Sja, kans is niet zo groot, na 3 keer kampioen zullen er een paar echt wel iets anders willen. Ben al blij dat Blind blijftquote:
Ja maar je moet realistisch zijn. Eriksen wil sowieso al weg. De Jong wil een nieuwe uitdaging, En Toby gaat ook weg als de juiste club langskomt.quote:
Maher past denk ik perfect in het Ajax spelletje hoor. Is geen El Hamdaoui zoals velen hier denken.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kans is niet zo groot, na 3 keer kampioen zullen er een paar echt wel iets anders willen. Ben al blij dat Blind blijft.
Als het goed is past Frank de nieuwelingen wel weer in joh. Al zet ik mijn vraagtekens bij de kneedbaarheid van Maher eigenlijk.
Wel weer zonde dat Vermeer aangaf niet perse weg te hoeven. Als er nou 1 is die ik graag zie vertrekken...Zo kan je Cillessen ook wel weg doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je moet realistisch zijn. Eriksen wil sowieso al weg. De Jong wil een nieuwe uitdaging, En Toby gaat ook weg als de juiste club langskomt.
Ja Vermeer mag wel vertrekken, Hopelijk komt er een grote club voor hem zoals Arsenal ofzo. Dan gaat hij wel. Kunnen ze mooi 5 miljoen betalen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wel weer zonde dat Vermeer aangaf niet perse weg te hoeven. Als er nou 1 is die ik graag zie vertrekken...Zo kan je Cillessen ook wel weg doen.
En niet helemaal relevant in die topic, maar die pens van Theo gisteren bij Studio Voetbal.![]()
duh, lens is voor ajaxquote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef TJV het volgende:
Wisten jullie dat Lens Dit is mijn club uit zijn hoofd kent?
Anabooltjes vallen altijd het hardst.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
wow met die kale wil je ook geen ruzie
Ik ken er genoeg die op de foto staan daarquote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
wow met die kale wil je ook geen ruzie
NICE!quote:
Ook al op zoek ..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:42 schreef J2T het volgende:
iemand het filmpje van het Rob de Wit moment?
http://f.cl.ly/items/0l282E2X1x300h2s2D23/wit2.gif
Ronald, Frank ligt met een kater in bed.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou hem geretweet hebben, Frank of Ronald?
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou hem geretweet hebben, Frank of Ronald?
gefeliciteerd manquote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die op de foto staan daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |