Oe dat was dacht ik op TLC, iets met snog in de titel, even zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Hoe heet die engelse serie?:P Dan ga ik die even opzoeken op youtube
!
Snog Marry Avoid.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
!
Snog, marry, avoid is dat.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
!
ik denk het ook.quote:
Durft zich vast niet te meldenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk het ook.
Hallo Marc, meld je eens even hier!
En humorloos.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Ik vrees dat het huis een afspiegeling is van zijn persoonlijkheid. Een enorme saaie, ongezellige en niet leuke boel.
Komt door het korte rode pittige kapselquote:
dit ja. Niet dat ik hem zou doenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het is toch een normale vent om te zien. Niet afgrijselijk. Nogal onopvallend.
Die miste ik nog. Maar punt is duidelijk denk ik.quote:
Hij duwde wel snel de deur van de kast dicht waar die sprekende poppen op stonden er zou toch geen opblaas pop in verstopt zittenquote:
Ik snap ook niet dat er mannen zijn die denken dat een vrouw dat zou willen zienquote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
WTF moet je met een gozer die een foto van zijn pik stuurt
Hoezo, verder leuke meid lijkt mequote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
het zal je dochter toch maar zijn zeg
Mmm hoe heette het dan ook alweer? Het zag er echt hetzelfde uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens Snog Marry Avoid is het niet hoor
Nee dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er mannen zijn die denken dat een vrouw dat zou willen zien
Inderdaad. Niks mis mee zo op eerste gezicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |