou dat zijn.
quote:
ben ik wel benieuwd wat je zoektermen waren...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soms vind je echt de vreemdste afbeeldigen met de Google img-search ...
Dat doen ze, omdat anders niemand dat soort afbeeldingen ooit te zien krijgt...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soms vind je echt de vreemdste afbeeldigen met de Google img-search ...
Yep.quote:
Echt of maak je een grapje?quote:
Echt.quote:
Ah okquote:
Je wil niet weten hoeveel gezeik je over je heen krijgt van users als je mod bent.quote:
Echt?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel gezeik je over je heen krijgt van users als je mod bent.
Ik kan veel hebben. Maar dan moet het wel nut hebben. Maar het gezeur heeft dat niet. Dit is zeiken om het zeiken.quote:
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben. Maar dan moet het wel nut hebben. Maar het gezeur heeft dat niet. Dit is zeiken om het zeiken.
Vandaar mijn twijfels.
Dat heb ik net gezegd suffiequote:
Ik denk het ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellenJe bent net zo gevoelig als ik
Denk er echt goed over na inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Voor mij is het nu even alles op een rijtje zetten en dan een beslissing nemen.
Suffie.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik net gezegd suffieWat een bijzondere man is dat
Ben benieuwd of ER ook kijkt, goeie uitzending over PTSS
Truste.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk er echt goed over na inderdaad
Ik ga een tukkie doen
Ik bedoelde het lief hequote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Suffie.dat is lang geleden dat iemand mij zo genoemd heeft.
En eens mbt Van Uhm.
En ER.
Dat begrijp ik.quote:
Ah, het is zeker een werkdag...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een @##$$$@#!@#// bij de NS. Weer vertraging naar Schiphol
Dat is een eeuwigheid geleden voor mij, tof spel is datquote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vanavond Worms Armageddon in multiplayer gedaan. Het was een goede avond.
Het lijkt me enorm wennen, C4 in het zwartquote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Voor mij is het nu even alles op een rijtje zetten en dan een beslissing nemen.
Goeiemorgen Etceteraquote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:43 schreef Etcetera het volgende:
Dat gaat vast net zo snel als wennen dat hij blauw werd
Mogguh
Verschilt wel per forum hoor. Maar ik snap je punt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel gezeik je over je heen krijgt van users als je mod bent.
Bij o.a. STA en CRE zal het wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Verschilt wel per forum hoor. Maar ik snap je punt.
Geen idee, kom ik nooit (STA alleen één topic), spreek die mods ook nooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Bij o.a. STA en CRE zal het wel meevallen toch?
Ik heb nog wel zegels voor je waarmee je met 50 % korting naar het dolfinarium magquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat je bij besteding van ¤5 bij de Mac een 2e dierentuinkaartje gratis kreeg. Kom ik er net achter dat het t/m vandaag is.(Ik wilde binnenkort een keertje met Otje (en Vriend) naar de Beekse bergen)
En ik heb dus geen zin om nu nog even naar de Mac te hobbelen.
Tofquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
A je to!
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-buurman-en-buurman/
Zeg, je post zelf ook terwijl ik aan het typen ben!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Vervelend MaJo.
Mijn hoofdpijn líjkt over, maar ik heb het vermoeden dat het een klein beetje scumbag hide & seek speelt. Dus dat het elk moment gewoon kan opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, je post zelf ook terwijl ik aan het typen ben!![]()
Het is allemaal de schuld van FOK! met hun achterlijke systeem dat daar geen rekening mee houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Je wilt eigenlijk net al in Office communicator de mededeling ".... is een bericht aan het typen"? Ben benieuwd hoe dat er in een stormlooptopic uitziet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van FOK! met hun achterlijke systeem dat daar geen rekening mee houdt![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je wilt eigenlijk net al in Office communicator de mededeling ".... is een bericht aan het typen"? Ben benieuwd hoe dat er in een stormlooptopic uitziet.
quote:OP DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WORDT GESCHREVEN DOOR COBRA4, BART, ITS-JOJO-4YOU, MADMASTER, _OPHELIA_, MAJO, HAWAII_TIM, LOTUSSS, NEMBRIONIC, IAMREDLEADER, ETCETERA, TRADEMARKIE, B.ERTHA.
MAJO IS NET KLAAR MET SCHRIJVEN.
O NEE, ZE BEGINT WEER.
_OPHELIA_ HEEFT AL 5 MINUTEN NIETS GESCHREVEN.
ETCETERA BROEDT OP EEN NIEUWE POST.
IAMREDLEADER HEEFT AL 30 MINUTEN NIETS GESCHREVEN, IS WAARSCHIJNLIJK AL WEER NAAR BED.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |