Over auto's jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef MaJo het volgende:
Wel leuk dat we een onderwerp hebben gevonden wat zowel de mannen als de vrouwen aanspreekt![]()
beterschap, en neem straks maar een goede grogquote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef lubje25 het volgende:
Griepje denk ik, had zaterdagavond op eens koorts. Gewoon gewerkt en gister ook tot 18:00, toen mijn nest in gedoken.
Dank je, het lijkt erop dat ik het ergste gehad heb.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
beterschap, en neem straks maar een goede grog
In een jaar dat Audi niet meedeed, met het team achter Audi (inclusief Tom Kristensen) en een auto die nauwelijks meer was dan een Audi met een vast dak. Bentley's overwinning kan je dus wel aan Audi toeschrijven.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet, 2003 heeft Bentley gewonnen, dus niet consecutive.
Ik zat van de week verlekkerd te kijken naar een auto die 1 op 6 zou halenquote:
Toch jammer dat ik mijn gele scheurijzer niet meer hebquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef wyccie het volgende:
Voor mij moet het vooral functioneel, zuinig en betrouwbaar zijn. Qua uiterlijk zijn er slechts een paar punten: geen sportspoilers, geen dakraam, geen geel of pastel of felle kleuren. En vijfdeurs en hatchback.
Heb ik met Sinterklaas gekregenquote:
Dierenstaartsleutelhanger heb ik met m'n verjaardag gekregenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die had ik in m'n tigra
En een vossenstaart aan de sleutels van m'n Volvo
Wat doe jij eigenlijk allemaal in je grog? Zit te denken dat ik een heel eind komquote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
beterschap, en neem straks maar een goede grog
Rum, heet water, evt kaneel en rietsuiker met wat citroen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk allemaal in je grog? Zit te denken dat ik een heel eind kom
Onderzoek van de AA?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rum, heet water, evt kaneel en rietsuiker met wat citroen.
Werkt voor geen flikker volgens onderzoek, maar is wel lekker
rum heb ik, heet water ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rum, heet water, evt kaneel en rietsuiker met wat citroen.
Werkt voor geen flikker volgens onderzoek, maar is wel lekker
Basterdsuiker ken ook jaquote:Op maandag 6 mei 2013 18:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
rum heb ik, heet water ook.
citroensap heb ik ook, geen rietsuiker maar basterdsuiker.
Maar een poging wagen zo
quote:
http://www.bartmeijervanp(...)id_huissmiddelen.htmquote:Grog
Veel mensen die zich grieperig voelen, gaan onder de wol met een mix van citroensap, warm water en sterke drank in allerlei variaties, waaraan eventueel nog een grieppoeder wordt toegevoegd, bijvoorbeeld Hot Coldrex (paracetamol met vitamine C) of Meenk grieppoeder (acetylsalicylzuur met vitamine B1). Het is raadselachtig waarom aan dit laatste combinatiepreparaat vitamine B1 is toegevoegd. Een tekort aan vitamine B1 kwam vroeger in de tropen voor door de consumptie van gepolijste rijst (beriberi) en wordt in het Westen wel gezien bij alcoholisten wegens een ernstig tekortschietend dieet. Een normaal dieet bevat voldoende van deze vitamine. Extra vitamine B1 tegen griep en verkoudheid lijkt dus weinig zinvol. Verder geldt voor grog hetzelfde als voor kruidenthee: veel drinken is bij koorts nooit weg. Alcohol lijkt niet het aangewezen middel, maar een of twee glaasjes zouden, in het algemeen gesproken, het welbevinden kunnen verhogen.
Het werkt dus wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.bartmeijervanp(...)id_huissmiddelen.htm
Is it?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef MaJo het volgende:
Wel leuk dat we een onderwerp hebben gevonden wat zowel de mannen als de vrouwen aanspreekt![]()
Welk onderwerp dan? Ziek zijn? Drank? Auto's?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef MaJo het volgende:
Alles voor het welbevindenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het werkt dus wel.
ik zeg het niet goed. Geen bewijs dus dat het niet werkt.
Ik eet soep, jij eet salade. Had geen fut om moeilijk te gaan zitten doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:26 schreef Lotusss het volgende:
Pfff nu eindelijk op weg naar huis... en dan direct door naar de voetbalclub.
Bij DHL werken ze idd met zgn. depots. Dat is wel kut.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef MadMaster het volgende:
Zo toch richting Hoofddorp, DHL was vanmiddag aan de deur om een pakketje af ge leveren en we waren niet thuis. Moet je naar Hoofddorp om het op te halen...
Al is grog een placebo. Werkt het dan werkt het.quote:
daarom, en lekker ff een scheut alcohol in je mik. Niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al is grog een placebo. Werkt het dan werkt het.
Prima. Ben blij dat ik morgen vrij ben... al heb ik dan ook genoeg te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik eet soep, jij eet salade. Had geen fut om moeilijk te gaan zitten doen.
I knowquote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima. Ben blij dat ik morgen vrij ben... al heb ik dan ook genoeg te doen.
Eerst soep met een broodje dan een grogquote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al is grog een placebo. Werkt het dan werkt het.
Aan de slag voor het VI?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima. Ben blij dat ik morgen vrij ben... al heb ik dan ook genoeg te doen.
Ik krijg spontaan zin in snert.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Eerst soep met een broodje dan een grog
fijne dienstverleningquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef MadMaster het volgende:
Zo toch richting Schiphol, DHL was vanmiddag aan de deur om een pakketje af ge leveren en we waren niet thuis. Moet je naar Hoofddorp om het op te halen...
Morgenmiddag even naar Doorn, wat dingen bespreken. Daarna nog dingen doen voor het toernooi in Denemarken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgenmiddag even naar Doorn, wat dingen bespreken.
Ik snap de tweede niet. En hoezo geen advertisements?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whisky of Gin.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap de tweede niet. En hoezo geen advertisements?
Hmm, op de rum na lijkt grog me best wel een lekker drankje. Tip voor alternatief voor de rum?
Wodka, whisky, vieux, kruidenbitter, passoa...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, op de rum na lijkt grog me best wel een lekker drankje. Tip voor alternatief voor de rum?
Dan is het geen grog meerquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:56 schreef wyccie het volgende:
Gisteren de bevrijdingsdéfile in Wageningen gezien. Ze waren wel heel erg fashionably late. Begon drie kwartier later dan gepland.
Mooi om te zien, respect voor die oude heren.
Amsterdam - Schiphol valt nog mee. Ik heb een keer Leeuwarden - Drachten moeten doen (31 km enkele reis), ook om alleen een pakketje op te halen. Gelukkig hebben ze tegenwoordig een servicepunt in de buurt.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef MadMaster het volgende:
Zo toch richting Schiphol, DHL was vanmiddag aan de deur om een pakketje af ge leveren en we waren niet thuis. Moet je naar Hoofddorp om het op te halen...
Dit zijn geen echte advertenties, maar verzonnen grappen. Vandaar. De tweede richt zich er eigenlijk op wanneer je als man die auto aanschaftquote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gevonden. Door CDS Middendorp. Niet eens door de Minister van Defensie.quote:
Schuldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zouden we allemaal last krijgen van een sociaal leven?![]()
heb ik ook wel eens met een overhemd gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Zo fijn als je er op het eind van de dag achterkomt dat je de hele dag met een scheef geknoopte outfit hebt rondgelopen ...
[..]
Schuldig.
Nu aan het bijlezen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een (inwendige) echo gehad en er zit een friemeltje met hartslag in m'n buik.
Nee, ik dacht zelf dat Defensie het defile wel langer zou blijven ondersteunen.quote:
Feli vast.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Zo, kids in bed, kopje koffie en een dozijn cadeauzakjes voor Lior's pre-verjaardagsfeestje morgen op de crechewoensdag zijn er maar 4 of 5 andere kinderen en donderdag (zijn verjaardag) is alles dicht
Vanwaar dequote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Ja, er is best een hoop wel open, maar we zijn vrij en de creche is dicht. Vrijdag gaat Lior niet, maandag ook niet en dinsdag wordt hij geopereerd aan zijn oortjes, buisjes plaatsen
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ik dacht zelf dat Defensie het defile wel langer zou blijven ondersteunen.
Huh?quote:
Jazeker, maar m'n kleine kerel gaat geopereerd worden, narcose en zo brrrrquote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwaar de?
Het is toch als verbetering?
Beter met dan zonder narcose.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, maar m'n kleine kerel gaat geopereerd worden, narcose en zo brrrr
Oh.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het geen grap? Mijn opmerking sloeg op de scheefgeknoopte outfits.
Maak je niet ongerust. Het is een erg korte narcose, hij mag na twee, drie uurtjes al lekker naar huis. En daarna heeft hij er alleen maar voordeel van.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, maar m'n kleine kerel gaat geopereerd worden, narcose en zo brrrr
Schuld van de anderen die er zomaar doorheen posten.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.
Tja, lastig gokken waar het over gaat zonder quote.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schuld van de anderen die er zomaar doorheen posten.
Koerier was nog niet terug in het depot, dus veel koffie moeten drinken daar...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij DHL werken ze idd met zgn. depots. Dat is wel kut.
Geen?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik mijn nieuwe avatar nog niet in gebruik heb genomen! Ga ik nu instellen![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik mijn nieuwe avatar nog niet in gebruik heb genomen! Ga Heb ik nu ingesteld![]()
ik ben zo modieus dat de verwachting was dat ik een nieuwe trend aan het zetten wasquote:
Kiekeboe...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik mijn nieuwe avatar nog niet in gebruik heb genomen! Ga ik nu instellen
Oh, die is wel tof!quote:
Dat wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens. Ben gewoon een beetje zenuwachtig, lijkt me niet meer dan logisch
Ernstig terecht.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ken jou al lang genoeg dat ik je post prima begrijpquote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, nu heb ik het idee dat mijn post zonder gevoelens overkomt.
Dat bedoelde ik niet iarl.
Daarvoor ben je ook papa.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ken jou al lang genoeg dat ik je post prima begrijp
Logisch en sterkte!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks nieuws.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Is het heel erg als ik al onder de dekens lig? Ben een beetje op
En slaap ze...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Ben je juist niet 'niet op' dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Truste.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Op als in moe, geen fut, beetje spierpijn, dus bedtijd
Tot morgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |