In elk geval in haar mond.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
Volgens mij maar bullshit die Avithal, die heeft echt wel een pik in dr gehad al hoor.
Zie, daar heb je het al. Men gelooft het niet eens.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
Volgens mij maar bullshit die Avithal, die heeft echt wel een pik in dr gehad al hoor.
Ziet er toch hetzelfde uit?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens Snog Marry Avoid is het niet hoor
Kan ze ook aan Lust, liefde of laten lopen meedoen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gewoon iemand die media aandacht wilt en daarom hieraan mee doet. Kan niet anders, verder wel een geil wijf
Is dat haar? Klinkt goedquote:
Maar je weet nu wel dat ze Notting Hill uitzenden.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef zoem het volgende:
En weer verder... na die misselijkmakende previews op RTL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:
Enige slachtoffer dat ze mogelijk konden vinden voor dit en het draaien moest door voor de show?quote:
Deze draait nu al door eig.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef vencodark het volgende:
Waardeloze tip. Presentje op de eerste date.
Leuk toch, douchespullenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef vencodark het volgende:
Waardeloze tip. Presentje op de eerste date.
Draait natuurlijk ook gewoon door.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Eerste date ook meteen thuis? Waarom niet een terrasje of zo?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef zoem het volgende:
Die schilderijtjes staan op de grond?Hang dan eens iets op?
Zal wel regelmatig oraal doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Die jongen heeft wel een ijzeren zelfbeheersing. Wel samen slapen.
Ijzerwerk in het betere handwerk.quote:
en is al 24quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef vencodark het volgende:
Gast lijkt mij wel vreselijk onvolwassen.
Ja dat dus. Kan bijna niet anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie haar niet regelmatig gewoon onderspuit, zo lekker onder de douche.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Ace1 het volgende:
Heerlijk hoe ze gewoon alles zeggen wat ze denken
denk het ook dan mag hij er eindelijk boven opquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk dat Boy alleen wil trouwen voor den secks.
God's gift to Lindaquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef OProg het volgende:
Deze denkt ineens dat hij spontaan casanova is geworden.
Ik heb plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef OProg het volgende:
Deze denkt ineens dat hij spontaan casanova is geworden.
Misschien straks nog wel een elektrisch aquariumquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Ze wordt meteen helemaal in de watten gelegd met allemaal kadootjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |