Nadeel van dit soort shizzle is altijd: je zwakke plekken worden er niet bepaald sterker van door van buitenaf te ondersteunen; in tegendeel.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:52 schreef Questular het volgende:
Ik heb een tijd lang gesport met een kniebrace, deze:
[ afbeelding ]
Houd de knieschijf op zn plek en bied ondersteuning aan je pezen etc. Maar of het lekker squat, deadlift is maar de vraag want zo een soort brace zit behoorlijk strak.
Waar meet je je bovenbenen? Precies in het midden?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef Questular het volgende:
Eens mn benen gemeten, mn bovenbenen hebben een omtrek van 68cm en mn kuiten 42 cm, niet slecht
Hoe is het met je rust? Ook niet onbelangrijk..quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weer een blessure erbij, nu weer mijn anterior deltoid/ front delt
Ben je meer blessuregevoelig tijdens de cut? Toen ik nog aan de 3700 kcal zat had ik nooit ergens last van en nu ik cut is het elke week raak
Eigenlijk waar ze het dikste zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Waar meet je je bovenbenen? Precies in het midden?
4 day split, 3 dagen per week rust (weekend en woensdag)quote:Op maandag 6 mei 2013 18:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoe is het met je rust? Ook niet onbelangrijk..
10kg??quote:
Met een energietekort kan ik me voorstellen dat herstellen minder snel gaat, maar weet niet hoe dat verder zit.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben je meer blessuregevoelig tijdens de cut? Toen ik nog aan de 3700 kcal zat had ik nooit ergens last van en nu ik cut is het elke week raak
Wat is er met Zaran dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met een energietekort kan ik me voorstellen dat herstellen minder snel gaat, maar weet niet hoe dat verder zit.
Zou wel uitkijken maatje, ik lees alleen maar dat je jezelf naar de kloten aan het helpen bent en Zaran post al helemaal niet meer.
Kun je niet gewoon een 3day split gaan doen dan? Neem aan dat je nu SS o.i.d. doet?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef Drinky het volgende:
Even een vraagje voor de diehards hier.
Vanwege mijn nieuwe stage kan ik nu dus niet meer trainen op maandag t/m woensdag. Ik houd dus alleen donderdag t/m zondag over om te trainen maar heb een redelijk zwaar schema normaal gesproken. Hoe kijken jullie zelf tegen zo'n korte rustperiode aan? Dan zou ik dus bijv. op donderdag mijn A schema kunnen doen, vrijdag B en zondag weer A.
Of ik zou op dinsdag heel vroeg met de stage moeten beginnen om mischien de training te kunnen halen. Ik heb nou al bijna 2 weken niet kunnen trainen en word er eerlijk gezegd helemaal gek van, maar wil niks overbelasten door te weinig rust te pakken.
Beter doe je gewoon even rustiger dan. Vroeg of laat loop je tegen een zwaardere blessure aan en boek je uiteindelijk meer stilstand/achteruitgang.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Train je je achterkant wel goed mee dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
dat en je quads behoren de knieschijf op zijn plek te houden. Zolang je spanning op je quads houd heb je het niet nodig.die braces zijn meer voor bal sporten hockey en volleyball volgens mij. Als je echt zwaar gaat squatten gebruik dan wraps.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nadeel van dit soort shizzle is altijd: je zwakke plekken worden er niet bepaald sterker van door van buitenaf te ondersteunen; in tegendeel.
Beter ga je gewoon wat lichter in je oefeningen zitten en bouw je je belastbaarheid langzaam op.
quote:
quote:
Haha, mijn PB van 160 naar 170 gebracht. Op naar 2,5x bodyweightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |