quote:Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Goed excuus om de hele week niet te hoeven sporten.
Dit standpunt is prima onderbouwd! Goede bron ook!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef Vortix het volgende:
Met een kater sporten is trouwens niet echt heel erg gezond.
'aah man het is maandag maar ik ben nog steeds moe van het zuipen van zaterdag ok ik ga wel niet sporten, ben zo moe'quote:
Oja, ik was even vergeten dat dit Fok! is en dat je elke post moet onderbouwen met een wetenschappelijk onderzoekquote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit standpunt is prima onderbouwd! Goede bron ook!
Ja of je toont een beetje discipline en zuipt niet teveel zodat je zondag nog gewoon in staat bent om te sportenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'aah man het is maandag maar ik ben nog steeds moe van het zuipen van zaterdag ok ik ga wel niet sporten, ben zo moe'
...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja of je toont een beetje discipline en zuipt niet teveel zodat je zondag nog gewoon in staat bent om te sporten
Mwah, je bent wat zwakker maar tis best handig om em eruit te zweten en daarna een lekker koude douche te nemen, en als ik me daardoor ga laten tegenhouden, verzin ik straks andere smoesjes om niet te gaanquote:Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef Vortix het volgende:
Met een kater sporten is trouwens niet echt heel erg gezond.
Of je stopt gewoon met drinken.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:16 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Mwah, je bent wat zwakker maar tis best handig om em eruit te zweten en daarna een lekker koude douche te nemen, en als ik me daardoor ga laten tegenhouden, verzin ik straks andere smoesjes om niet te gaan
'Je lichaam draait overuren'quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat dit Fok! is en dat je elke post moet onderbouwen met een wetenschappelijk onderzoek
Okay, here goes: wat is een kater? Een gigantisch vochttekort in je lichaam gepaard met een lever die overuren draait door alle alcohol van de avond ervoor die het nog moet verwerken. En dan ga je sporten, iets waarmee je je hele lichaam nog meer overuren laat draaien, met name die lever die toch al niet heel erg vrolijk is. Ja, erg goed idee.
Face first is het fantastisch want je bent vrij snel van je kater af. Maar om nou te zeggen dat je je lichaam een plezier doet? Neuh niet echt.
Wakker worden, een liter water drinken, de tijd nemen, stevig ontbijten. Gaan. Been there, done that.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat dit Fok! is en dat je elke post moet onderbouwen met een wetenschappelijk onderzoek
Okay, here goes: wat is een kater? Een gigantisch vochttekort in je lichaam gepaard met een lever die overuren draait door alle alcohol van de avond ervoor die het nog moet verwerken. En dan ga je sporten, iets waarmee je je hele lichaam nog meer overuren laat draaien, met name die lever die toch al niet heel erg vrolijk is. Ja, erg goed idee.
Face first is het fantastisch want je bent vrij snel van je kater af. Maar om nou te zeggen dat je je lichaam een plezier doet? Neuh niet echt.
Je bent oranjequote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wakker worden, een liter water drinken, de tijd nemen, stevig ontbijten. Gaan. Been there, done that.
Wat is je volgende excuus ?
Ja slap gedoe. Gewoon niet zuipen, is toch niks aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'aah man het is maandag maar ik ben nog steeds moe van het zuipen van zaterdag ok ik ga wel niet sporten, ben zo moe'
ja, niet zo serieus joh, je moet tog ook beetje van leve genietequote:Op maandag 6 mei 2013 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja slap gedoe. Gewoon niet zuipen, is toch niks aan.
Iemand hebben om mee te sporten kan je over de drempel helpen, maar het kan ook heel vervelend zijn om afhankelijk van een ander te zijn in wanneer je kunt sporten en hoe vaak. Bovendien presteer ik beter zonder iemand erbij. Het is wel gezellig, maar voor de gezelligheid kan je beter andere dingen gaan doen dan sporten. Sporten doe je echt voor jezelf. Ik zou zeggen probeer het gewoon, je kan na een maand altijd nog afhaken. Maar als je een maand lang 3x per week sport, zal je dat waarschijnlijk willen blijven doen door het resultaat wat je boekt. Doe het dus gewoon.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
Wil ook 2-3x per week sporten.. maar bij mij is het meer dat er niemand met me mee wilt om te hardlopen/sportschool. En in m`n eentje vind ik ook zoiets..
Donder op, ik sport gemiddeld vier keer per week en heb over het algemeen de discipline om geen kater te hebben. Het was nou niet alsof mijn originele post bedoeld was als excuus, maar als jij dat zo wilt zien, go for it. Zegt denk ik meer over jou dan over mij, maar goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wakker worden, een liter water drinken, de tijd nemen, stevig ontbijten. Gaan. Been there, done that.
Wat is je volgende excuus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |