Zit ook in Amsterdamquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Santpoort Noord...geloof niet dat mijn topo er voldoende voor is om te weten waar dat ligt.
Wut............speel je dat echt?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, je raakt verslaafdIk heb het de hele dag op de achtergrond aan staan. Om te verzamelen
Ook gewoon voor de lol. Lekker simpel. Af en toe een quest proberen als het niet lukt, volgende keer beter met een andere taktiek.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wut............speel je dat echt?
Maak je geen zorgen, de spelletjes die ik speel zijn nogal gecompliceerd en van een andere orde.
Leuk, ga het aan mijn zus doorgeven. Die is verzot op kaas, maar haalt dat meestal op de Albert Cuypquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit ook in AmsterdamAdres staat ook op de site.
En vlak ernaast zit een hippe Franse bakker.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk, ga het aan mijn zus doorgeven. Die is verzot op kaas, maar haalt dat meestal op de Albert Cuyp
Voor de tv gezeten, maar wat een show.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe was iedereen zijn koninginnedag eigenlijk?
Mijn zus zweert bij 1 bepaald soort brood dat voor ruim 5 euro het stuk verkocht wordt. En in de winkel zijn er altijd wachtenden voor haar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En vlak ernaast zit een hippe Franse bakker.
Waar ik niet naartoe ga, te lange rijen altijd.
Gewerkt en na het werk nog als een oranje idioot de kroeg in gedoken. Begin was leuk, maar die vreselijke nederlandse muziek was niet om aan te horen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Ben het alweer bijna vergeten. De hele dag tv gekeken![]()
Jij nog de stad in geweest of zo?
Dat soort brood hebben ze daar dus ook. Ze staan buiten in de rijquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn zus zweert bij 1 bepaald soort brood dat voor ruim 5 euro het stuk verkocht wordt. En in de winkel zijn er altijd wachtenden voor haar.
Zou het best kunnen zijn. Volgende keer als ik in A'dam ben vraag ik haar wel om me daar eens mee te nemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort brood hebben ze daar dus ook. Ze staan buiten in de rijLe fournil
Nederlandse muziek in de kroeg is een gouden combi. God wat weet ik dat te waarderen sinds ik weer in Nederland woon.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewerkt en na het werk nog als een oranje idioot de kroeg in gedoken. Begin was leuk, maar die vreselijke nederlandse muziek was niet om aan te horen.
Ik zou hier net snel wegwillen en ALS (maar dat is een heeele grote als) sowieso weer naar een stad. Mijn zussen wonen allebei in een dorp, dat is echt niets voor mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik mis Amsterdam wel![]()
Laatste keer dat ik er was, was net na nieuwjaar. Te koud om lang buiten te blijven.
Vind ik ook, gewoon keihard meezingen met Hazes en zoquote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlandse muziek in de kroeg is een gouden combi. God wat weet ik dat te waarderen sinds ik weer in Nederland woon.
Voorheen vond ik het ook wanstaltig, maar nu geweldig.
Eerst tv gekeken. Vervolgens naar oranje feest bij mij voor de deur. Daarna thuis nog wat tv gekeken en de volgende morgen compleet brak naar werk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe was iedereen zijn koninginnedag eigenlijk?
Ik ben nog jong, wie weet veranderd het nog bij mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlandse muziek in de kroeg is een gouden combi. God wat weet ik dat te waarderen sinds ik weer in Nederland woon.
Voorheen vond ik het ook wanstaltig, maar nu geweldig.
Ja alleen Nederlanders kennen zoiets, en in mindere mate Zuid-Duitsland. Ben het echt gaan waarderen die sfeer.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon keihard meezingen met Hazes en zo
Hoe oud is u dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, wie weet veranderd het nog bij mij.
VS is ook nog jong hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, wie weet veranderd het nog bij mij.
Bij die bierfesten toch? En in andere landen is het soms karaoke.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja alleen Nederlanders kennen zoiets, en in mindere mate Zuid-Duitsland. Ben het echt gaan waarderen die sfeer.
Heb alleen de lever van een 40 jarige.quote:
Ow wow, bij mij was de hele buurt dood. Of misschien zochten ze elders hun vertier.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Eerst tv gekeken. Vervolgens naar oranje feest bij mij voor de deur. Daarna thuis nog wat tv gekeken en de volgende morgen compleet brak naar werk.
Ja maar goed een bruin cafe is toch echt iets Nederlands. Heerlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij die bierfesten toch? En in andere landen is het soms karaoke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |