Nee, calimero of niet, het was schandelig dit seizoen. we hebben 2 (TWEE!) fucking penalties gekregen, fnoord krijgt ze al als pelle gewoon valtquote:Op maandag 6 mei 2013 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, scheidsrechters hebben toch ook wel wat punten gekost, het kan aan mij liggen en ze zeggen altijd dat het over een heel seizoen de foute beslissingen ongeveer gelijk uitkomen in je voor en nadeel, dat had ik dit seizoen toch niet.
Verder moet ik het nog zien met Hoesen, maar goed altijd prettig om 2 spelers voor 1 plek te hebben.
En het niet rood aan Alderweireld bij PSV uit al werd dat natuurlijk weer gecompenseerd door die buitenspelgoal van Lensquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, calimero of niet, het was schandelig dit seizoen. we hebben 2 (TWEE!) fucking penalties gekregen, fnoord krijgt ze al als pelle gewoon valt.
tegen hveen was het echt schandalig, die gast rost met 2 handen de bal uit de 16 en die mafkees VINDT het geen penalty. Als hij het nou niet ziet ok, maar hij geeft hem gewoon niet.
Heracles, glaszuivere goal van Babel, gewoon afkeuren waardoor het 3-3 wordt ipv 2-4 op dat moment.
ADO, glaszuivere goal afgekeurd..
Wat zijn de mazzelmomentjes van dit seizoen? Die handsgoal van Siem van gisteren.
Toch gewoon een combinatie van beiden? Als je genoeg kwaliteit hebt, win je gewoon alles, ook wanneer je pech hebt. Nogal wiedes. Maar als je slechts iets meer kwaliteit hebt dan de concurrent, zoals dat jaar, speelt geluk ook gewoon een rol. Zoals het geluk van Lyon dat ze in de laatste wedstrijd tegen een al uitgeschakelde club die wel gevoelig was voor een zak geld moesten spelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gebrek aan kwaliteit, jij noemt het pech, ook tegen een Real,stel voor dat 1 van die goals was goedgekeurd, die gasten hebben het vermogen om dat binnen enkele minuten weer om te draaien.
Calimero.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, calimero of niet, het was schandelig dit seizoen. we hebben 2 (TWEE!) fucking penalties gekregen, fnoord krijgt ze al als pelle gewoon valt.
tegen hveen was het echt schandalig, die gast rost met 2 handen de bal uit de 16 en die mafkees VINDT het geen penalty. Als hij het nou niet ziet ok, maar hij geeft hem gewoon niet.
Heracles, glaszuivere goal van Babel, gewoon afkeuren waardoor het 3-3 wordt ipv 2-4 op dat moment.
Wat zijn de mazzelmomentjes van dit seizoen? Die handsgoal van Siem van gisteren.
Sja, is dat een mazzel? Een kaart niet krijgen? Zo enorm hard vond ik het niet. Moisander is er al een paar keer voor flut overtredingen uitgestuurd terwijl een Lurling tegen Ajax echt alles magquote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het niet rood aan Alderweireld bij PSV uit al werd dat natuurlijk weer gecompenseerd door die buitenspelgoal van Lens
Boeiend, dan maar niet zo'n heel hoog puntenaantal. We zijn gewoon de terechte kampioen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom heb ik er tijdens het seizoen maar niet zoveel over gezegd, dat komt zo knullig over. Maar nu we toch weer kampioen zijn kan het wel evenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boeiend, dan maar niet zo'n heel hoog puntenaantal. We zijn gewoon de terechte kampioen.
Prachtig wessiej prachtig!quote:
Geweldig, je maakt mooie selecties.quote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boeiend, dan maar niet zo'n heel hoog puntenaantal. We zijn gewoon de terechte kampioen.
uh nee want chrisje blijf ik gwn volgenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt al een opvolger voor Chrisje gevonden zie ik
Het was dit seizoen ongekend. Ik mag hopen dat ze dat in Zeist ook zien en dat er daar ook geevalueerd wordt.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, is dat een mazzel? Een kaart niet krijgen? Zo enorm hard vond ik het niet. Moisander is er al een paar keer voor flut overtredingen uitgestuurd terwijl een Lurling tegen Ajax echt alles mag.
Natuurlijk zijn er we een paar voordeeltjes geweest, maar ik denk oprecht dat het 80-20 is in het nadeel van Ajax dit jaar.
Moeten er eerst de spelers snel weggaan die weg willen. Dan kan je meteen vervangers halen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat nu de transfercarousel maar los barsten hopelijk hebben we de selectie snel rond
Ik hoop dat ze blijvenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten er eerst de spelers snel weggaan die weg willen. Dan kan je meteen vervangers halen.
Sja, kans is niet zo groot, na 3 keer kampioen zullen er een paar echt wel iets anders willen. Ben al blij dat Blind blijftquote:
Ja maar je moet realistisch zijn. Eriksen wil sowieso al weg. De Jong wil een nieuwe uitdaging, En Toby gaat ook weg als de juiste club langskomt.quote:
Maher past denk ik perfect in het Ajax spelletje hoor. Is geen El Hamdaoui zoals velen hier denken.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kans is niet zo groot, na 3 keer kampioen zullen er een paar echt wel iets anders willen. Ben al blij dat Blind blijft.
Als het goed is past Frank de nieuwelingen wel weer in joh. Al zet ik mijn vraagtekens bij de kneedbaarheid van Maher eigenlijk.
Wel weer zonde dat Vermeer aangaf niet perse weg te hoeven. Als er nou 1 is die ik graag zie vertrekken...Zo kan je Cillessen ook wel weg doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je moet realistisch zijn. Eriksen wil sowieso al weg. De Jong wil een nieuwe uitdaging, En Toby gaat ook weg als de juiste club langskomt.
Ja Vermeer mag wel vertrekken, Hopelijk komt er een grote club voor hem zoals Arsenal ofzo. Dan gaat hij wel. Kunnen ze mooi 5 miljoen betalen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wel weer zonde dat Vermeer aangaf niet perse weg te hoeven. Als er nou 1 is die ik graag zie vertrekken...Zo kan je Cillessen ook wel weg doen.
En niet helemaal relevant in die topic, maar die pens van Theo gisteren bij Studio Voetbal.![]()
duh, lens is voor ajaxquote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef TJV het volgende:
Wisten jullie dat Lens Dit is mijn club uit zijn hoofd kent?
Anabooltjes vallen altijd het hardst.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
wow met die kale wil je ook geen ruzie
Ik ken er genoeg die op de foto staan daarquote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
wow met die kale wil je ook geen ruzie
NICE!quote:
Ook al op zoek ..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:42 schreef J2T het volgende:
iemand het filmpje van het Rob de Wit moment?
http://f.cl.ly/items/0l282E2X1x300h2s2D23/wit2.gif
Ronald, Frank ligt met een kater in bed.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou hem geretweet hebben, Frank of Ronald?
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou hem geretweet hebben, Frank of Ronald?
gefeliciteerd manquote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die op de foto staan daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |