quote:Op maandag 6 mei 2013 02:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
duh, als ik op mn telefoon ga zitten doet ie het ook niet.
Mwah ligt eraan wat voor team je wil. Ik ga die van mij verkopen en ik denk dat ik er nog wel wat voor kan krijgen.quote:
2x de helft ondertussenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef _NZT_ het volgende:
Voor hoeveel gaan de IF's van Ajax van de hand? Heb er nog 4 in 4-3-3 formatie..
Kijk op de markt.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef _NZT_ het volgende:
Voor hoeveel gaan de IF's van Ajax van de hand? Heb er nog 4 in 4-3-3 formatie..
Jochiequote:Op maandag 6 mei 2013 08:47 schreef Djeetje het volgende:
Wat is deze
Kan niet bij google adsene, omdat ik te jong ben ?
Gaat dat via je youtube leeftijd ?
Maar goed jij denkt dus dat we die prijzen uit ons hoofd kennen. Dan zeg ik 15k en zet jij hem daarvoor erop?quote:
Nee, iemand hier had zo'n mooie site daarvoor? Linkje iemand?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar goed jij denkt dus dat we die prijzen uit ons hoofd kennen. Dan zeg ik 15k en zet jij hem daarvoor erop?
ultimatedb.nlquote:Op maandag 6 mei 2013 08:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee, iemand hier had zo'n mooie site daarvoor? Linkje iemand?
Omdat ik net tegen je zei dat je zelf moest kijken zeg je nu jochie tegen me ?quote:
Moet wel kunnen lijkt me, maar waarom op je moeders naam. Verzin gewoon je gegevensquote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
Is het mogelijk om een nieuwe gmail aan te maken op mijn moeders naam.
Die te koppelen aan mijn Youtube account en daarmee een Adsene account te maken ?
Probeer het maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
Is het mogelijk om een nieuwe gmail aan te maken op mijn moeders naam.
Die te koppelen aan mijn Youtube account en daarmee een Adsene account te maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |