PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ja, maar hij had geen groot aandeel, Livermore bracht veel meer controle en daardoor had ik het veel makkelijker alleen wilde die bal er niet inquote:
ZILVERquote:
Lulligquote:Op zondag 5 mei 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar hij had geen groot aandeel, Livermore bracht veel meer controle en daardoor had ik het veel makkelijker alleen wilde die bal er niet in
Maakt niets uit.quote:
http://wefut.nl/squad/1173quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
Fuck Quintero dan maar
Weet iemand nog leuke en goedkope zilverteams?
ja, dat mag.quote:
post alvast eens, want je moet wel toestemming hebben van ons voor een lekker iets in de OP mag.quote:
Maar dat zijn geen blote tieten. En het is niet OP-waardig.quote:
3412quote:
Waarom zou je geband worden voor iets dat gewoon mag?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doen jullie het zelf maar als jullie niet gebanned worden dan doe ik t wel inde op
Oh, niet gelezen, sorryquote:
Ok ik vergeef het jequote:
Omdat jullie t nog niet gedaan hebben en t feit dat Djeetje en Dudeweiser opeens positief zijn zegt ook ietsquote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom zou je geband worden voor iets dat gewoon mag?
tsja wie wil er nou niet een mooi stel tieten zien op de zondagavond?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Omdat jullie t nog niet gedaan hebben en t feit dat Djeetje en Dudeweiser opeens positief zijn zegt ook iets
ik heb wel een blote tieten gepost hoor ?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Omdat jullie t nog niet gedaan hebben en t feit dat Djeetje en Dudeweiser opeens positief zijn zegt ook iets
Maar niet van je zus.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb wel een blote tieten gepost hoor ?
Ik wil met 5* skillersquote:Op zondag 5 mei 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die VDM Nifs ipv Ifs als je de coinage niet hebt
Brown op CF lijkt me echt kut..dan zou ik iets met Bannan doen eerder. Of Murphy op CF en een andere 2e spitsquote:Op zondag 5 mei 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die VDM Nifs ipv Ifs als je de coinage niet hebt
wat ? :$quote:
Ja rot maar op met je eisenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou IF Pazzini doen op CF, dan hoef je alleen maar te crossen en het is klaarquote:
quote:
Gaypridequote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die oude vrouw gaat helemaal los.
[ afbeelding ]
o diequote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die oude vrouw gaat helemaal los.
[ afbeelding ]
of gewoon Pato op CAMquote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou IF Pazzini doen op CF, dan hoef je alleen maar te crossen en het is klaar
Dat speelt hartstikke lekker hoor. Die 4-5-1 van net is nog beter.quote:
Dat kan, heb je tenminste wat snelheid als verbinding tussen middenveld en aanval.quote:
Dat is wel heel erg duurquote:
Mackay nu wel belangrijk ?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo win je met heel veel moeite de halve finale en zo win je de finale met 6-1
Er zitten drie op één fiets, hoe heet de middelste?quote:
Ik gebruik hem alleen als invaller in dit team. Zaha had 3 goals, Kazim 2 en Davies 1. Ik kwam wel 0-1 achter maar de tegenstander speelde 3-4-2-1 en daar had ik geen moeite mee.quote:
?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zitten drie op één fiets, hoe heet de middelste?
ja of ik doe Pato op RST ? want die heb ik nog.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kan, heb je tenminste wat snelheid als verbinding tussen middenveld en aanval.
zou ik niet doen, gewoon pure koppers op STquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja of ik doe Pato op RST ? want die heb ik nog.
Rob.quote:
Die is wel nice jaquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste kans vdm, dit is al dichter bij de 50k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is wel nice jalul ik had deze gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Een middenvelder met 41 defendingquote:
Who gives a fuck ?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enige jaloezie.
[ afbeelding ]
Ja want een geel lijntje levert minder chempunten op. Weet je wel hoe chemistry werkt?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Topiek het volgende:
Is verschil tussen een geel lijntje en een groen lijntje héél veel merkbaar?
Ok... dan ga ik veel spelers moeten vervangen binnenkortquote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja want een geel lijntje levert minder chempunten op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ok... dan ga ik veel spelers moeten vervangen binnenkort
Mijn team:Nice, dit is mijn teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
[..]
Mijn team:In dit geval maakt het niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan bij status zien hoeveel chem ze halen of teamgeest
9 is max.
[..]
Mijn team:Dat maakt dus echt niet uit, iedereen heeft 9 chem, dus geel of groene lijntjes maakt niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
[..]
Mijn team:Koop Ogbonna ipv Samuel, misschien 500 coins duurder maar veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diakite ipv Benatia
[..]
Mijn team:Nee nee nee, zo is het goed. Dan maken de kleurtjes niks uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
010 isn't just a codequote:Op zondag 5 mei 2013 22:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij grijpt maar weer eens de gelegenheid aan om je 010 elftal te showen
Eindelijk waarderingquote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef el-blanchito het volgende:
Hahahahaha die grap van VDM![]()
Ik meen het, ik vind hem echt leuk
Ben zeker geen barca fan maar dit is wel een erg mooi doelpuntje! Wel sweaty...quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UYbJkaKeN4Q
Nice
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben zeker geen barca fan maar dit is wel een erg mooi doelpuntje! Wel sweaty...
Mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UYbJkaKeN4Q
Nice
Zeker als ik er niet bij ben?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
Bijna net zo mooi als de goals die ik bij clubs maak
Kan je doen..quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
Ziek mooie actie met Neymar 5 man ofzo uitgespeeld en dan mist ie
ik kan ook nog een video maken met van die acties en dan geen goal
Wanneer komt die van die review dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
Ben je al youtube partner ?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
ja die functie moet je toch vrij krijgen ?quote:
Dat hoort toch te staan bij je account instellingen ?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat word je al heel snel. Voordat ik 1000 views had was ik al partner.
Je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen ofzo weet niet 100% alles maar zon vriend van mij doet dat ook met minecraftquote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja die functie moet je toch vrij krijgen ?
Want er staat wel bij mijn vids inkomsten generen.
Dat duurt ook wel even voordat ze dat vragen. Ik gebruik mijn kanaal helemaal niet actief dus bij mij is dat nog niet gebeurd. Vriend van mij kreeg vorig jaar 200 dollar voor een van z'n video's.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat hoort toch te staan bij je account instellingen ?
heb wel bij mijn video's staan inkomsten generen, maar heb nog geen bankrekening ofzo in hoeven vullen.
Hoeveel verdien je ongeveer er 100 views?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat duurt ook wel even voordat ze dat vragen. Ik gebruik mijn kanaal helemaal niet actief dus bij mij is dat nog niet gebeurd. Vriend van mij kreeg vorig jaar 200 dollar voor een van z'n video's.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat duurt ook wel even voordat ze dat vragen. Ik gebruik mijn kanaal helemaal niet actief dus bij mij is dat nog niet gebeurd. Vriend van mij kreeg vorig jaar 200 dollar voor een van z'n video's.
Dan moet je echt gewoon 200.000 views hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gangnam Style heeft dan meer dan $1.000.000 opgebracht, alleen al op Youtube.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan moet je echt gewoon 200.000 views hebben.
Ligt eraan voor hoeveel je hem op de markt aanbied.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel levert Klose ongeveer op als ik hem verkoop?
Ongeveer 44% van alle views wordt niet uitbetaald hé.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel geven mensen gemiddeld voor hem?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoeveel je hem op de markt aanbied.
http://ultimatedb.nlquote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel geven mensen gemiddeld voor hem?
Ultimatedb.nlquote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel geven mensen gemiddeld voor hem?
Thorb > Cr00kk > Pascal.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Thorb het volgende:
Ben weer dramatisch slecht vandaag
zo voelt het dus om pascal te zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Soms, ik win ook wel eens van hem maar dan zegt hij dat hij niet serieus doet omdat ik met silvers in mijn team speelquote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thorb > Cr00kk > Pascal.
Je zei zelf dat je cr00kk beter is dan jij en ik versloeg cr00kk gisteren 2x.
Ik geef jou ook gewoon pakkie hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Soms, ik win ook wel eens van hem maar dan zegt hij dat hij niet serieus doet omdat ik met silvers in mijn team speel
Nee, toen werd 't 3-1 en 1-3 toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste keer was een duidelijke overwinning voor mij.
Volgens mij heb ik nog nooit van thorb en cr00kk (misschien was het smookz) verloren.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thorb > Cr00kk > Pascal.
Je zei zelf dat je cr00kk beter is dan jij en ik versloeg cr00kk gisteren 2x.
ik heb er 1 met bijna 1000 viewsquote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het was iets minder trouwens, iets van 160-170.
Voor 100 views betalen ze je niets, dat is een paar cent. Grote bedrijven hebben logischerwijs betere contacten en verdienen meer per view dan average joe.
Ook nog niet gespeeld (deze FIFA in ieder geval)quote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit van thorb en cr00kk (misschien was het smookz) verloren.
Wat een mongool is dat dan.quote:
heb hetquote:Op zondag 5 mei 2013 23:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe dat moet staat nergens duidelijk
Hmmm ik dacht dat ik het van jou zeker wist maar dat is 4-5 maanden geleden. Tegen Cr00kk/smookz was vorige week nog.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook nog niet gespeeld (deze FIFA in ieder geval)
denk ik
Ik heb wel een paar keer verloren, maar was nooit echt kansloos. Ik denk dat ik op het moment iedereen aankan en als je denkt van niet, dan start ik nu m'n Xbox op.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit van thorb en cr00kk (misschien was het smookz) verloren.
ik denk van nietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer verloren, maar was nooit echt kansloos. Ik denk dat ik op het moment iedereen aankan en als je denkt van niet, dan start ik nu m'n Xbox op.
Zelf bedacht dit?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit voor mijn vids
Alleen tis wel tegenstrijdig als je zn stats zietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit voor mijn vids
Haha ik wil best een keer tegen je spelen als je in een winning mood bent maar mijn xbox staat 25km bij me vandaan...quote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer verloren, maar was nooit echt kansloos. Ik denk dat ik op het moment iedereen aankan en als je denkt van niet, dan start ik nu m'n Xbox op.
Zo ver weg ben ik nog nooit van m'n Xbox geweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik wil best een keer tegen je spelen als je in een winning mood bent maar mijn xbox staat 25km bij me vandaan...
Leveren samen zon 3500 opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen deze verkopen? Ben heel slecht in handelen
Ja zeker ziet er goed uit hequote:
Geeft dus maar weer eens aan dat stats niks zeggenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Alleen tis wel tegenstrijdig als je zn stats ziet
Haha ja we hebben een ingewikkelde relatie. We hebben afgesproken dat ik in het weekend andere mag zienquote:Op zondag 5 mei 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo ver weg ben ik nog nooit van m'n Xbox geweest.
Hebben jullie een LAT-relatie?
Wij weten de pc prijzen niet dus die vragen hebben weinig zinquote:Op maandag 6 mei 2013 00:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ik heb er meer voor betaald
je kan toch even zoeken op de markt hoe duur de goedkoopste van elke is in de formatie en positie waar jij ze heb in gekocht ?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ik heb er meer voor betaald
dat kan je je beter bedenken voordat je ze kooptquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen deze verkopen? Ben heel slecht in handelen
haha wat een heldquote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barton heeft zijn speciale kaartje op de markt gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel eigenlijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barton heeft zijn speciale kaartje op de markt gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek maar op de xbox.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Mag dat wel eigenlijk?
Geen shop btw?
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
Volgens mij krijg je hem helemaal niet als je die auction gewonnen hebt, want die kaart zit aan zijn account vast. Je krijgt dan gewoon je coins terug en hij zijn kaartje. Zo ging het vorig jaar volgens mij ook met José Enrique...
Was ook een keer een Tweet van EA dat die kaarten alleen door de speler zelf gebruikt kon worden dacht ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 06-05-2013 om 00:45:39Im going to buy the 95 @Joey7Barton card! reageer retweet
Het kan gebeuren. Kan ook niet. 50% kans.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.
quote:Op maandag 6 mei 2013 01:18 schreef Topiek het volgende:
Hoe vinden jullie de spelers waar je echt dikke winst op maakt?
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 06-05-2013 om 00:56:39.@thekiller11113 EA tell them they aren't allowed to, they actually can sell them or trade them to whoever they want, EA just don't like it. reageer retweet
Die gaat nog wel wat hoger idd.quote:
Hoe weet je dat dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 01:29 schreef Confetti het volgende:
En dan te bedenken dat hij 2 uur terug geen bid kreeg met 5 mil start
Wie heeft hem gekocht dan?quote:
jaquote:
Dat is die gozer die achterlijk rijk is, zo'n hele guide heeft gemaakt, en niet goed is in FIFA toch?quote:
Lijkt me welquote:
Koop een console en Fifa 13.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:36 schreef Topiek het volgende:
Ik blijf nu steeds rond die 4000 coins hangenIk ben ook slecht met aanvallen en verdedigen
Iemand nog tips?
twitter:Kazooie94 twitterde op maandag 06-05-2013 om 01:36:45will be up asap guys, be patient. I has to be a GOOD player review. Not a shitty one that everyone does reageer retweet
twitter:FifaCoinsOnline twitterde op maandag 06-05-2013 om 01:38:51I guess we now own @Joey7Barton on crack.... http://t.co/DmuJXeztLO reageer retweet
linkje met Lucas over het hoofd gezien...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 01:49 schreef Confetti het volgende:
FIFA 13 online spelen - In FUT Hub (In Menus)
Joey gaat even een nieuw team kopen
Dat jaquote:Op maandag 6 mei 2013 02:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Die tweets van Barton
"het was mijn broertje!"
twitter:Joey7Barton twitterde op maandag 06-05-2013 om 01:49:09For all FIFA players thats my brothers account. I only play occasionally. Next time I go on I'll give some of use a game... #fifa13 reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op maandag 06-05-2013 om 01:52:05Said my card was sh*t and that everyone thought it was me, so he's sold it. Hahahhaha Bombard him twizzlers... reageer retweet
Leuk verhaal. Wat betekent: tl; dr?quote:Op maandag 6 mei 2013 02:10 schreef ThadCastle het volgende:
Vrijdag nieuwe gamertag aangemaakt vanwege free gold. Van divisie 5 naar divisie 1 titel
27-1-1 met deze twee teams:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
17 potjes met Krycho-team 13 met AlanHosiner. (ja ik weet 27+1+1 is niet 30)
Schwaab en Kirchhoff beide 1 goal
Höger 2 & Ede 2
Caligiuri 4 goals
Muller 5
Hofmann 6
Hosiner 15
Alan 18
Totaal 54 in 13 potjes best aardig gemiddelde
Loties & Pied 1
Sane 2
Krycho & Peszko 5
Melikson 10
Lacazette 13
Aboubakar 26
Totaal 63 in 17 potjes
Team Hosiner was verdedigend beter, team Krycho aanvallend.
Hoger, Caligiuri, Muller, Schwaab en Kirchhof zijn erg goed.
Alan en Diagne zijn oke
Ede en Hosiner zijn maar meh. Ede kan niet finishen en is vooral snelheid. Hosiner is gewoon nergens echt goed in (ook niet totaal waardeloos)
Aboubakar, Melikson, Krycho, Zouma, Peszko zijn erg goed. Aboubakar is echt een beest. Krycho is super sterk en dat ik 5 goals met hem ging scoren had ik niet verwacht. Hij heeft goeie longshots en hoge shotpower. Melikson is echt een eindbaas. Peszko lijkt sneller en is erg behendig, bovendien goed schot.
Sane, Loties, Pool Cb en Lacazette zijn oke. Lacazette viel me tegen. Zijn schot is niet zo geweldig. Loties had soms een geniale wedstrijd en andere keer weer slecht. Sane is verdedigend goed. Actief in aanval en verdediging en lang + springt. Nadeel is dat hij niet zo fijn dribbelt en dat hij totaal niet kan schieten. Wel oke +.
Pied is echt de mongol in het team. Niet snel, technisch niet superieur.
Agassa heeft zieke reflexes alleen hoge ballen klemt hij niet. Wel lang.
Unnerstall is gewoon goed.
tl;dr I know maar wilde het typenIs voor wefut review gedeelte (als dat er komt
)
Reemi heeft binnenkort examens en daarna gaat 'ie los hoop ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:10 schreef ThadCastle het volgende:
Vrijdag nieuwe gamertag aangemaakt vanwege free gold. Van divisie 5 naar divisie 1 titel
27-1-1 met deze twee teams:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
17 potjes met Krycho-team 13 met AlanHosiner. (ja ik weet 27+1+1 is niet 30)
Schwaab en Kirchhoff beide 1 goal
Höger 2 & Ede 2
Caligiuri 4 goals
Muller 5
Hofmann 6
Hosiner 15
Alan 18
Totaal 54 in 13 potjes best aardig gemiddelde
Loties & Pied 1
Sane 2
Krycho & Peszko 5
Melikson 10
Lacazette 13
Aboubakar 26
Totaal 63 in 17 potjes
Team Hosiner was verdedigend beter, team Krycho aanvallend.
Hoger, Caligiuri, Muller, Schwaab en Kirchhof zijn erg goed.
Alan en Diagne zijn oke
Ede en Hosiner zijn maar meh. Ede kan niet finishen en is vooral snelheid. Hosiner is gewoon nergens echt goed in (ook niet totaal waardeloos)
Aboubakar, Melikson, Krycho, Zouma, Peszko zijn erg goed. Aboubakar is echt een beest. Krycho is super sterk en dat ik 5 goals met hem ging scoren had ik niet verwacht. Hij heeft goeie longshots en hoge shotpower. Melikson is echt een eindbaas. Peszko lijkt sneller en is erg behendig, bovendien goed schot.
Sane, Loties, Pool Cb en Lacazette zijn oke. Lacazette viel me tegen. Zijn schot is niet zo geweldig. Loties had soms een geniale wedstrijd en andere keer weer slecht. Sane is verdedigend goed. Actief in aanval en verdediging en lang + springt. Nadeel is dat hij niet zo fijn dribbelt en dat hij totaal niet kan schieten. Wel oke +.
Pied is echt de mongol in het team. Niet snel, technisch niet superieur.
Agassa heeft zieke reflexes alleen hoge ballen klemt hij niet. Wel lang.
Unnerstall is gewoon goed.
tl;dr I know maar wilde het typenIs voor wefut review gedeelte (als dat er komt
)
quote:Op maandag 6 mei 2013 02:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
haha, dacht zelf: too late, didnt read. Maar inderdaad, heb het niet gelezen
Je kunt toch search auction doen en kijken hoe duur andere zijn?quote:
Ik zit nu op telefoon en daar werkt hij nietquote:Op maandag 6 mei 2013 02:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je al bekend met de site: ultimatedb.nl
duh, als ik op mn telefoon ga zitten doet ie het ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik zit nu op telefoon en daar werkt hij niet
quote:Op maandag 6 mei 2013 02:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
duh, als ik op mn telefoon ga zitten doet ie het ook niet.
Mwah ligt eraan wat voor team je wil. Ik ga die van mij verkopen en ik denk dat ik er nog wel wat voor kan krijgen.quote:
2x de helft ondertussenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef _NZT_ het volgende:
Voor hoeveel gaan de IF's van Ajax van de hand? Heb er nog 4 in 4-3-3 formatie..
Kijk op de markt.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef _NZT_ het volgende:
Voor hoeveel gaan de IF's van Ajax van de hand? Heb er nog 4 in 4-3-3 formatie..
Jochiequote:Op maandag 6 mei 2013 08:47 schreef Djeetje het volgende:
Wat is deze
Kan niet bij google adsene, omdat ik te jong ben ?
Gaat dat via je youtube leeftijd ?
Maar goed jij denkt dus dat we die prijzen uit ons hoofd kennen. Dan zeg ik 15k en zet jij hem daarvoor erop?quote:
Nee, iemand hier had zo'n mooie site daarvoor? Linkje iemand?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar goed jij denkt dus dat we die prijzen uit ons hoofd kennen. Dan zeg ik 15k en zet jij hem daarvoor erop?
ultimatedb.nlquote:Op maandag 6 mei 2013 08:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee, iemand hier had zo'n mooie site daarvoor? Linkje iemand?
Omdat ik net tegen je zei dat je zelf moest kijken zeg je nu jochie tegen me ?quote:
Moet wel kunnen lijkt me, maar waarom op je moeders naam. Verzin gewoon je gegevensquote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
Is het mogelijk om een nieuwe gmail aan te maken op mijn moeders naam.
Die te koppelen aan mijn Youtube account en daarmee een Adsene account te maken ?
Probeer het maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
Is het mogelijk om een nieuwe gmail aan te maken op mijn moeders naam.
Die te koppelen aan mijn Youtube account en daarmee een Adsene account te maken ?
Omdat je 18+ moet zijn en je account naam moet gelijk zijn aan de naam op haar bankpas ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 09:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet wel kunnen lijkt me, maar waarom op je moeders naam. Verzin gewoon je gegevens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |