Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
of puisterige Fokkersquote:
Dat was in ieder geval wel hun bedoeling want volgens mij was er hier een paar maanden geleden een topic voor.quote:
Precies mijn gedachte, waarschijnlijk hebben ze er money voor gekregen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef karr-1 het volgende:
Als je dit probleem hebt, voor zover het al een probleem is, waarom zou je er dan mee op nationale tv gaan?
Las vandaag in de krant of zo dat mensen zich vrijwillig hadden aangemeld, dat er zelfs mensen moesten worden afgewezen omdat er teveel aanmeldingen waren.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef 123eend het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, waarschijnlijk hebben ze er money voor gekregen.
misschien denken de deelnemers dan dat ze een bekende Nederlander worden waardoor ze heel makkelijk een sekspartner kunnen regelen? Zoiets ofzo misschienquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef karr-1 het volgende:
Als je dit probleem hebt, voor zover het al een probleem is, waarom zou je er dan mee op nationale tv gaan?
Ik heb geen flauw idee, misschien wel. Ik denk eerder dat je mensen afstoot door zoiets, maar ja dat ben ik.....quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
misschien denken de deelnemers dan dat ze een bekende Nederlander worden waardoor ze heel makkelijk een sekspartner kunnen regelen? Zoiets ofzo misschien
Och, waarom?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Zal wel weer een hoog acteursgehalte hebben... oftewel: nep.
Tja dat heb ik meestal bij dit soort dingen. Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dit soort dingen op tv willen laten zien en vertellen.quote:
Mja, het kan opluchten wellicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat heb ik meestal bij dit soort dingen. Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dit soort dingen op tv willen laten zien en vertellen.
quote:
Moet een beetje smeuïg overkomen.quote:
Hoe heet die engelse serie?:P Dan ga ik die even opzoeken op youtubequote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik zap en zie het laatste stukje van het vorige programma, echt 1 op 1 gejat van de Engelse versie.
En we beginnen.
Oe dat was dacht ik op TLC, iets met snog in de titel, even zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Hoe heet die engelse serie?:P Dan ga ik die even opzoeken op youtube
!
Snog Marry Avoid.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
!
Snog, marry, avoid is dat.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
!
ik denk het ook.quote:
Durft zich vast niet te meldenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk het ook.
Hallo Marc, meld je eens even hier!
En humorloos.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Ik vrees dat het huis een afspiegeling is van zijn persoonlijkheid. Een enorme saaie, ongezellige en niet leuke boel.
Komt door het korte rode pittige kapselquote:
dit ja. Niet dat ik hem zou doenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het is toch een normale vent om te zien. Niet afgrijselijk. Nogal onopvallend.
Die miste ik nog. Maar punt is duidelijk denk ik.quote:
Hij duwde wel snel de deur van de kast dicht waar die sprekende poppen op stonden er zou toch geen opblaas pop in verstopt zittenquote:
Ik snap ook niet dat er mannen zijn die denken dat een vrouw dat zou willen zienquote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
WTF moet je met een gozer die een foto van zijn pik stuurt
Hoezo, verder leuke meid lijkt mequote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
het zal je dochter toch maar zijn zeg
Mmm hoe heette het dan ook alweer? Het zag er echt hetzelfde uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens Snog Marry Avoid is het niet hoor
Nee dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er mannen zijn die denken dat een vrouw dat zou willen zien
Inderdaad. Niks mis mee zo op eerste gezicht.quote:
In elk geval in haar mond.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
Volgens mij maar bullshit die Avithal, die heeft echt wel een pik in dr gehad al hoor.
Zie, daar heb je het al. Men gelooft het niet eens.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
Volgens mij maar bullshit die Avithal, die heeft echt wel een pik in dr gehad al hoor.
Ziet er toch hetzelfde uit?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens Snog Marry Avoid is het niet hoor
Kan ze ook aan Lust, liefde of laten lopen meedoen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gewoon iemand die media aandacht wilt en daarom hieraan mee doet. Kan niet anders, verder wel een geil wijf
Is dat haar? Klinkt goedquote:
Maar je weet nu wel dat ze Notting Hill uitzenden.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef zoem het volgende:
En weer verder... na die misselijkmakende previews op RTL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:
Enige slachtoffer dat ze mogelijk konden vinden voor dit en het draaien moest door voor de show?quote:
Deze draait nu al door eig.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef vencodark het volgende:
Waardeloze tip. Presentje op de eerste date.
Leuk toch, douchespullenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef vencodark het volgende:
Waardeloze tip. Presentje op de eerste date.
Draait natuurlijk ook gewoon door.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Eerste date ook meteen thuis? Waarom niet een terrasje of zo?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef zoem het volgende:
Die schilderijtjes staan op de grond?Hang dan eens iets op?
Zal wel regelmatig oraal doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Die jongen heeft wel een ijzeren zelfbeheersing. Wel samen slapen.
Ijzerwerk in het betere handwerk.quote:
en is al 24quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef vencodark het volgende:
Gast lijkt mij wel vreselijk onvolwassen.
Ja dat dus. Kan bijna niet anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie haar niet regelmatig gewoon onderspuit, zo lekker onder de douche.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Ace1 het volgende:
Heerlijk hoe ze gewoon alles zeggen wat ze denken
denk het ook dan mag hij er eindelijk boven opquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk dat Boy alleen wil trouwen voor den secks.
God's gift to Lindaquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef OProg het volgende:
Deze denkt ineens dat hij spontaan casanova is geworden.
Ik heb plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef OProg het volgende:
Deze denkt ineens dat hij spontaan casanova is geworden.
Misschien straks nog wel een elektrisch aquariumquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Ze wordt meteen helemaal in de watten gelegd met allemaal kadootjes.
Dat is stiekem best schattigquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Ace1 het volgende:
Ze wilde leuk en lief tegelijk zeggen en zei toen leuf
Op Fok niet bedoel je?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Twintig en maagd is trouwens nou ook weer niet ZO schokkend.
in kampen welquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit, ze doen er net over alsof dat de vreemdste zaak van de wereld isquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit is degeen die ik er juist van verdenk het minste te acteren.quote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Housekeeper het volgende:
Pure chantage van die meid. Je wil sex: eerst trouwen
Denk het niet hoor, is gewoon aandachtsgeil wijf die hiermee probeert een media icoon te worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is degeen die ik er juist van verdenk het minste te acteren.
Mormonenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Housekeeper het volgende:
Pure chantage van die meid. Je wil sex: eerst trouwen
Lijkt me nou zo'n typische pretslet die elke week een jongen pijpt in de wc's van de disco.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is degeen die ik er juist van verdenk het minste te acteren.
Het ene sluit het andere ook niet uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, is gewoon aandachtsgeil wijf die hiermee probeert een media icoon te worden.
En zij ook.. oh wacht dat was passie in de polderquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En nu op zijn knieen dan maar. Tussen de ballonnetjes.
Google haar naam maar eens.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, is gewoon aandachtsgeil wijf die hiermee probeert een media icoon te worden.
quote:
quote:
Was gelukkig niet de enige die het dachtquote:
Marc houdt van vrouwen, en die is ook behoorlijk onhandig bezigquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
Voor iemand die zegt veel van paarden te houden is Linda wel erg onhandig bezig
whehe...niet eens gezienquote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was gelukkig niet de enige die het dacht
Is dat een ONZ/KLB ding?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was gelukkig niet de enige die het dacht
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Marc houdt van vrouwen, en die is ook behoorlijk onhandig bezig
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Marc houdt van vrouwen, en die is ook behoorlijk onhandig bezig
Nee, maar hij lijkt er gewoon opquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel die Dion. Heb geen idee wie je bedoelt, dus dacht dat het een ONZ typetje was
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel die Dion. Heb geen idee wie je bedoelt, dus dacht dat het een ONZ typetje was
quote:
Wel met dieren?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een oom en die heb ik ook nog nooit met een vrouw gezien (ook niet met een man trouwens) die is nu al 70? zoiets denk ik.
Onzeker over haar lijf toch? Ik luisterde maar half.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef hmmmz het volgende:
Avithal wil gewoon aandacht. 'Oehh ik ben zo onzeker bla bla bla, maar ik sta wel met m'n kop en verhaal op de landelijke tv en youtube'![]()
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onzeker over haar lijf toch? Ik luisterde maar half.
onzeker over haar lijf, whatever. Als je echt onzeker bent ga je niet op youtube en de landelijke tv.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onzeker over haar lijf toch? Ik luisterde maar half.
Misschien schaamt ie zich voor zijn 40 jaar jongere vriendinquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een oom en die heb ik ook nog nooit met een vrouw gezien (ook niet met een man trouwens) die is nu al 70? zoiets denk ik.
Heb ook 2 ooms die singleforlife zijn kun je wel zeggen, zou me niks verbazen als ze ooit een hoertje laten komenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Same shit als dat RTL programma met mensen met iets geks met hun lichaam.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef hmmmz het volgende:
Avithal wil gewoon aandacht. 'Oehh ik ben zo onzeker bla bla bla, maar ik sta wel met m'n kop en verhaal op de landelijke tv en youtube'![]()
![]()
ditquote:
Ik denk dat ze echt een meisje isquote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef WcPot het volgende:
die vrouw op dat paard is toch een heel stukje jongen of lijkt dat zo
Vind het ook een beetje pedogast..quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef WcPot het volgende:
Zoiets heb ik ook weleens zitten denken. Of het interesseert hem niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ook 2 ooms die singleforlife zijn kun je wel zeggen, zou me niks verbazen als ze ooit een hoertje laten komen
't Arme meiske is 19quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef WcPot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |