abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126158785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Boeit niet ik train als een man hoorde ik vandaag nog ;).
Vast een biseksueel met hitsige opvliegers die dat zei!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:01:41 #102
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126158840
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:59 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Vast een biseksueel met hitsige opvliegers die dat zei!
Het gymtopic voor al je onzin staat toch ook in je MyAt?
pi_126158867
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Alsof er in Men's Health niets anders dan bullshit wordt gepubliceerd. En alsof M&F zo gewéldig is. :')
Allebei vodjes wat mij betreft, net als 99% van die lectuur in glossy format.
pi_126158881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Het gymtopic voor al je onzin staat toch ook in je MyAt?
Ik ben hardcore jongu.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:06:11 #105
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126158915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:30 schreef McNulty het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat je ook kon bulken met "dirty foods". ;(
Kan ook gerust. Zolang je maar aan de calorieën komt en met name de eiwitten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:33 schreef [quote]1s.gif [b]Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ik zie een verschil van een dag en een nacht. Niet altijd even erg hoor. Maar tis vergelijkbaar met het verschil tussen een spier met pump na trainen en een spier in normale toestand.

Kan niet anders dan direct gelieerd zijn aan het al dan niet blowen. Is er geblowd, papperige spieren. Niet geblowd, helemaal sexy.
Short-term effecten behoort dus verlaagde bloeddruk, spierspanning en verhoogde hartslag. Daarnaast is reactievermogen, motoriek en concentratie ook aangedaan. Dit alles is niet ideaal tijdens het liften. Maar na ong. 8 uur zit alles weer op baseline.

Ook zal je testosteron dalen als je smoked. Dit gebeurd alleen bij nieuwe gebruikers en trekt weer recht als je langer gebruikt of stopt. Heeft ook nog invloed op andere zaken zoals cortisol etc.

Maar hier is wel een mooi artikel voor jou over cannabis van Nederlandse grond:
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/267002002.pdf

p.s. is een openbaar artikel (mocht snakey meelezen)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_126158980
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:06 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kan ook gerust. Zolang je maar aan de calorieën komt en met name de eiwitten.

[..]

Short-term effecten behoort dus verlaagde bloeddruk, spierspanning en verhoogde hartslag. Daarnaast is reactievermogen, motoriek en concentratie ook aangedaan. Dit alles is niet ideaal tijdens het liften. Maar na ong. 8 uur zit alles weer op baseline.

Ook zal je testosteron dalen als je smoked. Dit gebeurd alleen bij nieuwe gebruikers en trekt weer recht als je langer gebruikt of stopt. Heeft ook nog invloed op andere zaken zoals cortisol etc.

Maar hier is wel een mooi artikel voor jou over cannabis van Nederlandse grond:
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/267002002.pdf

p.s. is een openbaar artikel (mocht snakey meelezen)
Je hoeft me niet voor te lichten, noch hoef je je zorgen te maken. Ik heb veel ergere dingen gedaan en zal ook nog veel ergere dingen doen :)

Maar hier was ik benieuwd naar omdat dit me eerder al opviel, en nu dus weer. Maar dit bevalt me beter ;)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:13:59 #107
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126159068
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:09 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Je hoeft me niet voor te lichten, noch hoef je je zorgen te maken. Ik heb veel ergere dingen gedaan en zal ook nog veel ergere dingen doen :)

Maar hier was ik benieuwd naar omdat dit me eerder al opviel, en nu dus weer. Maar dit bevalt me beter ;)
Alsof hij alleen jou wil voorlichten, hier kan iedereen zijn kennis delen. Klinkt nogal onaardig als je het zo zegt.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:22:46 #108
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126159256
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:09 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Juist :')

Als iemand een vraag stelt hoeft hij niet voorgelicht te worden... weet ik dat ook weer.

Maar je stelt een vraag en wil graag uitleg/redenen. Hoe in godsnaam kan dat worden verteld zonder ' voor te lichten'. Bijna alle vragen, vooral met het lichaam, zijn gecompliceerd en vragen dus om een langer antwoord. Anders kan ik voortaan ook kortaf antwoorden geven: Waarom ben ik dik? Je eet te veel... i.p.v. uit te leggen waarom.

Steek voortaan eerst maar eens tijd in het opzoeken van vraagstukken als je het niet van een ander wil horen.
Verbo is terug?
pi_126159276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:13 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Alsof hij alleen jou wil voorlichten, hier kan iedereen zijn kennis delen. Klinkt nogal onaardig als je het zo zegt.
Hij zegt "voor jou" notabene :P

Klinkt het onaardig? Niet zo bedoeld, maar ik kwam met een specifieke vraag, niet met een algemene cannabisvraag. That's all :)
pi_126159373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:22 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Juist :')

Als iemand een vraag stelt hoeft hij niet voorgelicht te worden... weet ik dat ook weer.

Maar je stelt een vraag en wil graag uitleg/redenen. Hoe in godsnaam kan dat worden verteld zonder ' voor te lichten'. Bijna alle vragen, vooral met het lichaam, zijn gecompliceerd en vragen dus om een langer antwoord. Anders kan ik voortaan ook kortaf antwoorden geven: Waarom ben ik dik? Je eet te veel... i.p.v. uit te leggen waarom.

Steek voortaan eerst maar eens tijd in het opzoeken van vraagstukken als je het niet van een ander wil horen.
Hoor eens, ik stel een gerichte vraag en geef zelf een paar mogelijke antwoorden. Daarop begin jij een lulverhaal over munchies en zoetigheid dat niets met mijn vraag te maken heeft.

Ik ben enorm geïnteresseerd in het antwoord op mijn vraag. Niet in algemene cannabisweetjes want die kan ik dromen.

Stel je dus niet zo aan.
Je kunt prima antwoord geven zonder er een heel algemeen verhaal van te maken over cannabis.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:47:35 #111
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126159639
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Hoor eens, ik stel een gerichte vraag en geef zelf een paar mogelijke antwoorden. Daarop begin jij een lulverhaal over munchies en zoetigheid dat niets met mijn vraag te maken heeft.

Ik ben enorm geïnteresseerd in het antwoord op mijn vraag. Niet in algemene cannabisweetjes want die kan ik dromen.

Stel je dus niet zo aan.
Als je de bron leest kom je er misschien een keer achter:
Regarding the physical effects, if THC activates cannabis receptors on nerves of arterial blood vessel walls, dilatation of the blood vessel may occur. Dus minder 'pump' zoals je aangeeft. Ook is de motoriek en concentratie slechter, zal dus papperig/traag aanvoelen wat vooral in de gerapporteerde verslagen naar voren kwam.

Na ~8 uur zal dit weer verdwijnen als het goed is. Rondom trainen wil je het dus vermijden. That's all.
Zo gericht genoeg?
Verbo is terug?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 05:43:29 #112
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_126160344
quote:
11s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:10 schreef seto het volgende:
Dat gevoel wanneer je een nieuwe multivitamine neemt en je urine bijna lichtgevend geel wordt.
B12 complex is baas. Dan lijkt het alsof je zeik rechtstreeks uit Chernobyl komt :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 05:55:57 #113
77130 star_gazer
pi_126160349
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sorry, maar je kletst uit je nek, en gezien je uitspraak zou het me niet verbazen als jij geen enkel onderzoek zelf hebt gelezen over beta alanine bij de bron.

Sowieso zijn er van zaken zoals caffeine bijna 35x (! :') ) meer te vinden in relatie met krachttraning. Google Scholar:

"beta alanine" strength training - 752 results
"caffeine" strength training - 27,200 results

Er is zeer matig bewijs dat beta alanine samen met creatine *misschien* een mini-verbetering geeft ten opzichte van creatine zelf. Meer niet.
Het getintel van beta alanine is anders wel lekker. Goeie placebo IMHO ^O^
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 06:18:20 #114
77130 star_gazer
pi_126160361
Gisteren voor het eerst weer gedeadlift :) Relatief rustig aan begonnen met 110x6 (zat op 140x4), maar heb dit keer in plaats van 'touch and go' eens de bar iedere keer volledig tot stilstand laten komen. Het is echt een heel stuk moeilijker zo. Ben benieuwd of ik 2 keer 140 kan op deze manier... Wat vinden jullie: touch and go of volledig tot stilstand?

Eindelijk weer een strakke DOMS onderrug vandaag. Ik heb het gemist *;

Vandaag weer een extra dag rust, omdat ik borst nog even een week of twee met rust wil laten (borstbeen doet behoorlijk pijn). Ik ga denk ik maar een half uurtje hardlopen of zwemmen ofzo.
-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:23:36 #115
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126160566
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 05:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

B12 complex is baas. Dan lijkt het alsof je zeik rechtstreeks uit Chernobyl komt :')
_O- groen lol.

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 05:55 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Het getintel van beta alanine is anders wel lekker. Goeie placebo IMHO ^O^
c_/

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 06:18 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren voor het eerst weer gedeadlift :) Relatief rustig aan begonnen met 110x6 (zat op 140x4), maar heb dit keer in plaats van 'touch and go' eens de bar iedere keer volledig tot stilstand laten komen. Het is echt een heel stuk moeilijker zo. Ben benieuwd of ik 2 keer 140 kan op deze manier... Wat vinden jullie: touch and go of volledig tot stilstand?

Vandaag weer een extra dag rust, omdat ik borst nog even een week of twee met rust wil laten (borstbeen doet behoorlijk pijn). Ik ga denk ik maar een half uurtje hardlopen of zwemmen ofzo.
Gozer die ik wel eens help deed dus z'n 180kg vanaf een rack pull tot ca 10cm boven de grond en weer terug.
Ik zeg zet hem nou eens op de grond dan. Gewoon vanaf de grond liften.
Kwam geen beweging in lol _O-

Duss, volledig vanaf stilstand anders telt i niet. :{w ;)
c_/
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:50:21 #116
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126160764
Begint trouwens lekker paars te worden m'n onderarm/pols _O- En een inprint van de putjes op de bar in het rood :') Lijk wel zo'n oud mannetje die bij het minste geringste een enorme blauwe plek krijgt lol.

Ben lekker bezig trouwens. vrijdag dus die squat fail, gisteren breek ik (volledig perongeluk) een kastdeurtje uit de kleedkamer vol uit z'n schanieren, en vanmorgen loop ik met m'n bovenbeen SNOEI hard tegen de punt van m'n eetkamertafel aan die daar al 7jr op dezelfde plek staat....

Zal ik m'n screen name in "LEO" wijzigen? (Lomp En Onbehouwen)

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 07-05-2013 08:19:16 ]
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:50:40 #117
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_126160768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Die heb ik ook gelezen hoor. Mens health heeft af en toe wel goede artikelen en lekkere recepten.Zat trouwens in de wachtkamer kon kiezen tussen de VIVA, Linda, wat woon en klusbladen en de Mens Health. Alles voor de gains.
dan zou ik het klusblad gepakt hebben :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:51:22 #118
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_126160774
Bij touch and go stuitert de bar ietsjes waardoor het net een stukje makkelijker is. :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:52:38 #119
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126160785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Die heb ik ook gelezen hoor. Mens health heeft af en toe wel goede artikelen en lekkere recepten.Zat trouwens in de wachtkamer kon kiezen tussen de VIVA, Linda, wat woon en klusbladen en de Mens Health. Alles voor de gains.
ja ja, en die Mens Health heb je natuurlijk voor de artikelen gepakt. uhu
"Gaat u maar voor hoor meneer, ik heb alle tijd, blader blader, oh wat mooi, blader blader"
:+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:27:17 #120
77130 star_gazer
pi_126162241
Man man man. Dat gelul altijd achte rje rug om... Ik loop al gainend met vier geroerde en gebakken eieren de keuken uit, fluistert de ene colelga tegen de ander "why is he doing that? That's got to be bad for your cholesterol!".

Ja, en van vet eten wordt je vet. Doeii :W
-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:33:40 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126162375
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:27 schreef star_gazer het volgende:
Man man man. Dat gelul altijd achte rje rug om... Ik loop al gainend met vier geroerde en gebakken eieren de keuken uit, fluistert de ene colelga tegen de ander "why is he doing that? That's got to be bad for your cholesterol!".

Ja, en van vet eten wordt je vet. Doeii :W
haha, en in de tussentijd ben je ripped and buff as hell.
En dan denken ze dat :? 8)7

Je hebt ze toch zeker wel eens een lecture gegeven over hoe of wat?
pi_126162891
quote:

Ik laat hem altijd stil liggen, deadlift impliceert dat je een dood gewicht moet verplaatsen, dus helemaal stil.
Gisteren trouwen een nieuw pr eerst 5*130 daarna 3*135. Maar heb het idee dat er nog meer in zit aangezien ik het qua grip gewoon niet meer hield, volgende keer mixed grip proberen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:59:48 #123
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126162997
Same. Ik DL ongeveer dezelfde gewichten maar ook hier gaan m'n vingers het begeven ipv de rest. Wanneer maak je de switch naar mixed grip of andere tools?
BEASTMODE
pi_126163054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:47 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je de bron leest kom je er misschien een keer achter:
Regarding the physical effects, if THC activates cannabis receptors on nerves of arterial blood vessel walls, dilatation of the blood vessel may occur. Dus minder 'pump' zoals je aangeeft. Ook is de motoriek en concentratie slechter, zal dus papperig/traag aanvoelen wat vooral in de gerapporteerde verslagen naar voren kwam.

Na ~8 uur zal dit weer verdwijnen als het goed is. Rondom trainen wil je het dus vermijden. That's all.
Zo gericht genoeg?
Ja hoor, alleen dat wijsneuzerige toontje kan achterwege blijven :) kom ik er misschien een keer achter? Tang op een varken vriend. Hoop dat het niet al te pijnlijk was toen ik op je piemel trapte.
pi_126163215
quote:

Altijd laten rusten in principe hier. Ik loop zelf ook al een tijd te klooien met de DL. Mijn max was 140 x 1, maar sinds een korte ziekte laat de grip het een beetje afweten. Max ligt nu rond de 120 x 2, en dan moet ik hem laten vallen.

Morgen mixed grip proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')