ik ben zo modieus dat de verwachting was dat ik een nieuwe trend aan het zetten wasquote:
Kiekeboe...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik mijn nieuwe avatar nog niet in gebruik heb genomen! Ga ik nu instellen
Oh, die is wel tof!quote:
Dat wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens. Ben gewoon een beetje zenuwachtig, lijkt me niet meer dan logisch
Ernstig terecht.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ken jou al lang genoeg dat ik je post prima begrijpquote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, nu heb ik het idee dat mijn post zonder gevoelens overkomt.
Dat bedoelde ik niet iarl.
Daarvoor ben je ook papa.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ken jou al lang genoeg dat ik je post prima begrijp
Logisch en sterkte!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks nieuws.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Is het heel erg als ik al onder de dekens lig? Ben een beetje op
En slaap ze...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Ben je juist niet 'niet op' dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Truste.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Op als in moe, geen fut, beetje spierpijn, dus bedtijd
Tot morgen
quote:
Beekse Bergen gok ik.quote:
Ik zou met de auto gaan...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ollie's place staat ook weer op mijn verlanglijstje, is weer een tijd geleden, maar voor als ik weer echt ver kan lopen.
Huh? Jij wilt toch naar de Beekse Bergen?quote:
Wyccie ging naar de Mac, ik vermoed dat ze naar de dierentuin wil.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Huh? Jij wilt toch naar de Beekse Bergen?
Ik gok dat ze naar de Mac gaat om kaartjes voor jou te regelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wyccie ging naar de Mac, ik vermoed dat ze naar de dierentuin wil.
Sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed eigenlijk iets anders, maar kan me vergissenZeg C4, doe 's niet posten als ik type
We hebben geen leven, maar nog wel hersens.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik niet eens wist dat jij kon denken, Bartdat kan toch geen enkele Mod op FOK!
Werken dan!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef MaJo het volgende:
Bweh ik heb zin om vanavond helemaal niks te doen maar moet weer blogs schrijven. Voor donderdag verder geen tijd meer voor en dan gaan we naar Berlijn dus ik zal echt aan de bak moeten
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Bart het volgende:
[..]
We hebben geen leven, maar nog wel hersens.
Ik wil nietquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik niet eens wist dat jij kon denken, Bartdat kan toch geen enkele Mod op FOK!
Je moet wel!quote:
Ok dan... Tot zoquote:
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Hoeft niet, C4 zit je te stangen. Hij weet dondersgoed dat ie niet kan denken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Geen idee hoe ik me hier uit lul
Moet ook nog een artikel voor het blad Whisky Passion schrijven en daarvoor ook proeven, maar heb ook geen zin...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef MaJo het volgende:
Bweh ik heb zin om vanavond helemaal niks te doen maar moet weer blogs schrijven. Voor donderdag verder geen tijd meer voor en dan gaan we naar Berlijn dus ik zal echt aan de bak moeten
Doe met mij mee, gaan we samen even aan de slagquote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ook nog een artikel voor het blad Whisky Passion schrijven en daarvoor ook proeven, maar heb ook geen zin...
Als jullie maar niet samen een saffie gaan doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe met mij mee, gaan we samen even aan de slag
Nee dat doe ik alleen met jouquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jullie maar niet samen een saffie gaan doen. ;¤
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, MM over gezondheid en MaJo over Whisky
Tekst van MM: Doe normaal man
Tekst van MaJo: Ja, het smaakt naar Whisky denk ik
![]()
quote:
Dit is genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Je loopt enorm achter. Ik ben al weer tijdje burger.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft niet, C4 zit je te stangen. Hij weet dondersgoed dat ie niet kan denken.
Ja, ik vind dat FOK! iets moet inbouwen dat er niet gepost kan worden als iemand in hetzelfde topic aan het typen is, just in casequote:
Moet ik nu weer sorry gaan zeggen?quote:
Is het gelukt?quote:
Waarom ben je dan nog mod? Geen enkel weldenkend mens zou dat zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je loopt enorm achter. Ik ben al weer tijdje burger.
Denken is voor mij weer toegestaan.
Nee, moet daar even goed voor gaan zitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe met mij mee, gaan we samen even aan de slag
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, MM over gezondheid en MaJo over Whisky
Tekst van MM: Doe normaal man
Tekst van MaJo: Ja, het smaakt naar Whisky denk ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |