SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Wie zeurt er dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeuren over fans van andere clubs in je topic als vorig jaar precies hetzelfde door 99% van de Feyenoorders is gedaan. En aangezien je dat uit de SC quote, ga ik er vanuit dat je er een probleem mee hebt. Anders begrijp ik niet waarom je dat doet.
Kapiteintje, tenminste daar lijkt het op. Anders begrijp ik niet waarom hij dat stuk uit de SC quote.quote:
Pik, niemand zeurt hier dat anderen posten hoor. Dat is het hele punt nu juist. Dat ik het quote uit de SC gaat me om GGMM die stelselmatig loopt te zuigen en te trollen gedurende het seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeuren over fans van andere clubs in je topic als vorig jaar precies hetzelfde door 99% van de Feyenoorders is gedaan. En aangezien je dat uit de SC quote, ga ik er vanuit dat je er een probleem mee hebt. Anders begrijp ik niet waarom je dat doet.
Toch heb ik wel een beetje medelijden met Dick Advocaat.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik zag dat PSV vandaag ook onder luid applaus een ereronde gemaakt. Huldigen voor de tweede plaats
Zelfs een momentje waar de spelers gingen wachten op de uitslagquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik zag dat PSV vandaag ook onder luid applaus een ereronde gemaakt. Huldigen voor de tweede plaats
Dat is 1 persoon, al zou dat zo zijn. Je bent nu al een half topic daarover bezig, tijd om het naast je neer te leggen misschien.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kapiteintje, tenminste daar lijkt het op. Anders begrijp ik niet waarom hij dat stuk uit de SC quote.
Jij snapt er echt he-le-maal niks van he.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kapiteintje, tenminste daar lijkt het op. Anders begrijp ik niet waarom hij dat stuk uit de SC quote.
Gekkenhuis.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs een momentje waar de spelers gingen wachten op de uitslag
Feesten als een gek
Een 2de plek thuis met een ereronde afsluiten vergelijken met dit kneuzen gedrag na een uitwedstrijd:quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ah, okay. Dan was de hele discussie nergens voor nodigquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pik, niemand zeurt hier dat anderen posten hoor. Dat is het hele punt nu juist. Dat ik het quote uit de SC gaat me om GGMM die stelselmatig loopt te zuigen en te trollen gedurende het seizoen.
Plus het gezeik met het contract van Clasie (die in mijn ogen toch wel een terecht punt aankaart).quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
Dit soort gezeik krijg je dus als spelers net na de winterstop al bezig zijn met hun transfers. Kunnen het godverdomme niet eens opbrengen om zich volledig op de club te richten.
Stel je voor dat je kampioen was geworden. Dan waren er wel wat meer mensen geweest. Niet 30.000 man als elders.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een 2de plek thuis met een ereronde afsluiten vergelijken met dit kneuzen gedrag na een uitwedstrijd:
Er staan ongeveer net zoveel man.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een 2de plek thuis met een ereronde afsluiten vergelijken met dit kneuzen gedrag na een uitwedstrijd:
En terecht. Als je kampioen wordt verdien je dit soort dingenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Stel je voor dat je kampioen was geworden. Dan waren er wel wat meer mensen geweest. Niet 30.000 man als elders.
Spelers hebben een te grote mond.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Plus het gezeik met het contract van Clasie (die in mijn ogen toch wel een terecht punt aankaart).
Niet overdrijven, met een ongelooflijk slecht team afgelopen zomer waren we er nog dicht bij tegen Kiev. Nu heb je tenminste een spits voor de voorrondes.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee voor Feyenoord. Hoger zou toch een blamage worden.
Dat feest was voor de wederopstanding. Halverwege het seizoen daarvoor was Feyenoord financieel en qua spelers op sterven na dood en dreigde zelfs degradatie.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn wij zo dom of is Louis van Gaal nou zo slim?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:39 schreef Typisch het volgende:
Het is toch wel triest te noemen dat wij 7 internationals leveren.![]()
Brazilië we komen!
Clasie moet zijn grote muil houden die kutkabouter mag lekker bij Fiorentina op de bank gaan zitten voor vier ton meer per maand. Van Geel zal hem heus wel een degelijke aanbieding gedaan hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Plus het gezeik met het contract van Clasie (die in mijn ogen toch wel een terecht punt aankaart).
Een jaar na dato nog steeds met dit komen, ook al slaat je punt op zich al nergens op.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De beelden maken blijkbaar veel indruk. Terwijl het voor Rotterdamse begrippen een ingetogen feestje is. Ik zie het als een groot compliment eerder.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:40 schreef Muto het volgende:
Zegt toch genoeg dat mensen een jaar na dato erover willen zeuren. Als je het echt niks vindt, dan begin je er niet over.
Ik heb er enorm veel zin in. Maar zie je dit Feyenoord iets presteren tegen zo'n Real Madrid of Dortmund? Als ze echt weer een slechte dag hebben zoals vandaag kan het zo 10-0 worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet overdrijven, met een ongelooflijk slecht team afgelopen zomer waren we er nog dicht bij tegen Kiev. Nu heb je tenminste een spits voor de voorrondes.
Ik vond eigenlijk alleen het moment dat die bus kwam tof. In het stadion was er niet heel veel aan. Er zijn genoeg wedstrijden geweest die gekker waren.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De beelden maken blijkbaar veel indruk. Terwijl het voor Rotterdamse begrippen een ingetogen feestje is. Ik zie het als een groot compliment eerder.
Clasie hoeft voor mij geen grootverdiener te worden, maar ik vind het belachelijk dat Vormer meer opstrijkt, terwijl hij geen zak toevoegt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
Clasie moet zijn grote muil houden die kutkabouter mag lekker bij Fiorentina op de bank gaan zitten voor vier ton meer per maand. Van Geel zal hem heus wel een degelijke aanbieding gedaan hebben.
Welk Nederlands team wel dan. Ik vind dat niet echt een argument.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb er enorm veel zin in. Maar zie je dit Feyenoord iets presteren tegen zo'n Real Madrid of Dortmund? Als ze echt weer een slechte dag hebben zoals vandaag kan het zo 10-0 worden.
Ik denk dat je voor het geld graag tegen zulke cllubs wil spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb er enorm veel zin in. Maar zie je dit Feyenoord iets presteren tegen zo'n Real Madrid of Dortmund? Als ze echt weer een slechte dag hebben zoals vandaag kan het zo 10-0 worden.
Dat soort teams zijn te sterk voor elk Nederlands team.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie Ajax. Die werden al compleet vernederd en haalden dan toch nog redelijk hun normale niveau.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk Nederlands team wel dan. Ik vind dat niet echt een argument.
Heb jij dat lijstje nog van clubs die we toen konden loten? Of iemand anders...quote:Op zondag 5 mei 2013 15:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat soort teams zijn te sterk voor elk Nederlands team.
Je moet gewoon weer hopen op een gaar Oostblok-ploegje met een (te) hoog coëfficient, eigenlijk net zo'n mazzel als we met Praag hadden, dat was echt één van de zwaksten die wij konden treffen toen uit die pot.
En Vromer zit vaak op de bank en strijkt nog meer op dan Clasiequote:Op zondag 5 mei 2013 15:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Clasie hoeft voor mij geen grootverdiener te worden, maar ik vind het belachelijk dat Vormer meer opstrijkt, terwijl hij geen zak toevoegt.
Is wel makkelijk praten, maar als je Vormer geen goed salaris aanbiedt komt hij niet transfervrij naar je club en ben je meer kwijt aan een andere speler.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Clasie hoeft voor mij geen grootverdiener te worden, maar ik vind het belachelijk dat Vormer meer opstrijkt, terwijl hij geen zak toevoegt.
Van Hanegem zegt dat alleen Cissé meer krijgt maar die gaat of wil toch weg?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat het Clasie om het geld gaat, maar om de waardering die er vanuit spreekt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
Is wel makkelijk praten, maar als je Vormer geen goed salaris aanbiedt komt hij niet transfervrij naar je club en ben je meer kwijt aan een andere speler.
Ben ik ook wel met je eens verder. Maar de EL daadwerkelijk halen is ook nog steeds heel ver weg.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie Ajax. Die werden al compleet vernederd en haalden dan toch nog redelijk hun normale niveau.
Bij Feyenoord is er helaas gewoon geen ondergrens die zulke clubs wel standaard halen.
Geen zin in weer een vernedering die de hele wereld over gaat dus doe maar lekker die UEFA-cup. Niks mis mee voor Feyenoord.
Waardering = geldquote:Op zondag 5 mei 2013 15:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat het Clasie om het geld gaat, maar om de waardering die er vanuit spreekt.
Ik dacht dat het Vormer was, maar misschien heb je gelijk dat het Cisse was.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:46 schreef Elan het volgende:
Van Hanegem zegt dat alleen Cissé meer krijgt maar die gaat of wil toch weg?
Als je Clasie meer gaat geven moet je anderen ook meer gaan betalen om scheefgroei te voorkomen. En voor je het weet zit je weer met een salarishuis dat niet deugt en schulden.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat het Clasie om het geld gaat, maar om de waardering die er vanuit spreekt.
Ik vraag mij sowieso af wat hij bij Fiorentina te zoeken heeft. Alsof je je daar zoveel meer kan ontwikkelen dan bij Feyenoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Clasie meer gaat geven moet je anderen ook meer gaan betalen om scheefgroei te voorkomen. En voor je het weet zit je weer met een salarishuis dat niet deugt en schulden.
Dus pech voor Clasie en Feyenoord maar dan gaat hij maar ergens anders meer geld verdienen. .
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind 600.000 tot 700.000 wel een aardig salaris voor Clasie.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:49 schreef ace_eleven het volgende:
Er werd inderdaad gesuggereerd dat het om Vormer ging. Clasie mag van mij ook wel meer dan 550.000 gaan verdienen, maar als Van Geel zegt dat hij bij de grootverdieners gaat horen na de verhoging lijkt me dat dat wel gerealiseerd is in dat aanbod...
Maar hij moet niet direct een miljoen willen verdienen, want daarvoor is hij gewoon niet constant genoeg en niet zo onmisbaar als een Mathijsen en Pellè
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij dat lijstje nog van clubs die we toen konden loten? Of iemand anders...
Maar dit was nog opgedeeld in 'poules' van 6, met 3 hoge/3 lage die weer werden ondergeloot.quote:Internazionale *3 Ita 104.996
Liverpool *3 Eng 90.882
Olympique Marseille *3 Fra 85.835
Sporting CP Lisbon Por 82.069
CSKA Moscow Rus 80.566
Girondins Bordeaux Fra 58.835
VfB Stuttgart Ger 55.037
Metalist Kharkiv Ukr 52.526
Athletic Bilbao *3 Esp 47.837
Club Brugge @3 Bel 35.480
APOEL Nicosia ** Cyp 33.599
Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400
Hannover 96 *3 Ger 31.037
Lazio Roma Ita 29.996
PAOK Thessaloniki *3 Gre 27.920
Steaua Bucuresti *3 Rom 26.764
Sparta Praha *3 Cze 25.570
Lech Poznan * Pol 22.483
Rosenborg BK * Nor 20.935
Trabzonspor Tur 19.810
Anorthosis Famagusta ** Cyp 17.099
Newcastle United Eng 16.882
Young Boys ** Sui 16.860
Levante UD Esp 16.837
Racing Genk *3 Bel 16.480
Viktoria Plzen ** Cze 14.070
Dnipro Dnipropetrovsk Ukr 14.026
Zal wel weer zo'n fijne zaakwaarnemer achteraanzitten. Ben wel benieuwd wat ze hem geboden hebben qua salaris. Hij is natuurlijk wel international dus daar hoort gewoon een goed salaris bij.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag mij sowieso af wat hij bij Fiorentina te zoeken heeft. Alsof je je daar zoveel meer kan ontwikkelen dan bij Feyenoord.
quote:Voorloting EL: Sporting Lissabon, Bordeaux, Hapoel Tel-Aviv, Levante en Sparta Praag mogelijke tegenstanders Feyenoord
VBL / Het grote Feijenoordtopic #977: Waar we vandaag gaan loten!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
Dank Grifte.
Zaten dus wel wat makkelijkere tegenstanders bij. Praag werd vooral onderschat toen, vond ik echt een goed team hebben, deden het ook best aardig in de EL geloof ik.
Praag was gewoon kansloos , maar tegen Kiev ... man man ..quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
Dank Grifte.
Zaten dus wel wat makkelijkere tegenstanders bij. Praag werd vooral onderschat toen, vond ik echt een goed team hebben, deden het ook best aardig in de EL geloof ik.
Ik vond het vooral een toffe trip.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #977: Waar we vandaag gaan loten!
We waren nog zo hoopvol en tevreden met de loting
Yep, die schoot er nog twee in bij de heenwedstrijd in De Kuip. Maar die Nigeriaanse beer Kwueke bezorgde pas echt overlast bij onze verdediging. Verder gewoon 9 Oostblokkillers in dat team, was echt kansloos hoe wij daar afgingen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sparta Praag had volgens mij een leuke spits rondlopen. Kadlec of iets in die trant?
Ken jij die hoer van een GGMM er niet effe op wijzen dat trollen als mod niet bijzonder gewaardeerd wordt.quote:
Niet te betalen joh. Sowieso zou ik echt niet weten wat we volgend jaar in godsnaam willen doen qua transfers.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, die schoot er nog twee in bij de heenwedstrijd in De Kuip. Maar die Nigeriaanse beer Kwueke bezorgde pas echt overlast bij onze verdediging. Verder gewoon 9 Oostblokkillers in dat team, was echt kansloos hoe wij daar afgingen.
Die Kweuke kan ik me niet echt herinneren als een goede spits eerlijk gezegd, alleen dat ie bij ons thuis 2 enorme overtredingen maakte.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, die schoot er nog twee in bij de heenwedstrijd in De Kuip. Maar die Nigeriaanse beer Kwueke bezorgde pas echt overlast bij onze verdediging. Verder gewoon 9 Oostblokkillers in dat team, was echt kansloos hoe wij daar afgingen.
Jij speelt duidelijk geen Football Manager.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sparta Praag had volgens mij een leuke spits rondlopen. Kadlec of iets in die trant?
Ach, ik zou het ook doen als het andersom was...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Ken jij die hoer van een GGMM er niet effe op wijzen dat trollen als mod niet bijzonder gewaardeerd wordt.
Lexie die probeerde door de keeper heen te schieten.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Praag was gewoon kansloos , maar tegen Kiev ... man man ..
ik zie ze nog lopen met zijn tweeen op de keeper af.....
Eerst maar weer een fatsoenlijke selectie samenstellen en de wonden likken.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu heeft Feyenoord iig zeker europees voetbal. Ben benieuwd of ze met een drukke schema kunnen omgaan.
We hebben vooralsnog exact hetzelfde als vorig seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu heeft Feyenoord iig zeker europees voetbal. Ben benieuwd of ze met een drukke schema kunnen omgaan.
Hoezo? Vorig jaar kwamen ze de voorronde EL ook niet door.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu heeft Feyenoord iig zeker europees voetbal.
Want de voorronde is onderdeel van de Eredivisie?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Vorig jaar kwamen ze de voorronde EL ook niet door.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Want de voorronde is onderdeel van de Eredivisie?
Hij is een beetje de Jack van Gelder van de mods dan, omdat ie ontkent dat hij het doet om reacties uit te lokken.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach, ik zou het ook doen als het andersom was...
Hij stelt alleen dat Feyenoord nu zeker is van Europees voetbal en jij vraagt hoezo begint over voorrondes.quote:
Hap dan niet. Als het een echte was had hij nu toch op P2 mee staan hossen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij is een beetje de Jack van Gelder van de mods dan, omdat ie ontkent dat hij het doet om reacties uit te lokken.
Maar dat waren we voor vandaag ook al.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij stelt alleen dat Feyenoord nu zeker is van Europees voetbal en jij vraagt hoezo begint over voorrondes.
Inderdaad, ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij stelt alleen dat Feyenoord nu zeker is van Europees voetbal en jij vraagt hoezo begint over voorrondes.
Verder, dat.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind ook dat je pas Europees speelt als je daadwerkelijk het eindtoernooi haalt.
Ze gaan nu toch rechstreeks naar de groepsfase?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben vooralsnog exact hetzelfde als vorig seizoen.
quote:De datums voor de Europa League zijn als volgt:
Derde voorronde: Donderdag 1 en 8 augustus (Als we 4e worden)
Vierde voorronde: Donderdag 22 en 29 augustus (Als we 3e worden)
De loting voor deze voorrondes zijn op 19 juli en 9 augustus.
Nee, geen enkele club gaat rechtstreeks naar de groepsfase. Behalve wat bekerwinnaars van grote landen geloof ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze gaan nu toch rechstreeks naar de groepsfase?
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze gaan nu toch rechstreeks naar de groepsfase?
Is er al iets van bekend wie we kunnen loten qua grote landen?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, geen enkele club gaat rechtstreeks naar de groepsfase. Behalve wat bekerwinnaars van grote landen geloof ik.
Je weet maar nooit, Ajax vloog er ook altijd uit tegen debiele clubjes.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:19 schreef Caland het volgende:
Ook PSV kan Europees voetbal in zijn geheel nog mislopen bijvoorbeeld al is die kans niet zo groot vanwege de geplaatste status in de EL.
Dat het gros van de fans hier geen ekte zijn, staan vast. Dat hij mod is ook. Gedraag je er dan naar of hou er mee op ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hap dan niet. Als het een echte was had hij nu toch op P2 mee staan hossen.
Fc Kopenhagenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, Ajax vloog er ook altijd uit tegen debiele clubjes.
Troll dan nietquote:
Ach, met dit PSV weet je het inderdaad nooit. Maar in de regel doet PSV het in de vroege fase gewoon prima, en wordt het alleen lastig tegen de grotere ploegen.quote:
Tsja, ik weet Sturm Gratz ook nog.... Kan altijd gebeuren. Ook het gegeven dat je tegen een heel ander soort voetbal speelt werkt soms tegen je.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
Je weet maar nooit, Ajax vloog er ook altijd uit tegen debiele clubjes.
Wie niet. Het was beschamend hoe Feyenoord vooral in de eerste helft op aggressiviteit werd afgetroefd, en ik begrijp er niets van hoe dat nou kan. Waarschijnlijk toch gewoon een gebrek aan mentale kwaliteit.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:49 schreef PIETR het volgende:
Had echt wel wat meer van Immers verwacht vanmiddag. Speelde de laatste paar wedstrijden prima, maar verloor vandaag al zn duels puur op fysieke kracht.
Joris Mathijssen was de man van de wedstrijd in mijn ogenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie niet. Het was beschamend hoe Feyenoord vooral in de eerste helft op aggressiviteit werd afgetroefd, en ik begrijp er niets van hoe dat nou kan.
Dat zou me nou echt geen ene flikker interesseren.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt geen ene flikker interesseren.
Ga je er gewoon af met 1 punt uit 6 wedstrijden, met een doelsaldo van 2-23, ben je alsnog 8 meloenen rijker, willen je toppers blijven, willen andere spelers aansluiten etc.
Dat, maar dan wil ik wel een 2-2 in de Kuipquote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga je er gewoon af met 1 punt uit 6 wedstrijden, met een doelsaldo van 2-23, ben je alsnog 8 meloenen rijker, willen je toppers blijven, willen andere spelers aansluiten etc.
En wederom het lachertje van Europa zeker als je er uit bij Real met 10-0 af gaat. Geen zin om op die manier weer een of ander negatief record te breken.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens.. Ik begin langzaam tot de conclusie komen dat Clasie, BMI en De Vrij enigszins overschat zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef PIETR het volgende:
De Vrij en Clasie direct verkopen als ze beginnen te zeiken. Wat vallen die gastjes tegen zeg, bah. Zijn zeker niet onmisbaar, zoals ze zelf denken.
Dit ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel makkelijk praten, maar als je Vormer geen goed salaris aanbiedt komt hij niet transfervrij naar je club en ben je meer kwijt aan een andere speler.
het schandalige is dat ze nu niet willen bijtekenen, en voor het grote geld naar het buitenland willen gaan, terwijl dat ze het zelf hebben laten afweten, en hebben laten blijken dat ze die meerwaarde dus helemaal niet verdienen, en gewoon niet constant te kunnen presteren.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef De_Pel het volgende:
stelletje achterlijke pleurisjosti's
Elke keer als je denkt het lek weer even boven te zijn, gooien ze het compleet onnodig weg
Eerste seizoenshelft verlies je niets behalve tegen de top 5, tweede seizoenshelft gaat het er echt om, krijg je de thuiswedstrijden tegen de topclubs, speel je tegen die clubs gewoon goed, verspil je het tegen "kleintjes" als heerenveen, pec en ado
Daar gaat je 8 miljoen startpremie, alsof het niets is
Hadden de Vrij, Clasie en BMI gewoon goed blijven spelen dan hád je ook gewoon de ruimte om die jongens 2 ton extra te geven, maar nu lopen ze natuurlijk jankend weg
Ze werden ook wel heel erg opgehemeld door media en supporters gedurende het seizoen. Maar dat wilde toen geen Feyenoorder horen...quote:Op zondag 5 mei 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens.. Ik begin langzaam tot de conclusie komen dat Clasie, BMI en De Vrij enigszins overschat zijn.
Alsof je ooit nog van dat 'lachertje van europa' af ga komen zónder eerst een paar keer finaal er af te gaan maar wel dikke miljoenen te pakken.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En wederom het lachertje van Europa zeker als je er uit bij Real met 10-0 af gaat. Geen zin om op die manier weer een of ander negatief record te breken.
'Gelukkig' niet aan de orde ook.
In Oranje doen ze het aardig, maar het zijn typisch spelers die zich optrekken aan anderen, zelf de kar trekken doet niet 1 Feyenoorder. Kan met leeftijd te maken hebben, maar ik denk dat het eerder een gebrek aan kwaliteit is. Verder vind ik de basistechniek van veel jonge Feyenoorders niet best, ballen worden veel te snel ingeleverd omdat die gasten te weinig controle hebben over die knikker.. mag in de opleiding wel wat meer aandacht aan worden besteed. Waarom is 020 voetballend altijd beter, ook al hebben wij een betere jeugdopleiding?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze werden ook wel heel erg opgehemeld door media en supporters gedurende het seizoen. Maar dat wilde toen geen Feyenoorder horen...
Zijn ook gewoon middelmatige spelers. Alleen BMI zie ik wel verder groeien.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze werden ook wel heel erg opgehemeld door media en supporters gedurende het seizoen. Maar dat wilde toen geen Feyenoorder horen...
Misschien omdat Ajax meer op techniek traint en daarom pas op latere leeftijd de vruchten ervan plukt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom is 020 voetballend altijd beter, ook al hebben wij een betere jeugdopleiding?
Stap voor stap. Eerst maar eens die UEFA-cup zien te halen. Niemand zit te wachten op een vernedering.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof je ooit nog van dat 'lachertje van europa' af ga komen zónder eerst een paar keer finaal er af te gaan maar wel dikke miljoenen te pakken.
Zet je achterlijke "trots" eens op zij en denk eens aan het belang en de toekomst van je club man
Zo'n Stefan de Vrij heeft in zijn eerste 3,5 seizoen bij elkaar minder grote fouten gemaakt dan in z'n laatste halve seizoen. Wat Clasie laat zien slaat nergens op. Dat BMI als stront speelt, valt echt niet alleen op de LB positie (waar hij vorig jaar schitterde) te wijten. Ze kunnen wel degelijk beter voetballen, kunnen ook wel degelijk oranje/europees aan, maar dan moeten ze het wel op een rijtje hebben staan in plaats van janken over geld/transfers/"waardering"quote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
het schandalige is dat ze nu niet willen bijtekenen, en voor het grote geld naar het buitenland willen gaan, terwijl dat ze het zelf hebben laten afweten, en hebben laten blijken dat ze die meerwaarde dus helemaal niet verdienen, en gewoon niet constant te kunnen presteren.
Hadden ze WEL CL gehaald, was er inderdaad meer beweegreden voor verbeterde salarissen, want inderdaad meer geld beschikbaar en wel een bewijs geleverd dat ze kunnen brengen wat nodig is wanneer dat nodig is.
Uiteindelijk heb ik wel vrede met die 3e plaats, is echt geen wanprestatie, en als PSV gewoon zou winnen van Twente (er staat nu geen druk meer op, dus zal het wel niet, maar natuurlijk onvergelijkbaar) hadden we het toch niet zelf in de hand en hadden we met hetzelfde in handen gestaan. Verliezen is zuur, maar na het verlies van Vitesse is er eigenlijk niet zo veel aan de hand...
Heb je gelijk in denk ik idd. Het is natuurlijk nog even afwachten maar er lijkt er geen één bij te zitten die echt 'een grote' wordt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In Oranje doen ze het aardig, maar het zijn typisch spelers die zich optrekken aan anderen, zelf de kar trekken doet niet 1 Feyenoorder. Kan met leeftijd te maken hebben, maar ik denk dat het eerder een gebrek aan kwaliteit is. Verder vind ik de basistechniek van veel jonge Feyenoorders niet best, ballen worden veel te snel ingeleverd omdat die gasten te weinig controle hebben over die knikker.. mag in de opleiding wel wat meer aandacht aan worden besteed. Waarom is 020 voetballend altijd beter, ook al hebben wij een betere jeugdopleiding?
Stefan de Vrij en wat denk je van zo'n opkomende en scorende Janmaat hebben zich echt niet opgetrokken aan het niveau van anderen maar speelden voor Oranje prima wedstrijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In Oranje doen ze het aardig, maar het zijn typisch spelers die zich optrekken aan anderen, zelf de kar trekken doet niet 1 Feyenoorder. Kan met leeftijd te maken hebben, maar ik denk dat het eerder een gebrek aan kwaliteit is. Verder vind ik de basistechniek van veel jonge Feyenoorders niet best, ballen worden veel te snel ingeleverd omdat die gasten te weinig controle hebben over die knikker.. mag in de opleiding wel wat meer aandacht aan worden besteed. Waarom is 020 voetballend altijd beter, ook al hebben wij een betere jeugdopleiding?
Boetius, Vilhena en misschien Kongolo. Rest is gewoon subtop, maar dat roep ik al 2,5 seizoen hier terwijl iedereen net deed alsof Clasie de nieuwe Iniesta was oid.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je gelijk in denk ik idd. Het is natuurlijk nog even afwachten maar er lijkt er geen één bij te zitten die echt 'een grote' wordt.
Nogmaals, die europa liek levert je als club gewoon geen ene bokketyvus op. Al haal je de finale, dan nog verdien je véél minder dan als je er 6x compleet afgaat in de CL.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Stap voor stap. Eerst maar eens die UEFA-cup zien te halen. Niemand zit te wachten op een vernedering.
Iniësta is gewoon écht absolute wereldklasse, als in, bij de beste spelers ter wereld. Dat gaat een Clasie niet halen nee, maar dat wil niet zeggen dat hij op z'n 26e geen gerespecteerde selectiespeler van een Arsenal zou kunnen zijn. Precies hetzelfde voor De Vrij.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius, Vilhena en misschien Kongolo. Rest is gewoon subtop, maar dat roep ik al 2,5 seizoen hier terwijl iedereen net deed alsof Clasie de nieuwe Iniesta was oid.
Ik verwacht het niet iig, maar wie weet.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iniësta is gewoon écht absolute wereldklasse, als in, bij de beste spelers ter wereld. Dat gaat een Clasie niet halen nee, maar dat wil niet zeggen dat hij op z'n 26e geen gerespecteerde selectiespeler van een Arsenal zou kunnen zijn. Precies hetzelfde voor De Vrij.
De beste 10 clubs van Europa alleen al hebben toch ook 250 selectiespelers en 500 contractspelers.
Manutelliquote:Op zondag 5 mei 2013 19:32 schreef De_Pel het volgende:
Oh, en Manu moet je gewoon zo snel mogelijk verpatsen.
Heeft helemaal niets met angst te maken maar alles met realisme en perspectief.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals, die europa liek levert je als club gewoon geen ene bokketyvus op. Al haal je de finale, dan nog verdien je véél minder dan als je er 6x compleet afgaat in de CL.
Sorry dat ik het zeg, maar als je liever geen CL speelt omdat je het in je broek doet om je te moeten schamen voor je club vind ik je een volslagen idioot.
Er is 1! ding nodig voor Feyenoord om te kunnen doorgroeien, en dat is simpelweg geld.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:32 schreef PIETR het volgende:
Nou ff een weekie balen, volgende week NAC en dan weer een paar maanden zonder voetbal. En kutgeruchten. Godverdomme.
Is het de laatste jaren ooit anders geweest? Misschien met uitzondering van die zomer dat Gio, Makaay, de Cler en Hofland kwamen en we zo goed als zeker wisten dat we kampioen zouden worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]Zie nu al op tegen een voetballoze zomer, omdat ik weinig vertrouwen heb in een fijne transferperiode.
Zullen inderdaad wel honderden geruchten gaan komen. Uiteindelijk weet Geel er misschien wel wat van te maken, maar ik denk dat we half augustus,begin september allemaal weer zo iets hebben van 'nou, moet het hier dan maar weer mee"
Onzinquote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met angst te maken maar alles met realisme en perspectief.
Je moet lekker spelen op het niveau waar je thuishoort. Dat blindstaren op geld kan ook averechts werken als je je enorm blameert devalueert dat bepaalde spelers zoals goed spel en resultaten ze meer waarde geeft.
Klopt, maar toen was het alleen altijd de verwachting dat je je niet veel kon versterken, nu is het ook nog eens met angst en beven toezien wat er gaat gebeuren met je huidige selectie.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het de laatste jaren ooit anders geweest? Misschien met uitzondering van die zomer dat Gio, Makaay, de Cler en Hofland kwamen en we zo goed als zeker wisten dat we kampioen zouden worden.
Moet je geen feestje vieren, ga je in plaats daarvan beetje klieren tussen de Feyenoorders. Ajax kan trots zijn op zulke supportersquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit zal je minder snel hebben als je nou eindelijk eens kunt accepteren dat Feyenoord definitief topclub af is.
Inderdaad zegquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Moeten al die Ajacieden hier niet gaan feesten? Wat een supporters zeg.
It's all about the money.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit zal je minder snel hebben als je nou eindelijk eens kunt accepteren dat Feyenoord definitief topclub af is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kanker jij nou eens naar je familiegraf teringjosti
quote:
De waarheid is hardquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je geen feestje vieren, ga je in plaats daarvan beetje klieren tussen de Feyenoorders. Ajax kan trots zijn op zulke supporters
Ach ja, wij raken er aan gewend inmiddelsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Als Feyenoord kampioen was geworden had ik nu allang niet meer kúnnen typen, laat staan willen![]()
Als Feijenoord kampioen was zou ik morgenmiddag pas wakker worden op de Coolsingel, in een tramhokje, samen met een paar andere lotgenotenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Als Feyenoord kampioen was geworden had ik nu allang niet meer kúnnen typen, laat staan willen![]()
En kwam je erachter dat je het had gedroomd?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als Feijenoord kampioen was zou ik morgenmiddag pas wakker worden op de Coolsingel, in een tramhokje, samen met een paar andere lotgenoten
Of in de ondertussen geelgepiste hofpleinvijverquote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als Feijenoord kampioen was zou ik morgenmiddag pas wakker worden op de Coolsingel, in een tramhokje, samen met een paar andere lotgenoten
Een diepe buiging maken voor de ware, terechte kampioenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef PIETR het volgende:
Hangen hier gewoon 2 Jodenvlaggen in de straat. Dat kan natuurlijk niet, vanavond maar is iets aan doen.
Ik moet zeggen dat het na 32 landstitels inderdaad niet meer zo heel bijzonder isquote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach ja, wij raken er aan gewend inmiddels
Qua geld is het zeker weten beter. Maar veel van die topclubs beginnen niet aan spelers als ze in de Champions League duidelijk tekort schieten.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin
Alsof mensen die tientallen miljoenen euros aan spelers beheren er niet doorheen kunnen prikken dat er een paar pareltjes tussen de zwijnen lopen.
De CL geeft een dermate hoge startpremie én dan nog een gigantische berg televisiegelden dat je in 1 klap 5-10 miljoen kan aflossen, een echte versterking er bij kan halen en alle belangrijke spelers een ton extra salaris kan geven.
De tering zeg, wat ben jij een uniek argument voor abortusquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En kwam je erachter dat je het had gedroomd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Al 10 jaar toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feijenoord kampioen zou worden, en ik daarna gefeest zou hebben, waarom zou ik dat gedroomd moeten hebben dan? Jouw reactie slaat kant noch wal.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En kwam je erachter dat je het had gedroomd?
Inderdaad, Ajax heeft in de afgelopen 3 jaar net zoveel landstitels gepakt als Feyenoord in 37 jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het na 32 landstitels inderdaad niet meer zo heel bijzonder is.
Jij denkt echt dat een ManU zich blindstaart op een potje waarin 7 man zo door de mand zakt dat de anderen ook nooit goed kunnen spelen?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua geld is het zeker weten beter. Maar veel van die topclubs beginnen niet aan spelers als ze in de Champions League duidelijk tekort schieten.
Als Manchester United ziet hoe zo'n Eriksen jaarlijks compleet zoek gespeeld werd tegen Real Madrid denken ze niet zo van dát is een talent voor ons!
En als supporter kijk je toch ook liever naar een wedstrijd waar je daadwerkelijk kansen heb op hem te winnen in plaats van een galaryvoorstelling van de tegenstander?
Leuk.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een diepe buiging maken voor de ware, terechte kampioen
Als Feyenoord kampioen was geworden had ik al 3 kratten bier uit en in mn blote lul over straat gaan rennen i.p.v. het achter mn laptopje te vieren..........quote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of in de ondertussen geelgepiste hofpleinvijver
We zijn gewoon de Arsenal van Nederland. Geweldige club, oud cultuur, prachtig stadion en een jeugd vol potentie. Alleen blijven de prijzen uit en dateren onze laatste prijzen iets meer dan 10 jaar geleden.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat een ManU zich blindstaart op een potje waarin 7 man zo door de mand zakt dat de anderen ook nooit goed kunnen spelen?
Ik zie Feyenoord toch liever van de mat geveegd worden door Real en 3 miljoen vangen dan aardig meespelen tegen oekiloekiebalopdakkie en net de reis kunnen dekken en 23 handdoeken meejatten uit het hotel.
Welke waarheid? Ik zie jouw neus groeien.quote:
/ignore vanaf nuquote:Op zondag 5 mei 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vanwaar dan steeds al die reacties op mijn posts hier?
2de plek moet je vieren toch? Zag ik vorig jaar in ieder geval.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is er bij jullie in gloeilampdorp wel een feestje dan?
Wat the neuk doe je dan hier nog man?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
2de plek moet je vieren toch? Zag ik vorig jaar in ieder geval.
Is een prestatie op zich zonder staatssteun, alleen maar jeugd, reputatie en een krap kas. Jullie hadden met die staatssteun al vorig jaar kampioen moeten worden. Guess what..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat ben ik alleen maar joh, en dat heeft niets met jou droeftoeterigheid te maken, gewoon even een vermoeiende week en een telleurstellend voetbalmiddagje afreageren tegen een toevallige nietsbetekenende passantquote:Op zondag 5 mei 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vanwaar dan steeds al die reacties op mijn posts hier?
Ach gut, krijgen we dit verhaal voor de 100.000e keer weer.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Haha bij jullie was het vandaag ook feest in het stadion. Je moet wat als je geen kampioen kunt wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij gaat straks nog zeggen dat het geen staatssteun was maar een eerlijke verkoop van de grond aan de gemeente was.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach gut, krijgen we dit verhaal voor de 100.000e keer weer.
Een 2e plek kopen, daarmee vergaar je wel aanzienquote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen Champions League haalt én dat bedrag misschien moet terugbetalen én geen Blokland hebt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef o.us2.0 het volgende:
Stel je voor dat Feijenoord 35 miljoen kreeg..Waren we in 1 klap van de schulden af. Maar ja, zo werken we gelukkig niet.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen Champions League haalt én dat bedrag misschien moet terugbetalen én geen Blokland hebt.
ake heeft toch ook maar 2-3 jaar bij feyenoord gespeeld?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef De_Pel het volgende:
Aké vandaag toch ook weer een paar minuten gepakt, tegen ManU nog wel. Van de week ook al in de halve finale EL. Zonde dat ze blijkbaar toch echt wel een aantal ongelooflijke toptalenten hier hebben weten weg te snaaien. Van die zgn. talenten die bij ajax of psv vandaan komen is er volgens mij nooit 1 doorgebroken?
Ik hoop maar dat De Kong #2 blijft
Dan kan de gemeente met dat "gekochte" grond van de Philips Stadion een concertgebouw maken. Of een lampenfabriek, past wel daar bij die pauperwijkquote:Op zondag 5 mei 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen Champions League haalt én dat bedrag misschien moet terugbetalen én geen Blokland hebt.
Ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ake heeft toch ook maar 2-3 jaar bij feyenoord gespeeld?
hee leuk dat je dr ook weer bentquote:Op zondag 5 mei 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
Feijenoord is een topclub, heel simpel. Dat wordt elk seizoen weer bewezen, de prestaties blijven helaas uit. Dat zo een wezenloos hier, daar keer op keer op terug denkt te moeten komen, zelfs als zijn grafclub de prijs heeft binnen gesleept is nog treuriger dan het feit dat Feijenoord al jaren geen kampioen meer is geworden.
Die Leerdam, is dat niet wat voor ons?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
oh voor jullie een klein lijstje met transfervrije eredivisiespelers
Helaas niet zo'n mooie spelers als Schone, Janmaat, Goossens en Vormer zoals vorig jaar
Engelaar
Yasuda
G Wijnaldum
Steppe
Wuytens
Duplan
Amieux
Vujinovic
Everton
Horvath
Leeuwin
Leiwakabessy
Van Peppen
Nieveld
Olijve
Leerdam
Wel het vaatje waar we uit moeten tappen. Geen geld, dus er zal eerst wat moeten vertrekken, voordat we iets kunnen betekenen op de transfermarkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Leerdam, is dat niet wat voor ons?
Nee best wat aardige spelers, maar niets waarvan ik den dat het nou direct een versterking zou zijn
Georgino Wijnaldum transfervrij ja?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
Helaas niet zo'n mooie spelers als Schone, Janmaat, Goossens en Vormer zoals vorig jaar
Engelaar
Yasuda
G Wijnaldum
Steppe
Wuytens
Duplan
Amieux
Vujinovic
Everton
Horvath
Leeuwin
Leiwakabessy
Van Peppen
Nieveld
Olijve
Leerdam
Dank je wel, zal 't doorgeven aan de technische staf.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
Engelaar
Yasuda
G Wijnaldum
Steppe
Wuytens
Duplan
Amieux
Vujinovic
Everton
Horvath
Leeuwin
Leiwakabessy
Van Peppen
Nieveld
Olijve
Leerdam
Hopelijk lopen er in het buitenland wat leukere transfervrije spelers rond.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel het vaatje waar we uit moeten tappen. Geen geld.
ok.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Shreyas het volgende:
Een hoop kritiek op mij als Ajax-supporter, enkel om Feyenoords leegte en falen te verbloemen
graag gedaanquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dank je wel, zal 't doorgeven aan de technische staf.
Gewoon helemaal niks kopen en eerst kijken in de eigen jeugd daar loopt nog genoeg rond.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel het vaatje waar we uit moeten tappen. Geen geld, dus er zal eerst wat moeten vertrekken, voordat we iets kunnen betekenen op de transfermarkt.
DUPLAN MOETEN WE NEMEN, DUPLAN!!!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
Engelaar
Yasuda
G Wijnaldum
Steppe
Wuytens
Duplan
Amieux
Vujinovic
Everton
Horvath
Leeuwin
Leiwakabessy
Van Peppen
Nieveld
Olijve
Leerdam
Zoals dit seizoen en ook vandaag pijnlijk duidelijk maakte, is dat jeugd ook niet alles is. Je mag niet verwachten dat jeugdspelers die er bijkomen meteen klaar zijn voor het eerste.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks kopen en eerst kijken in de eigen jeugd daar loopt nog genoeg rond.
Niet omdat je voor hunnie bent maar omdat je een konkomongool bent die alleen maar loopt te zieken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Shreyas het volgende:
Een hoop kritiek op mij als Ajax-supporter, enkel om Feyenoords leegte en falen te verbloemen
ga nou niet in op zo'n levenloze idiootquote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet omdat je voor hunnie bent maar omdat je een konkomongool bent die alleen maar loopt te zieken.
De jeugd is ondertussen ook wel aardig leeggevist hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks kopen en eerst kijken in de eigen jeugd daar loopt nog genoeg rond.
onzin. die is buiten EU salaris.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou me niet verbazen als Van Geel een speler als Everton uit de hoge hoed tovert.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals dit seizoen en ook vandaag pijnlijk duidelijk maakte is dat jeugd ook niet alles is.
Jack Tuyp staat al een jaar vast. Op aanraden van Evert ten Napelquote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou me niet verbazen als Van Geel een speler als Everton uit de hoge hoed tovert.
Maak je niet druk om Twente, die zijn weer gewoon middenmoot.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De jeugd is ondertussen ook wel aardig leeggevist hoor![]()
Maargoed, we zullen waarschijnlijk pas in augustus zelf de markt op gaan, als er wat meer duidelijk is over de uitgaande transfers. Wel triest dat zo'n imbecielejood van Arsenal transfervrij naar duitsland vertrekt.
Na het halen van Te Vrede verbaas ik mij nergens meer overquote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jack Tuyp staat al een jaar vast. Op aanraden van Evert ten Napel
Nee dank je.quote:
lijkt me wel een leuke speler voor Twentequote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef PIETR het volgende:
Drenthe is transfervrij als zijn club degradeert. Gewoon halen.
Die gaat waarschijnlijk cashen bij een andere Russische club. Ik wil die malloot liever ook niet meer bij Feyenoord, speler die voor het geld koos en een slechte instelling heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef PIETR het volgende:
Prima voor op de bank imo hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Selectie is op meerdere plaatsen te smal en er zal nog wel eea vertrekken ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
Ik zie niet echt een reden tot het kopen van spelers. Wij hebben een prima selectie, er sluiten 3 A-junioren aan en als er niets weg gaat dan kan het prima. Net of Dortmund in een kort tijdsbestek dit heeft bereikt.
Ja kom, laten we nog meer middelmaat halen. Pakt bij Vormer ook goed uit. Verschil tussen Heracles en Feyenoord is veel te groot man.quote:
selectie is inderdaad erg smal, zeker als je volgend jaar Europees gaat spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Selectie is op meerdere plaatsen te smal en er zal nog wel eea vertrekken ook.
Halen en dan stallen bij Excelsior.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef PIETR het volgende:
Voor het geld koos? Hij wilde toch juist naar Feyenoord aan het begin van dit seizoen?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk cashen bij een andere Russische club. Ik wil die malloot liever ook niet meer bij Feyenoord, speler die voor het geld koos en een slechte instelling heeft.
Als er vertrekt dan moet je halen, anders niet vind ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Selectie is op meerdere plaatsen te smal en er zal nog wel eea vertrekken ook.
die komt niet om op de bank te zitten. daarbij is het een middelmatige speler terwijl je hogerop wilt. Dan kan je beter gaan sparen en volgend jaar wat beters kopen, nu Schaken nog wel een jaar meekan.quote:
Bij janmaat pakte het wel goed uit en bij Ajax is Schone ook een geweldige aanwinstquote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja kom, laten we nog meer middelmaat halen. Pakt bij Vormer ook goed uit. Verschil tussen Heracles en Feyenoord is veel te groot man.
Wat een onzin. Als je ze bij Heracles regelmatig maakt kun je ze bij Feyenoord ook gewoon maken hoor. Steekt er daar bovenuit. Je denkt toch niet serieus dat we grof geld kunnen neerleggen voor betere spelers?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja kom, laten we nog meer middelmaat halen. Pakt bij Vormer ook goed uit. Verschil tussen Heracles en Feyenoord is veel te groot man.
omdat niemand anders hem wilde hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het geld koos? Hij wilde toch juist naar Feyenoord aan het begin van dit seizoen?
inderdaad, maar ze wilden af van al die rapnegertsquote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het geld koos? Hij wilde toch juist naar Feyenoord aan het begin van dit seizoen?
Ik zie het probleem ook niet zo. Maakt het ene na het andere mooie doelpunt, dus voetballen kan hij wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij janmaat pakte het wel goed uit en bij Ajax is Schone ook een geweldige aanwinst
BMI kun je opvangen met Kongolo, verder geen idee wat er nog speelt en op punt van doorbreken staat. Hoorde laatst wel een positief verhaal over ene Vincent Janssen. Die zou voorin kunnen spelen. Vormer kan voor Clasie spelen. Zal vast nog wel wat talent lopen op Varkenoord?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De jeugd is ondertussen ook wel aardig leeggevist hoor![]()
Maargoed, we zullen waarschijnlijk pas in augustus zelf de markt op gaan, als er wat meer duidelijk is over de uitgaande transfers. Wel triest dat zo'n imbecielejood van Arsenal transfervrij naar duitsland vertrekt.
Dat zei men ook over Pelle..quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik bedoel in 2007.. Drenthe is het voorbeeld van een jonge speler die totaal verziekt is door het grote geld waarmee hij op jonge leeftijd in aanraking kwam, en niet de instelling had om zich als professional op zijn prestaties op het veld te richten..quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we geen geld voor wat beters. Maar dat salaris kan je beter besparen. Maar jij bent wel gecharmeerd van Everton merk ik. Ik dus niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je ze bij Heracles regelmatig maakt kun je ze bij Feyenoord ook gewoon maken hoor. Steekt er daar bovenuit. Je denkt toch niet serieus dat we grof geld kunnen neerleggen voor betere spelers?
In de jeugd loopt niks rond, dus je moet sowieso iets halen. Dan is Everton inderdaad een prima toevoeging.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo. Maakt het ene na het andere mooie doelpunt, dus voetballen kan hij wel.
Zou me serieus niet eens verbazen als monsterman dat nog probeert ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me wel een leuke speler voor Twente
Ah, zo. Ja inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik bedoel in 2007.. Drenthe is het voorbeeld van een jonge speler die totaal verziekt is door het grote geld waarmee hij op jonge leeftijd in aanraking kwam, en niet de instelling had om zich als professional op zijn prestaties op het veld te richten..
Feyenoord gaat niet aan zo'n sociaal probleem beginnen. Zeker niet na afgelopen seizoen hij is ook nog eens 10 kilo te zwaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het niet redden. Eerder nog Wessel Dammers maar die komt ook te kort.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
BMI kun je opvangen met Kongolo, verder geen idee wat er nog speelt en op punt van doorbreken staat. Hoorde laatst wel een positief verhaal over ene Vincent Janssen. Die zou voorin kunnen spelen. Vormer kan voor Clasie spelen. Zal vast nog wel wat talent lopen op Varkenoord?
Voor Munsterman lijkt Drenthe ook nog een goede keuze. Krijgt Cabral tenminste een nieuw vriendje als Fer vertrekt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou me serieus niet eens verbazen als monsterman dat nog probeert ook.
Daarentegen zou het me ook niet verbazen als een Drente, wat je ook over z'n instelling wilt zeggen, in tegenstelling tot een Fer of Wijnaldum gewoon zegt: "joopie je weet toch je weet toch steek dat achterlijke boerengat maar in je bolle reet toch, je hebt niet eens een niggakapper brada, Rotterdam jeweets!"
4,5 ton is gewoon teveel voor iemand waarvan je in principe weet dat je hem alleen voor de breedte haalt. Een vormer is dan niet helemaal geslaagd voor z'n 5 ton, maar is tenminste gehaald als basisspeler.quote:
Goossens komt tekort, Vormer ook, Te Vrede:')quote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij janmaat pakte het wel goed uit en bij Ajax is Schone ook een geweldige aanwinst
Vormer verdient toch meer dan 5? Anders zou Clasie niet zo over de zeik zijn bij zijn aanbodquote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4,5 ton is gewoon teveel voor iemand waarvan je in principe weet dat je hem alleen voor de breedte haalt. Een vormer is dan niet helemaal geslaagd voor z'n 5 ton, maar is tenminste gehaald als basisspeler.
Maar je bent het hopelijk toch wel met me eens dat er een selectie moet staan of niet? We hebben nu namelijk geen Eredivisie-waardige tweede spits. Je moet gewoon iets halen, klaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we geen geld voor wat beters. Maar dat salaris kan je beter besparen. Maar jij bent wel gecharmeerd van Everton merk ik. Ik dus niet.
Laten we dan ook meteen Charisteas halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
Sulejmani?
Als hij wat lichter wordt en wat fitter dan is hij best een goede voetballer.
Die heeft al een nieuwe club.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
Sulejmani?
Als hij wat lichter wordt en wat fitter dan is hij best een goede voetballer.
Vormer viel vandaag best aardig in voor een dramatische Vilhena.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Goossens komt tekort, Vormer ook, Te Vrede:')
Van de 10 transfervrije spelers die je kan halen uit de Eredivisie zijn er misschien 1 of 2 van toegevoegde waarde voor Feyenoord.
Hij doelt waarschijnlijk op zíjn transfer naar Real.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is hem of Jack Tuyp jaquote:Op zondag 5 mei 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je bent het hopelijk toch wel met me eens dat er een selectie moet staan of niet? We hebben nu namelijk geen Eredivisie-waardige tweede spits. Je moet gewoon iets halen, klaar.
Er moet zeker nog een spits bij. En nog een keeper. En een fatsoenlijke rechtsbuiten. En nog een stuk of 5 spelers die je bank sterker maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je bent het hopelijk toch wel met me eens dat er een selectie moet staan of niet? We hebben nu namelijk geen Eredivisie-waardige tweede spits. Je moet gewoon iets halen, klaar.
Ja, of een buitenlandse speler. Dat kan ook prima, maar al die exotische verassingen vallen over 't algemeen niet zo goed in Rotterdam.quote:
Extra keeper ja? Lijkt me weggegooid geld als je Lamprou nog hebtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet zeker nog een spits bij. En nog een keeper. En een fatsoenlijke rechtsbuiten. En nog een stuk of 5 spelers die je bank sterker maken.
Verhoekie en Cisse mogen wmb direct vertrekken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet zeker nog een spits bij. En nog een keeper. En een fatsoenlijke rechtsbuiten. En nog een stuk of 5 spelers die je bank sterker maken.
Prima meedoen tot het einde is nou juist niet wat we willen lijkt me? Mee doen tot het einde en verder. Ooit lijkt het met de bedoeling dat de club CL gaat halen, waardoor er meer inkomsten komen en er ook meer mogelijk wordt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Oké, je e wordt er misschien geen kampioen mee maar doet wel prima mee tot het einde.
En belangrijker het kost niks en levert geld op.
Vormer voegt werkelijk helemaal niks toe. Balletje breed en tikkie terug, maar vooruit voetballen ho maar. Nee leuk voor Roda en Heerenveen maar niks voor de basis van Feyenoord. Is mij flink tegen gevallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vormer viel vandaag best aardig in voor een dramatische Vilhena.
Die Kweuke van Sparta Praag vind ik een goeie, maar die zal wel niet te betalen zijn..quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of een buitenlandse speler. Dat kan ook prima, maar al die exotische verassingen vallen over 't algemeen niet zo goed in Rotterdam.
Het is wel een baas natuurlijk. Hij kan gewoon goed voetballen, heeft in het veld wel de wil om te winnen en Rotterdam is z'n stad. Alleen buiten het veld laat het gedrag nogal te wensen over en daarbij is hij te dom om te poepen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Elan het volgende:
Toch zou het schitterend zijn als zo'n Drenthe weer gewoon 'thuis' komt en dan met Het legioen er achter goed gaat spelen en zijn carrière weer op de rit gaat krijgen. Sinds hij met Gerard wilde vechten in een oefenwedstrijd altijd een held gebleven voor mij.
We hebben al 3 keepers.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Extra keeper ja? Lijkt me weggegooid geld als je Lamprou nog hebt
Staat bij Feyenoord ook dieper. Clasie staat waar Vormer moet staan. Ik vind dat Clasie meer naar voren moet staan in ieder geval.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vormer voegt werkelijk helemaal niks toe. Balletje breed en tikkie terug, maar vooruit voetballen ho maar. Nee leuk voor Roda en Heerenveen maar niks voor de basis van Feyenoord. Is mij flink tegen gevallen.
Jij vindt Mulder een goede keeper?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Extra keeper ja? Lijkt me weggegooid geld als je Lamprou nog hebt
Volgens mij is die Janssen niet meer dan een lange-termijn-21e-selectiespeler.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
BMI kun je opvangen met Kongolo, verder geen idee wat er nog speelt en op punt van doorbreken staat. Hoorde laatst wel een positief verhaal over ene Vincent Janssen. Die zou voorin kunnen spelen. Vormer kan voor Clasie spelen. Zal vast nog wel wat talent lopen op Varkenoord?
Wie dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Happel het volgende:
Mulder is waardeloos en pure middelmaat, die moet gewoon weg. Ik wil er een ander voor terug.
Ben het met je eens. Ik vind het nog steeds jammer dat Babos toen een mislukking werd. Ik zag in hem echt een fantastische clubkeeper voor de langere termijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Happel het volgende:
Mulder is waardeloos en pure middelmaat, die moet gewoon weg. Ik wil er een ander voor terug.
Dat is helemaal niet waar. Alleen Zwolle uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij vindt Mulder een goede keeper?
Heeft wel veel punten voor Feyenoord gepakt dit seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Alleen ga je dan weer terug naar de tijd dat je alleen maar pubers op je bank hebt. Of zelf maar 6 spelers op de bank.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verhoekie en Cisse mogen wmb direct vertrekken.
Mulder pakt inderdaad geen punten. Maar Lamprou ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Happel het volgende:
Ik durf t niet te zeggen, maar ik denk dat Feyenoord een fout heeft gemaakt om hem niet te halen. Feyenoord speelt soms zonder energie lijkt wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een baas natuurlijk. Hij kan gewoon goed voetballen, heeft in het veld wel de wil om te winnen en Rotterdam is z'n stad. Alleen buiten het veld laat het gedrag nogal te wensen over en daarbij is hij te dom om te poepen.
raar dat hij geen vrije trap of corner goed meer weet te nemen. Daar werd hij ook wel voor gehaald.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vormer voegt werkelijk helemaal niks toe. Balletje breed en tikkie terug, maar vooruit voetballen ho maar. Nee leuk voor Roda en Heerenveen maar niks voor de basis van Feyenoord. Is mij flink tegen gevallen.
Die zijn al naar 't buitenland. Het is uiteindelijk gewoon een geldkwestie.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Mulder pakt inderdaad geen punten. Maar Lamprou ook niet.
Eigenlijk mis je echte afmakers. Spelers die wekelijks een ruime voldoende scoren en de boel op sleeptouw kennen nemen.
Eens. Maar vandaag vond ik hem best aardig. Schaken was in het eerste seizoen ook dramatisch.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
ja precies, lijkt me niet dat je een goedkope keeper kan halen die duidelijk beter is dan een van de huidigequote:
Uiteraard. Maar zolang wij geen wedstrijden kunnen domineren, zal je geen stappen maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zijn al naar 't buitenland. Het is uiteindelijk gewoon een geldkwestie.
Denk dat ze het wel serieus overwogen hebben, maar uiteindelijk is zo'n speler echt een splijtzwam in je selectie. Komt 10x te laat, maar is in het veld wel belangrijk. Wat doe je dan? Heeft met z'n gedrag ook nog eens veel negatieve invloed op jonge jongens die daar vatbaar voor zijn etc. Er komt namelijk wel wat aanrijden in zo'n Ferrari, dat moet je niet onderschatten.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik durf t niet te zeggen, maar ik denk dat Feyenoord een fout heeft gemaakt om hem niet te halen. Feyenoord speelt soms zonder energie lijkt wel.
Als je dan ziet dat elke willekeurige kneus er 10 inschiet in de Eredivisie, wat had hij dan wel niet toe kunnen voegen met die drive, energie en truukjes van m? Denk dat Feyenoord minstens 1 plekje hoger had gestaan.
Met wat transfervrije paniekaankopen ga je dat zeker niet realiseren. Waar is de scouting eigenlijk? Kan wel eens de sleutel zijn naar de titel als je met een goede eigen jeugd ook nog eens wat buitenlands toptalent kunt halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Prima meedoen tot het einde is nou juist niet wat we willen lijkt me? Mee doen tot het einde en verder. Ooit lijkt het met de bedoeling dat de club CL gaat halen, waardoor er meer inkomsten komen en er ook meer mogelijk wordt.
5,5 dan. Het punt is gewoon duidelijk; bij Vormer blijkt het al een faal, maar die was tenminste nog gehaald als basisspeler. Daarnaast was de verwachting een redelijk doorverkoopperspectief. Everton zou er wmb best bij mogen, maar ik denk dat je je salarishuishouding nogal verkloot als je moedwillig bijna een half miljoen voor een reservespeler ga betalen, die je ook nog eens niet ga verkopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Vormer verdient toch meer dan 5? Anders zou Clasie niet zo over de zeik zijn bij zijn aanbod
Zolang we geen geld hebben ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zolang wij geen wedstrijden kunnen domineren, zal je geen stappen maken.
Heerenveen uit voor de beker pakte hij wat pingels. Voor de rest zijn er minimaal 5 wedstrijden te noemen dit seizoen waar hij opzichtig in de fout gaat. En weinig tot geen wedstrijden dat hij je er doorheen sleept.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Alleen Zwolle uit.
Wie is beter dan Mulder en kan je goedkoop halen? De huidige eerste 2 keepers hebben nog een contract tot 2015, dus dan ga je imo echt nutteloos geld verliezen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is de scouting? Man man, met dat salaris van Beukers weg de afgelopen 10 jaar had ik nog wel een beter fatsoenlijk talent kunnen regelen. Wat is die man een gezwel op de scouting van Feyenoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wat transfervrije paniekaankopen ga je dat zeker niet realiseren. Waar is de scouting eigenlijk? Kan wel eens de sleutel zijn naar de titel als je met een goede eigen jeugd ook nog eens wat buitenlands toptalent kunt halen.
Je kan ook nog gewoon naar onze buren kijken in plaats van direct in burkino faso te gaan zoeken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of een buitenlandse speler. Dat kan ook prima, maar al die exotische verassingen vallen over 't algemeen niet zo goed in Rotterdam.
Kan echt niet nee die jonge donkere jongens gaan dan tegen hem opkijken maar hij is alles behalve een rolmodel . Zou wel grappig zijn, ergensquote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel serieus overwogen hebben, maar uiteindelijk is zo'n speler echt een splijtzwam in je selectie. Komt 10x te laat, maar is in het veld wel belangrijk. Wat doe je dan? Heeft met z'n gedrag ook nog eens veel negatieve invloed op jonge jongens die daar vatbaar voor zijn etc. Er komt namelijk wel wat aanrijden in zo'n Ferrari, dat moet je niet onderschatten.
Schaken komt ook zo overduidelijk tekort. Zie je vandaag toch ook weer met die 2 kansen van 'm. Hij heeft snelheid en een aardige voorzet. In de Eredivisie kom je af en toe wel wat backs tegen die daar geen raad mee weten.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Maar vandaag vond ik hem best aardig. Schaken was in het eerste seizoen ook dramatisch.
Klopt, maar er zijn legio clubs die daar zoeken en de spelers kiezen zelf vaak liever voor een club als Ajax.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je kan ook nog gewoon naar onze buren kijken in plaats van direct in burkino faso te gaan zoeken.
Welke wedstrijden dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heerenveen uit voor de beker pakte hij wat pingels. Voor de rest zijn er minimaal 5 wedstrijden te noemen dit seizoen waar hij opzichtig in de fout gaat. En weinig tot geen wedstrijden dat hij je er doorheen sleept.
Uit de scouting is nog nooit wat zinvols voortgekomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wat transfervrije paniekaankopen ga je dat zeker niet realiseren. Waar is de scouting eigenlijk? Kan wel eens de sleutel zijn naar de titel als je met een goede eigen jeugd ook nog eens wat buitenlands toptalent kunt halen.
Mag WMB gewoon tot z'n 27e bij ons spelen en dan voor 4 miljoen naar een italiaanse middenmoterquote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, het is ook een beetje hindsight natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel serieus overwogen hebben, maar uiteindelijk is zo'n speler echt een splijtzwam in je selectie. Komt 10x te laat, maar is in het veld wel belangrijk. Wat doe je dan? Heeft met z'n gedrag ook nog eens veel negatieve invloed op jonge jongens die daar vatbaar voor zijn etc. Er komt namelijk wel wat aanrijden in zo'n Ferrari, dat moet je niet onderschatten.
Die is al jaren dramatisch idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit de scouting is nog nooit wat zinvols voortgekomen.
Hoho vergeet Bruno Bastos nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit de scouting is nog nooit wat zinvols voortgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Schaken heeft ook prima wedstrijden gespeeld. Niet helemaal een eerlijke vergelijking gezien de leeftijd, maar hij heeft veel meer gepresteerd dit seizoen dan Boetius.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Schaken komt ook zo overduidelijk tekort. Zie je vandaag toch ook weer met die 2 kansen van 'm. Hij heeft snelheid en een aardige voorzet. In de Eredivisie kom je af en toe wel wat backs tegen die daar geen raad mee weten.
Je had Mulder sowieso nooit eerste keeper moeten maken. Stamt nog uit de tijd dat er nog minder te besteden was, maar toch zegt dat veel over het beleid en ambitie van Feyenoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie is beter dan Mulder en kan je goedkoop halen? De huidige eerste 2 keepers hebben nog een contract tot 2015, dus dan ga je imo echt nutteloos geld verliezen.
Ja, dat zei ik ook aan 't begin van 't seizoen. Als hij het goed doet heb je gewoon dezelfde speler twee keer verkocht voor miljoenen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Klopt, het is ook een beetje hindsight natuurlijk.
In het begin was ik er ook fel op tegen.
Je moet zn invloed ook absoluut niet onderschatten maar goed, stel je voor dat ie geshined had, had je hem zo weer voor een x aantal miljoen kunnen doorverkopen en was je er na een jaartje weer van af. Maar klopt, straks zit je weer met Cabral 2 in je selectie. Dat moet je dan ook weer niet willen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoho vergeet Bruno Bastos niet
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boetius is vreselijk wisselvallig maar kan nog wel doorgroeien. Schaken is 31 en zit nu toch echt wel op zijn piek en zal volgend jaar denk ik weer minder worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Schaken heeft ook prima wedstrijden gespeeld. Niet helemaal een eerlijke vergelijking gezien de leeftijd, maar hij heeft veel meer gepresteerd dit seizoen dan Boetius.
En pelle op de bank. goed ideequote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ze moeten godverdomme gewoon Guidetti terughalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |