Haha die shit heb je hier over de grens ook... 12 minuten en het is net of je 3 weken naar Spanje bent geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt ook nog van het type zonnebank af. Maatje van me gaat hier altijd net over de grens in Duitsland, die had 12 minuten onder 1 of andere turbobruiner gelegen en zag eruit als een kreeft. Tot aan z'n oogleden verbrand. Laat je voorlichten in een zonnestudio, een beetje zonnestudio heeft verschillende soorten zonnebanken. Aan de hand van je huidtype kunnen ze je dan een zonnebank met de juiste intensiteit aanraden.
toch die vork maar ingeruild voor een lepel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:22 schreef Hiatus het volgende:
Vroeger had ik moeite met bak kwark opeten, nu is dat ding in paar minuten leeg.
Arnhem toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha die shit heb je hier over de grens ook... 12 minuten en het is net of je 3 weken naar Spanje bent geweest.
Je rear delts trainen en shoulder dislocations om op te warmen voor iedere schouderoefening.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:44 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
toch die vork maar ingeruild voor een lepel?
Overigens heb ik weer schouderprobleempjes sinds maandag MP gedaan te hebben...
Iemand nog rotator cuff tips?
Ik kan geen shoulder dislocationquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:52 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je rear delts trainen en shoulder dislocations om op te warmen voor iedere schouderoefening.
ik ook niet, met geen mogelijkheid...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan geen shoulder dislocationniet eens zonder stok in m'n hand.
Ach joh, is maar 200kg meer dan ik squatquote:
hahahaha dat is wel echt mega fout man!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha die shit heb je hier over de grens ook... 12 minuten en het is net of je 3 weken naar Spanje bent geweest.
Ze hebhben hier een luxura x5quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt ook nog van het type zonnebank af. Maatje van me gaat hier altijd net over de grens in Duitsland, die had 12 minuten onder 1 of andere turbobruiner gelegen en zag eruit als een kreeft. Tot aan z'n oogleden verbrand. Laat je voorlichten in een zonnestudio, een beetje zonnestudio heeft verschillende soorten zonnebanken. Aan de hand van je huidtype kunnen ze je dan een zonnebank met de juiste intensiteit aanraden.
quote:
Toen ik nog in Rdam woonde zat er een in mijn straat en die mensen die er werkte zagen eruit alsof ze al huidkanker haddenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke zonnebank hoor.
Nee zonder dollen, ik heb geen idee joh. Loop gewoon een zonnestudio binnen, daar werken mensen met verstand ervan (hoop ik tenminste).
Ik wil zijn kinderen baren.quote:
Chin-ups geven me skin-tearing pumps in mijn armen. Pullups worden ze gewoon moe van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zijn chinups superieur?
Wide Grip Pull Ups zien er sowieso veel toffer uit. Chin-ups zijn een beetje de meisjesvariant.
Boterhammen met pindakaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Boydie12 het volgende:
ben op zoek naar een relaxt ontbijt, bik nu de hele dagen brinta maarja, zoek toch een variantje waar wat meer kcal te vinden zijn. (lactose intolerantie) Iemand nog aanraders ?
eet elke avond al -+ 100 gram pindasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Boterhammen met pindakaasEiwitten uit lactosevrije melk?
deze vraag heb je al eerder gesteld en toen heb ik ook al advies gegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand ervaring met de zonnebank? Hoor dat het tegen heel veel huidonevenheden helpt zoals rugacne en het verkleuren van striae. Heb aardig wat battle scars van mijn bulk. Zat te denken om 1x per week 20 minuten te gaan
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef Snakey het volgende:
Beetje vage foto maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
Nice man, respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |