abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126134637
Oja en misschien ook iets...

Ik ben nog maar 17 dus misschien dat het mij meer motiveert dan anderen, maar ik heb bijvoorbeeld op twitter en facebook accounts die ik volg of 'leuk vind'.
Daardoor krijg ik elke dag een hoeveelheid aan foto's of quotes die te maken hebben met gezond eten, veel fitnessen etc.
Als ik dus een foto zie van een meisje met een buik waar ik van droom motiveert het mij extra om naar de sportschool te gaan :)
En misschien werkt dit voor andere mensen totaal niet. Maar ik dacht ik vertel het toch :P
pi_126134726
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef vera166 het volgende:
...
Mensen verwachten (als ze moeten afvallen) vaak heel snel resultaat.. en dat is eigenlijk jammer.
Je bedoeld die dikkertjes die op 2 januari massaal de sportschool inlopen en na een maand, hooguit 2 maanden weer gestopt zijn, omdat die 2x per week een klein uurtje op de loopband of hometrainer geen zoden aan de dijk zetten.

Volgens mij moet je als je echt wilt afvallen ook niet in de sportschool zijn, althans niet 2x per week een uurtje. Dat helpt geen reet. Ja, 4 keer per week flink cardio en daarnaast ook je voedingspatroon aanpassen. En zelfs dan zal het nog niet zo heel snel gaan vermoed ik.
pi_126134728
[quote]0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Kwam net ook foto's tegen van mijn buurjongen waar ik vroeger mee om ging. Damn die is echt heel erg veranderd qua lichaamsbouw. Die was altijd al een beetje mollig geweest. Ik daarentegen ben altijd maar een mager mannetje gebleven. Tja sommige mensen hebben gewoon een kut bouw.

Ik vond het juist fijn om mager te zijn. Na rond te hebben gekeken op forums besefte ik pas hoe weinig ik at en wanneer ik trainde zag ik erg snel mijn spieren, dat motiveert pas zeg!
pi_126134749
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Fides het volgende:
Als je er naar 10 maanden nog zo uit ziet als foto 1 (of was hij echt 130+ kg ofzo?), ben ik zeer onder de indruk dat je ooit foto 2 voor elkaar weet te pompen.
Naja 130+ weet ik niet, maar ze waren beide van zichzelf al vrij mollig. Ze aten altijd ook heel veel en dat weet ik, omdat ik ook vaak bij hun over de vloer was.

En ze gaan volgens mij ook bijna elke dag naar de sportschool.
pi_126134927
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Kwam net ook foto's tegen van mijn buurjongen waar ik vroeger mee om ging. Damn die is echt heel erg veranderd qua lichaamsbouw. Die was altijd al een beetje mollig geweest. Ik daarentegen ben altijd maar een mager mannetje gebleven. Tja sommige mensen hebben gewoon een kut bouw.

Ik vond het juist fijn om mager te zijn. Na rond te hebben gekeken op forums besefte ik pas hoe weinig ik at en wanneer ik trainde zag ik erg snel mijn spieren, dat motiveert pas zeg!
Dat zeggen mensen ook tegen mij ja. Ik ben al mager en als ik goed ga sporten, dan zie je er sneller gespierd uit, omdat je al weinig vet heb.

Oh man waarom heb ik dit topic gezien. ;(
pi_126134961
Dit beschrijft ongeveer hoe ik zelf sport:

pi_126135240
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat zeggen mensen ook tegen mij ja. Ik ben al mager en als ik goed ga sporten, dan zie je er sneller gespierd uit, omdat je al weinig vet heb.

Waarom is dat zo erg? Waar ben je vooral bang voor? Dat je het weer gaat proberen en dat het niet lukt, of heb je in het sporten zelf geen zin? Of toch vooral het alleen gaan?
pi_126135270
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je bedoeld die dikkertjes die op 2 januari massaal de sportschool inlopen en na een maand, hooguit 2 maanden weer gestopt zijn, omdat die 2x per week een klein uurtje op de loopband of hometrainer geen zoden aan de dijk zetten.

Volgens mij moet je als je echt wilt afvallen ook niet in de sportschool zijn, althans niet 2x per week een uurtje. Dat helpt geen reet. Ja, 4 keer per week flink cardio en daarnaast ook je voedingspatroon aanpassen. En zelfs dan zal het nog niet zo heel snel gaan vermoed ik.
:P Ja.

Blij dat ik het niet nodig heb om af te vallen, wat een hel lijkt me dat.
pi_126135285
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef consequence het volgende:

[..]

Waarom is dat zo erg? Waar ben je vooral bang voor? Dat je het weer gaat proberen en dat het niet lukt, of heb je in het sporten zelf geen zin? Of toch vooral het alleen gaan?
Puur dat laatste.

Ik durf echt wel te zeggen als ik eenmaal sport en het leuk vind. Dat ik het heel lang en fanatiek kan doen.
pi_126135286

[/quote]

Durf je wel naar het strand te gaan om te zwemmen en/of met blote armen naar buiten te gaan?

Dat alleen gaan maakt zo weinig uit, ik vind het juist mooi als mensen alleen gaan. Ik zie van die maatjes trainen met elkaar en gedurende de tijd alleen maar praten, hou eens op:')

Schwarzenegger trainde ook gewoon alleen hoor.
pi_126135395
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Gregor1994 het volgende:

Durf je wel naar het strand te gaan om te zwemmen en/of met blote armen naar buiten te gaan?
[/quote]

Blote armen heb ik geen problemen mee. Loop zo vaak in een shirt. Naar het strand of zwemmen is idd een ander verhaal. Komt ook een beetje omdat ik geen vrienden heb :')
pi_126135641
Blote armen heb ik geen problemen mee. Loop zo vaak in een shirt. Naar het strand of zwemmen is idd een ander verhaal. Komt ook een beetje omdat ik geen vrienden heb :')
[/quote]

Des te meer reden dat trainen je goed zou doen. Het klinkt best hard en een beetje raar, maar mensen nemen je serieuzer als je wat breder/gespieder bent dan wanneer je mager bent. Als ik het zo bekijk, en je hebt daadwerkelijk niet zoveel vrienden, dan heb je sowieso vrije tijd. Je bouwt zelfvertrouwen op, mensen nemen je serieuzer en de gemiddelde dame zal er ook op vallen. Je hebt niets te verliezen, behalve geld:') En ik weet zeker dat wanneer je wel veel vrienden zou hebben en die vervolgens naar het strand zouden gaan, dat je dan alsnog niet met hen meewil omdat je je wellicht onzeker voelt over je lichaam.
  maandag 6 mei 2013 @ 17:30:16 #88
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_126136367
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef sararaats het volgende:
ik ben gestart met hardlopen. ik heb mezelf een ROTschop gegeven ;)
^O^
hoihallo
pi_126136408
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Puur dat laatste.

Ik durf echt wel te zeggen als ik eenmaal sport en het leuk vind. Dat ik het heel lang en fanatiek kan doen.
Kutsmoes om het uit te kunnen stellen, je moet gewoon gaan.
pi_126136447
Waarom willen veel mensen perse heel erg gemotiveerd zijn om te gaan sporten? Is het onmogelijk om zonder (veel) motivatie te gaan sporten?
pi_126136486
Ik ben gewoon een vreetzak en als ik niet 2-3x per week sport, transformeer ik van slank naar dik.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_126136936
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef no1uknow het volgende:
Waarom willen veel mensen perse heel erg gemotiveerd zijn om te gaan sporten? Is het onmogelijk om zonder (veel) motivatie te gaan sporten?
Op de bank blijven zitten met een zak chips is makkelijker.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_126137125
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Puur dat laatste.

Toen ik voor het eerst ging dacht ik ook dat ik voor lul zou lopen ofzo in de sportschool. Volgende dag gegaan met het idee fuck it, maar wel erg blij dat ik begonnen ben. Sport nu 4 dagen in de week, ga altijd alleen naar de sportschool en ondertussen ken ik op de dagen dat ik train de meesten wel die bij het krachttraining gedeelte komen wel dus voor hulp oid kan ik altijd wel bij iemand terecht.

Verder haal ik erg veel motivatie uit progressie, zowel als in een mooier fysiek als dat ik meer kan liften.

[ Bericht 5% gewijzigd door esv7 op 06-05-2013 17:56:35 ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_126137192
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Levensmotto. Wil verder gewoon overal zo goed mogelijk zijn in de dingen die ik doe. Sport 5x per week. Als ik geen zin heb word ik of gedwongen door het teamverband, en als het teamverband er niet is dan dwing ik mezelf. Komt overigens niet vaak voor dat ik geen zin heb.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_126137367
Sport minstens 5x in de week: 3x krachttraining, 2-4x voetballen, en af en toe een potje basketbal of volleyball. En daar gaat nu nog hardlopen en/of fietsen bijkomen.

Mijn motieven zijn o.a.:

- Fit blijven voor sporten
- gezond zijn en blijven
- meer energie
- socializen
- Leuk tijdverdrijf
- Mezelf ontwikkelen

Weerstand:
- soms moe.
- niet altijd tijd
- Soms in je eentje moeten sporten

Maar mijn situatie is ook wel apart, sport nu meer dan anders.

Ben normaal student, en door mn wisselvallig ritme sport ik dan niet zo vaak, echter loop ik nu stage in zwitserland in een erg mooi gebied, met gratis voetbalfaciliteiten en toernooien, gratis gym, en mooie heuvels om in te fietsen/hardlopen.

Ook heb ik nu een vast ritme, werken van sochtendsvroeg tot een uurtje of 5, en dan ga ik uit mn werk naar de gym, of voetballen met de studenten uit het studentenkamp waar ik verblijf, dus er zijn bijna altijd wel mensen die meedoen, wat erg helpt met de motivatie.

De zomer komt er aan, wat ook een grote motivatie is, zeker het 8 maanden wegzijn van de mensen waar ik normaal mee omga icm met het vele krachttraining, wordt nog leuk om alle reacties aan te horen. Nu nog ervoor zorgen dat ik door blijf gaan wanneer ik terug ben :D:D
pi_126137514
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Push. het volgende:

[..]

Levensmotto. Wil verder gewoon overal zo goed mogelijk zijn in de dingen die ik doe. Sport 5x per week. Als ik geen zin heb word ik of gedwongen door het teamverband, en als het teamverband er niet is dan dwing ik mezelf. Komt overigens niet vaak voor dat ik geen zin heb.
juist dat is bij mij nu een beetje hetzelfde,

afgelopen zondag met een enorme kater toch maar naar de sportschool gegaan, simpelweg omdat ik pas om 6 uur een afspraak had, en verder toch niet iets boeiends te doen had. Motivatie hoef ik niet meer te zoeken :D zit er inmiddels diep ingeworteld
  maandag 6 mei 2013 @ 18:02:00 #97
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_126137600
Met een kater sporten is trouwens niet echt heel erg gezond.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_126137608
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Op de bank blijven zitten met een zak chips is makkelijker.
Maakt de zoektocht naar motivatie om te gaan sporten het niet alleen maar lastiger om uberhaupt te gaan?
pi_126137626
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef Vortix het volgende:
Met een kater sporten is trouwens niet echt heel erg gezond.
Goed excuus om de hele week niet te hoeven sporten.
  maandag 6 mei 2013 @ 18:03:02 #100
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_126137632
Ik heb nooit weerstand om te sporten. Ben er verslaafd aan.
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')