Precies wat we in 1994 over Liam Gallagher zeidenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
Over platgedraaide meuk gesproken, ik kan echt niet inzien wat iedereen in die Lana Del Rey ziet. Wat een vreselijk saaie emotieloze muziek is dat zeg. Een collega zei nog dat het klonk alsof ze er geen zin in had.
Ergste muziek van het laatste jaar. Bijna. Op al die singersongwriter meuk na, tenminste.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
Over platgedraaide meuk gesproken, ik kan echt niet inzien wat iedereen in die Lana Del Rey ziet. Wat een vreselijk saaie emotieloze muziek is dat zeg. Een collega zei nog dat het klonk alsof ze er geen zin in had.
De David Guetta/Black Eyed Peas/Will.I.Am periode voelt anders al heel langquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
De '90 voelden ook veel langer aan. Ik ben van '81, dus wellicht heeft het te maken met mijn middelbare schooltijdSchool vs. uitgaan/alcohol/dames
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ergste muziek van het laatste jaar. Bijna. Op al die singersongwriter meuk na, tenminste.
Nu noemen we het Nielson en Kensingtonquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de 90s hadden we ook singersongwriters. Wij noemden dat MTV Unplugged.
Bijna ondertitel-waardigquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee hoor, Dylan en Cohen bijvoorbeeld zijn alleen songwriters
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Felagund het volgende:
Ze worden in het indierock genre geplaatst op wikipedia, met als label Universal Music.
Stop hier eens mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:30 schreef Moody het volgende:
Geniet nog ff van deze. Morgen is-ie offline
Ben Howard is nog wel een van de beteren in dat genre. Zijn album is ook best goed in zijn geheel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
Ik zie singer songwriters als kneusjes die met meestal alleen een gitaar vrouwen proberen te versieren net zoetsappige kut muziek. Zeker in NL. Het scheelt al als er een band bij komt, al redt dat Ben Howard ofzo niet voor mij
Baard in de keel kan soms vrij lang durenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste. Als hij eens normaal gaat zingen, dan vind ik hem wel tof.
Pfff wat een werk op de late avond. Een tuubje copy/pasten gaat nog netquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef Norrage het volgende:
Als iemand van jullie eens de top 5 gaat tellen en een 90s top 5 voorstellen of een singer songwriter top 5, that would be great
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |