Ben zeker geen barca fan maar dit is wel een erg mooi doelpuntje! Wel sweaty...quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UYbJkaKeN4Q
Nice
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben zeker geen barca fan maar dit is wel een erg mooi doelpuntje! Wel sweaty...
Mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UYbJkaKeN4Q
Nice
Zeker als ik er niet bij ben?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
Bijna net zo mooi als de goals die ik bij clubs maak
Kan je doen..quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
Ziek mooie actie met Neymar 5 man ofzo uitgespeeld en dan mist ie
ik kan ook nog een video maken met van die acties en dan geen goal
Wanneer komt die van die review dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
Ben je al youtube partner ?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
ja die functie moet je toch vrij krijgen ?quote:
Dat hoort toch te staan bij je account instellingen ?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat word je al heel snel. Voordat ik 1000 views had was ik al partner.
Je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen ofzo weet niet 100% alles maar zon vriend van mij doet dat ook met minecraftquote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja die functie moet je toch vrij krijgen ?
Want er staat wel bij mijn vids inkomsten generen.
Dat duurt ook wel even voordat ze dat vragen. Ik gebruik mijn kanaal helemaal niet actief dus bij mij is dat nog niet gebeurd. Vriend van mij kreeg vorig jaar 200 dollar voor een van z'n video's.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat hoort toch te staan bij je account instellingen ?
heb wel bij mijn video's staan inkomsten generen, maar heb nog geen bankrekening ofzo in hoeven vullen.
Hoeveel verdien je ongeveer er 100 views?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat duurt ook wel even voordat ze dat vragen. Ik gebruik mijn kanaal helemaal niet actief dus bij mij is dat nog niet gebeurd. Vriend van mij kreeg vorig jaar 200 dollar voor een van z'n video's.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat duurt ook wel even voordat ze dat vragen. Ik gebruik mijn kanaal helemaal niet actief dus bij mij is dat nog niet gebeurd. Vriend van mij kreeg vorig jaar 200 dollar voor een van z'n video's.
Dan moet je echt gewoon 200.000 views hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gangnam Style heeft dan meer dan $1.000.000 opgebracht, alleen al op Youtube.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan moet je echt gewoon 200.000 views hebben.
Ligt eraan voor hoeveel je hem op de markt aanbied.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel levert Klose ongeveer op als ik hem verkoop?
Ongeveer 44% van alle views wordt niet uitbetaald hé.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel geven mensen gemiddeld voor hem?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoeveel je hem op de markt aanbied.
http://ultimatedb.nlquote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel geven mensen gemiddeld voor hem?
Ultimatedb.nlquote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel geven mensen gemiddeld voor hem?
Thorb > Cr00kk > Pascal.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef Thorb het volgende:
Ben weer dramatisch slecht vandaag
zo voelt het dus om pascal te zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Soms, ik win ook wel eens van hem maar dan zegt hij dat hij niet serieus doet omdat ik met silvers in mijn team speelquote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thorb > Cr00kk > Pascal.
Je zei zelf dat je cr00kk beter is dan jij en ik versloeg cr00kk gisteren 2x.
Ik geef jou ook gewoon pakkie hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Soms, ik win ook wel eens van hem maar dan zegt hij dat hij niet serieus doet omdat ik met silvers in mijn team speel
Nee, toen werd 't 3-1 en 1-3 toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste keer was een duidelijke overwinning voor mij.
Volgens mij heb ik nog nooit van thorb en cr00kk (misschien was het smookz) verloren.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thorb > Cr00kk > Pascal.
Je zei zelf dat je cr00kk beter is dan jij en ik versloeg cr00kk gisteren 2x.
ik heb er 1 met bijna 1000 viewsquote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het was iets minder trouwens, iets van 160-170.
Voor 100 views betalen ze je niets, dat is een paar cent. Grote bedrijven hebben logischerwijs betere contacten en verdienen meer per view dan average joe.
Ook nog niet gespeeld (deze FIFA in ieder geval)quote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit van thorb en cr00kk (misschien was het smookz) verloren.
Wat een mongool is dat dan.quote:
heb hetquote:Op zondag 5 mei 2013 23:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe dat moet staat nergens duidelijk
Hmmm ik dacht dat ik het van jou zeker wist maar dat is 4-5 maanden geleden. Tegen Cr00kk/smookz was vorige week nog.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook nog niet gespeeld (deze FIFA in ieder geval)
denk ik
Ik heb wel een paar keer verloren, maar was nooit echt kansloos. Ik denk dat ik op het moment iedereen aankan en als je denkt van niet, dan start ik nu m'n Xbox op.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit van thorb en cr00kk (misschien was het smookz) verloren.
ik denk van nietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer verloren, maar was nooit echt kansloos. Ik denk dat ik op het moment iedereen aankan en als je denkt van niet, dan start ik nu m'n Xbox op.
Zelf bedacht dit?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit voor mijn vids
Alleen tis wel tegenstrijdig als je zn stats zietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit voor mijn vids
Haha ik wil best een keer tegen je spelen als je in een winning mood bent maar mijn xbox staat 25km bij me vandaan...quote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer verloren, maar was nooit echt kansloos. Ik denk dat ik op het moment iedereen aankan en als je denkt van niet, dan start ik nu m'n Xbox op.
Zo ver weg ben ik nog nooit van m'n Xbox geweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik wil best een keer tegen je spelen als je in een winning mood bent maar mijn xbox staat 25km bij me vandaan...
Leveren samen zon 3500 opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen deze verkopen? Ben heel slecht in handelen
Ja zeker ziet er goed uit hequote:
Geeft dus maar weer eens aan dat stats niks zeggenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Alleen tis wel tegenstrijdig als je zn stats ziet
Haha ja we hebben een ingewikkelde relatie. We hebben afgesproken dat ik in het weekend andere mag zienquote:Op zondag 5 mei 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo ver weg ben ik nog nooit van m'n Xbox geweest.
Hebben jullie een LAT-relatie?
Wij weten de pc prijzen niet dus die vragen hebben weinig zinquote:Op maandag 6 mei 2013 00:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ik heb er meer voor betaald
je kan toch even zoeken op de markt hoe duur de goedkoopste van elke is in de formatie en positie waar jij ze heb in gekocht ?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ik heb er meer voor betaald
dat kan je je beter bedenken voordat je ze kooptquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen deze verkopen? Ben heel slecht in handelen
haha wat een heldquote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barton heeft zijn speciale kaartje op de markt gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel eigenlijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barton heeft zijn speciale kaartje op de markt gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek maar op de xbox.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Mag dat wel eigenlijk?
Geen shop btw?
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
Volgens mij krijg je hem helemaal niet als je die auction gewonnen hebt, want die kaart zit aan zijn account vast. Je krijgt dan gewoon je coins terug en hij zijn kaartje. Zo ging het vorig jaar volgens mij ook met José Enrique...
Was ook een keer een Tweet van EA dat die kaarten alleen door de speler zelf gebruikt kon worden dacht ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 06-05-2013 om 00:45:39Im going to buy the 95 @Joey7Barton card! reageer retweet
Het kan gebeuren. Kan ook niet. 50% kans.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |