haha wat een heldquote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barton heeft zijn speciale kaartje op de markt gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel eigenlijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barton heeft zijn speciale kaartje op de markt gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek maar op de xbox.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Mag dat wel eigenlijk?
Geen shop btw?
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
Volgens mij krijg je hem helemaal niet als je die auction gewonnen hebt, want die kaart zit aan zijn account vast. Je krijgt dan gewoon je coins terug en hij zijn kaartje. Zo ging het vorig jaar volgens mij ook met José Enrique...
Was ook een keer een Tweet van EA dat die kaarten alleen door de speler zelf gebruikt kon worden dacht ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 06-05-2013 om 00:45:39Im going to buy the 95 @Joey7Barton card! reageer retweet
Het kan gebeuren. Kan ook niet. 50% kans.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is maar 1 random forumer die claimde dat hij 10 miljoen had en toch de kaart niet kon kopen..broodje-aap verhaal.
quote:Op maandag 6 mei 2013 01:18 schreef Topiek het volgende:
Hoe vinden jullie de spelers waar je echt dikke winst op maakt?
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 06-05-2013 om 00:56:39.@thekiller11113 EA tell them they aren't allowed to, they actually can sell them or trade them to whoever they want, EA just don't like it. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |