Ja, donderdag ben ik ook vrijquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
nee we hebben vrijdag een gratis vrije dag, dag na Hemelvaart. Omdat ik op vrijdag sowieso altijd vrij ben mag ik die een andere keer opnemen, dus die maandag bijvoorbeeld.
Wat voor werk doe je? Klinkt als horeca.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, donderdag ben ik ook vrij![]()
Maar ik moet vrijdag inclusief de avond en zaterdag wel gewoon werken. Mijn weekend loopt altijd wat anders
Ik werk bij een kleine zelfstandige boekhandel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Klinkt als horeca.
Oh ja dat kon ook nog, een winkelquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik werk bij een kleine zelfstandige boekhandel.
Meestal zit ik bij de infobalie achter de computer. Onder andere voor de inkoop en het contact met leveranciers. Op vrijdag is het altijd koopavond en zaterdag is de drukste dag terwijl mensen dan juist vrij willen zijn.
Ben ooit op fok! begonnen door vooral in TTK en MUZ te lezen en een enkele keer een topic te openen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat kon ook nog, een winkelKlinkt wel leuk. Ik houd wel van boeken. Al moet ik bekennen dat het van lezen niet zo vaak meer komt
Wij hebben altijd een persoonlijke top 10 staan in de winkel, met 1 of 2 eigen gekozen boeken erin.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat kon ook nog, een winkelKlinkt wel leuk. Ik houd wel van boeken. Al moet ik bekennen dat het van lezen niet zo vaak meer komt
Tuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh maakt toch niet uit? Je zit hier voor de lol neem ik aan, niet om awards te winnen.
En welke heb jij in de aanbieding nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd een persoonlijke top 10 staan in de winkel, met 1 of 2 eigen gekozen boeken erin.
Als dan een klant jouw boek eruit pikt, geweldig is dat. Altijd goed nadenken of ik een boek wil veranderen uit die top 10.
Al een half jaar Stad der blinden van Jose Saramago. Al zeker 10x verkocht in de tussentijd.quote:
Jammer, als ik kan kiezen tussen een boek of Spangaz dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen: nooit van gehoordVroeger las ik heel veel, maar tegenwoordig amper meer.
Alleen in de vakantie nog. Ga ik naar het Amsterdamse Bos, boekje mee en lezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jammer, als ik kan kiezen tussen een boek of Spangaz dan is de keuze snel gemaakt.
Maar goed, daartussen heb je ook games en dan is de keuze al wat moeilijker voor me.
Saramago is een Portugese nobelprijswinnaar. Volgens mij was die prijs ook voor een belangrijk gedeelte gebaseerd op "De stad der blinden'.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen: nooit van gehoordVroeger las ik heel veel, maar tegenwoordig amper meer.
Waarvoor niet het Vondel?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen in de vakantie nog. Ga ik naar het Amsterdamse Bos, boekje mee en lezen.
Ja, heb je wel gelijk in. Iedereen wil daar ook gezien worden. Privacy is daar eerder iets negatiefs.quote:
Jij ookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, heb je wel gelijk in. Iedereen wil daar ook gezien worden. Privacy is daar eerder iets negatiefs.
Nou als je ooit advies over boeken wil dan geef ik je dat graag.
Ben nu even weg....fijne avond nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |