Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Het is zeker dat we 1 van die ploegen loten?
Denk dat Koeman dan het liefste Praag heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef Slobeend het volgende:
Om door te gaan moeten we Hapoel of Praag loten.
Zelfs clubs als Heerenveen zijn toch geplaatst?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:44 schreef Luni het volgende:
Vraag me af waarom Levante wel geplaatst is, die hebben toch ook niet zo'n fantastisch verleden in Europa?
Dat, echt dat gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef Sejt het volgende:
Zal wel weer Sporting worden met ons geluk
Ja en dan niet eens door Calimero gedrag, maar gewoon op feiten gebaseerd... dat is het ergste.quote:
Speelt die niet CL? oh wacht, je bedoeld levantequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Speelt die niet CL? oh wacht, je bedoeld levante
Jij bedoelt, bedoelt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Speelt die niet CL? oh wacht, je bedoeld levante
zeur toch niet manquote:
Al geweest in februari, dus ken de weg er nu wel aardig. Levante stadion is ook een plaatje als ik eerlijk ben. Heerlijk in de open lucht.quote:
jammer dat er alleen geen goedkope maatchappij vanuit NL op vliegtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Al geweest in februari, dus ken de weg er nu wel aardig. Levante stadion is ook een plaatje als ik eerlijk ben. Heerlijk in de open lucht.
[ afbeelding ]
Ryanair vliegt op Alicante. Volgens mij hebben ze daar bussen naar Valencia staan. Sowieso niet heel ver, vast nog wel op andere manier met OV te doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
jammer dat er alleen geen goedkope maatchappij vanuit NL op vliegt
Vroegâh, toen ik nog in NL woonde, ben ik een keer dichtbij Alicante op vakantie geweest en gevlogen op Valencia. Was toch wel een uurtje of 3 rijden, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ryanair vliegt op Alicante. Volgens mij hebben ze daar bussen naar Valencia staan. Sowieso niet heel ver, vast nog wel op andere manier met OV te doen.
Ook hier gisteren al het gevoel dat het wel Sporting zal worden. Hopelijk slaat dat gevoel nergens op.quote:
Die wordt medisch gekeurd vandaag of uiterlijk morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind alle mogelijke ploegen maar kut als ik eerlijk ben.
En Mathijssen duurt me ook te lang.
Statistisch 20%. Maar het hangt in de lucht hè?quote:
Is nog wel een uur of 3 in de bus inderdaad. Hangt er dus vanaf hoeveel goedkoper het is dan transavia op valenciaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog in NL woonde, ben ik een keer dichtbij Alicante op vakantie geweest en gevlogen op Valencia. Was toch wel een uurtje of 3 rijden, als ik het me goed herinner.
Lissabon is wel de tofste stad van allemaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:46 schreef satecl het volgende:
Ik heb zojuist al een vliegticket gekocht naar Lissabon.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:46 schreef satecl het volgende:
Done.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:40 schreef Muto het volgende:
Laatste dag om je voorspellingen in te sturen
Voorspelcompetitie Feijenoorders
We zijn al uitgeschakeld hoor, door die goal van Liedsonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:46 schreef satecl het volgende:
Waaat, speelt die kwal daar nog steeds?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We zijn al uitgeschakeld hoor, door die goal van Liedson
Volgens mij niet..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waaat, speelt die kwal daar nog steeds?
Hapoel is toch ook niet zo lastigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:57 schreef inZanity het volgende:
Alleen Sporting, is echt lastig. De rest kan je hebben. Dus het zal wel Sporting worden inderdaad..
M'n voorkeur gaat overigens uit naar Sparta Praag. Mooie stad, en 'makkelijke' tegenstanders. Sowieso liever geen Sporting of Hapoel.
quote:
Barry van Galenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:58 schreef satecl het volgende:
[..]Een van de weinige keren dat ik een zwak voor een andere Nederlandse club had. Heel tof elftal!
Dat regelt de UEFA wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:44 schreef Muto het volgende:
Met ons geluk zal het wel Sporting worden, ja.
Nee dat niet. Moet je makkelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hapoel is toch ook niet zo lastig
JODUUH!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet je makkelijk kunnen hebben.Maar dan wordt het sowieso geen tripje voor mij... Israel
Eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef inZanity het volgende:
Btw is een vlucht naar Israel sowieso niet te betalen volgens mij.
Ik blijf het overigens belachelijk vinden dat Israelische clubs aan Europese toernooien mee mogen doen.
De Bronck zag 'm komen, die pedante lul die z'n naam niet kan uitsprekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Gio was niet eens eerste keus. Gelukkig dat Gio daar niet aan begonnen is.
en volgens Louis is HIJ diegene die Gio liet debuteren. Laat Guus Hiddink nou in 1996 bondscoach geweest zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Gio was niet eens eerste keus. Gelukkig dat Gio daar niet aan begonnen is.
zo moeilijke naam ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Bronck zag 'm komen, die pedante lul die z'n naam niet kan uitspreken
En dus had hij beter Clasie kunnen oproepen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:18 schreef Adames het volgende:
Terecht, we hebben daar al Strootman en Anita
sorry? ga toch fietsen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:18 schreef Adames het volgende:
Ik neem aan van wel, defensieve zekerheid wil hij omdat hij ook gezien heeft dat het op het EK ook maar matig was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:19 schreef DonRaja het volgende:
BMI voor de linksback positie neem ik aan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, Bruno Martins Indi in de voorselectie van Oranje.
Strootman is wel wat verder eerlijk gezegd, maar goed, dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita en Clasie zijn zoooooooooooooooo veel beter op de controleurspositie.
Sowieso. Maar gewoon, hoe van Gaal die namen uitspreektquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita en Clasie zijn zoooooooooooooooo veel beter op de controleurspositie.
Ja want strootman heeft bij utrecht gespeeld héquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Strootman is wel wat verder eerlijk gezegd, maar goed, dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen.
Gast kom op, het is een oefenpotje tegen onze zuiderburen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:24 schreef Calciumdude het volgende:
Wat een vreselijke teleurstelling voor Clasie ...
Trekt ie zich niets van aan. Clasie kennende ziet ie dit eerder als stimulans. Die jongen is mentaal heel erg sterk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:24 schreef Calciumdude het volgende:
Wat een vreselijke teleurstelling voor Clasie ...
Dus ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter toch, kan hij rust houden voor wanneer het er echt toe doet.
Interland oefenpotjes
ik hoop het ..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trekt ie zich niets van aan. Clasie kennende ziet ie dit eerder als stimulans. Die jongen is mentaal heel erg sterk.
In de spits heb je ook Santi Kolk. Van Persie maar niet meer oproepen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:18 schreef Adames het volgende:
hij heeft meer JL ervaring dan Clasie iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Strootman is wel wat verder eerlijk gezegd, maar goed, dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen.
Mwa. Voor sommige spelers is echt goed om op een hoger niveau, met betere spelers te kunnen werken. Die trekken zich als het ware op aan het niveau van de rest. Dat zie ik bij Clasie ook wel zitten. In die zin is het toch jammer. Van de andere kant, als Clasie zo doorgaat kan Van Gaal binnen een paar wedstrijden toch niet meer om hen heen.quote:
Ik heb er wel zin inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Gaal
WK 2002 beviel ook goed.
het gaat er gewoon over dat de beste (jonge) Feyenoorder in tijden niet eens word opgeroepen ..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap niet dat hier zoveel ophef is over het niet selecteren van Clasie. Het NL-elftal is van oudsher een ajax-dingetje met wat opvulsels van andere clubs. Nu zijn er al 2 van Feyenoord geselecteerd door misschien wel 1 van de grootste ajax-georiënteerde coaches...
Eens, maar wat had je dan verwacht van Van Gaal? Naast Cruijff en Van Basten is hij mr. ajax...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
het gaat er gewoon over dat de beste (jonge) Feyenoorder in tijden niet eens word opgeroepen ..
quote:Opvallende nieuwe namen in de voorselectie zijn Ricardo van Rhijn (Ajax), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg) en Stefan de Vrij (Ajax). Gregory van der Wiel (Ajax) ontbreekt.
Dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap niet dat hier zoveel ophef is over het niet selecteren van Clasie. Het NL-elftal is van oudsher een ajax-dingetje met wat opvulsels van andere clubs. Nu zijn er al 2 van Feyenoord geselecteerd door misschien wel 1 van de grootste ajax-georiënteerde coaches...
quote:Als het aan Feyenoord-trainer Ronald Koeman en oud-international Pierre van Hooijdonk ligt, neemt bondscoach Louis van Gaal middenvelder Jordy Clasie (21) op in zijn definitieve selectie voor het oefenduel met België van 15 augustus. Behalve dat zijn officiële presentatie vanmiddag plaats heeft maakt Van Gaal dan ook zijn eerste selectie bekend.
Clasie was een van de nieuwe namen in de voorselectie van Oranje. 'En op basis van de prestaties van vorig seizoen verdient Jordy een selectie en Stefan de Vrij ook', zegt Koeman. 'Jordy blijft zich maar ontwikkelen, hij groeit per wedstrijd in zijn rol als controleur voor de verdediging. Hij wordt steeds beter, sterker en herkent de momenten waarop hij druk moet zetten.'
'Heel knap, want Jordy is als enige overgebleven van het middenveld van vorig seizoen dat toen fantastisch draaide', vervolgt Koeman zijn lofzang. 'Als je hem dan uit tegen Dinamo Kiev ziet spelen, kan ik daarvan genieten. Hij is balvast en ziet altijd de oplossing. We zijn dit seizoen begonnen met een vrijwel nieuw middenveld, maar al die veranderingen zijn niet ten koste gegaan van het niveau van Clasie.'
Van Hooijdonk, die met Feyenoord in 2002 de UEFA Cup veroverde, is zo mogelijk een nog grotere fan van de jonge middenvelder.
'Echt waar, het is geen enkel risico hem in te passen als vervanger van Mark van Bommel', meent de goaltjesdief van weleer. 'Ik denk zelfs dat hij op het afgelopen EK al mee had gekund.'
Van Hooijdonk: 'Bij Feyenoord is het nog niet zover dat hij wekelijks scoort of een assist geeft, maar toont Clasie wel keer op keer over enorm veel kwaliteiten te beschikken. Ik ben ervan overtuigd dat hij op elk niveau meekan. En dan bedoel ik ook echt op ieder niveau. Overal hobbelt hij mee; zelfs bij de grote clubs.' (Tim Tempelaars en Martijn Krabbendam)
En voor jou was het wel zo belangrijk om ervaring bij de groep te halen zodat onze jonge spelers beter werden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Nederlands elftal is kut. Altijd al geweest, zal het ook altijd blijven. Wat mij betreft word er helemaal geen Feyenoorder opgeroepen.
Ach, zien we woensdag wel hoe NL afgedroogd wordt door Belgiëquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:32 schreef inZanity het volgende:
Het is natuurlijk ook wel zo dat met afstand Strootman de meest overschatte voetballer van de Eredivisie is. Clasie misschien wel de meest onderschatte..
Ja. Dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En voor jou was het wel zo belangrijk om ervaring bij de groep te halen zodat onze jonge spelers beter werden?
Dan snap ik niet dat je er zo makkelijk overheen stapt dat Clasie niet wordt opgeroepen. Zelfs dat het ok is als niemand wordt opgeroepen. Gratis ervaring en exposure voor onze jonge spelers.quote:
Jongens als Clasie kunnen heel veel leren in een week trainen met Sneijder, van Persie, Robben etc. Daar worden ze ervaren van.quote:
Kunnen we die exposure ff tot een minimum beperken tot na dat de transfer periode is afgelopen aub? Ik heb weinig zin om te zien hoe Feyenoord nog meer spelers kwijtraakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je er zo makkelijk overheen stapt dat Clasie niet wordt opgeroepen. Zelfs dat het ok is als niemand wordt opgeroepen. Gratis ervaring en exposure voor onze jonge spelers.
Geen problemen mee hoor. Als Clasie of de Vrij NU weg gaan dan weet ik zeker dat dat voor een bedrag is waardoor schuld in 1 klap grotendeels weg is. Het zij zo dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kunnen we die exposure ff tot een minimum beperken tot na dat de transfer periode is afgelopen aub? Ik heb weinig zin om te zien hoe Feyenoord nog meer spelers kwijtraakt.
En dan weer op plek 7/8/9 eindigen doordat het team dusdanig verzwakt is? Nee dank u. Dan liever nog een paar jaar extra schulden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor. Als Clasie of de Vrij NU weg gaan dan weet ik zeker dat dat voor een bedrag is waardoor schuld in 1 klap grotendeels weg is. Het zij zo dan.
Hoezo rancune?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef Slobeend het volgende:
Koeman vindt Clasie geweldig, dus vindt Van Gaal hem niet geweldig. Die man zit vol rancune.
dit dus...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef Slobeend het volgende:
Koeman vindt Clasie geweldig, dus vindt Van Gaal hem niet geweldig. Die man zit vol rancune.
Ik stap er niet makkelijk overheen. Ik vind het onbegrijpelijk. Ik heb alleen een tyfushekel aan het Nederlands elftal. Zodoende hoeft er van mij geen enkele Feyenoorder opgeroepen te worden, zeker niet met de huidige Ajax-kliek. De kans op blessures nog daargelaten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je er zo makkelijk overheen stapt dat Clasie niet wordt opgeroepen. Zelfs dat het ok is als niemand wordt opgeroepen. Gratis ervaring en exposure voor onze jonge spelers.
Weet ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Jongens als Clasie kunnen heel veel leren in een week trainen met Sneijder, van Persie, Robben etc. Daar worden ze ervaren van.
En vanwege de vacatures op zijn plek. Verder geeft hij aan dat hij verwacht dat Clasie (en Ola John) in de nabije toekomst alsnog door hem zal worden geselecteerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Van Gaal zegt nu dat Clasie niet geselecteerd is, mede vanwege de kansen van Jong Oranje.
Wat bedoel je met kunnen hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Kiev heeft overigens B. Munchen Gladbach geloot in de vierde voorronde CL.
Niet dat we er wat aan hebben, maar verdorie, die hadden we ook kunnen hebben denk ik dan.
Tjsa, daarover verschillen we van mening. Hoe eerder we van die schuld afzijn hoe beter. Pas dan zijn we ECHT baas in eigen kuip en kunnen we lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan weer op plek 7/8/9 eindigen doordat het team dusdanig verzwakt is? Nee dank u. Dan liever nog een paar jaar extra schulden.
Door goede sportieve prestaties genereert Feyenoord ook meer inkomen, waarmee de schulden ook ingelost kunnen worden. Daarnaast verbetert de club daarmee ook meteen de (internationale) reputatie.
Sowieso was BMG ongeplaatst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kunnen hebben?Toch niet dat wwe daar een kans tegen zouden hebben mag ik toch hopen he?
Tegen Gladbach waren we zo goed als kansloos geweest.
Jawel? Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kunnen hebben?Toch niet dat wwe daar een kans tegen zouden hebben mag ik toch hopen he?
Niet mee eens. Zij zijn nog meer dan wij hun beste spelers kwijt. Loopt ook gewoon een Roel Brouwers in de verdediging. Was echt een leuke club om te loten, waar je zeker kansen tegen had.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe goed Gladbach is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel? Waarom niet?
Maar ik lees net dat Feyenoord een andere status zou hebben gehad dan Kiev schijnbaar.
Dan verschillen we daarover van mening.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zij zijn nog meer dan wij hun beste spelers kwijt. Loopt ook gewoon een Roel Brouwers in de verdediging. Was echt een leuke club om te loten, waar je zeker kansen tegen had.
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe goed Gladbach is?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tjsa, daarover verschillen we van mening. Hoe eerder we van die schuld afzijn hoe beter. Pas dan zijn we ECHT baas in eigen kuip en kunnen we lekkernaar Twente doen als zij weer eens komen aankloppen voor een speler. Of kun je serieus nadenken over aantrekken van een type Guidetti ipv hopen en afhankelijk zijn van een andere club.
Uiteraard is het belangrijk om zo snel mogelijk uit de schulden te komen. Maar de sportieve resultaten moet je niet uit het oog verliezen. De Vrij en/of Clasie verkopen zou dan ook echt oerstom zijn. Tenzij er echt een megabod word uitgebracht. Maar alles onder de 30 miljoen sowieso niet doen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tjsa, daarover verschillen we van mening. Hoe eerder we van die schuld afzijn hoe beter. Pas dan zijn we ECHT baas in eigen kuip en kunnen we lekkernaar Twente doen als zij weer eens komen aankloppen voor een speler. Of kun je serieus nadenken over aantrekken van een type Guidetti ipv hopen en afhankelijk zijn van een andere club.
Voor 15 miljoen per speler is ie al weg, geloof mij maar. Overigens terecht, in de positie waar wij in zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard is het belangrijk om zo snel mogelijk uit de schulden te komen. Maar de sportieve resultaten moet je niet uit het oog verliezen. De Vrij en/of Clasie verkopen zou dan ook echt oerstom zijn. Tenzij er echt een megabod word uitgebracht. Maar alles onder de 30 miljoen sowieso niet doen wat mij betreft.
Ik zie dat ze vorig seizoen 4e zijn geëindigd in de Bundesliga.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
maar waarom haalt ie Martins Indi er dan weg , terwijl hij die niet eens had voorgeslecteerd ??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh de verklaring van Louis voor het niet selecteren van Clasie is best logisch.
Jong Oranje heeft nog 1 punt nodig om zich te kwalificieren voor het EK/WK?
Nee. Van Geel is geen mongool. Zou echt het grootste staaltje wanbeleid ooit zijn, nog groter dan alle faalacties van Bosz bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Voor 15 miljoen per speler is ie al weg, geloof mij maar. Overigens terecht, in de positie waar wij in zitten.
Heeft te maken met de vacatures.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar waarom haalt ie Martins Indi er dan weg , terwijl hij die niet eens had voorgeslecteerd ??
Dit jaar eindigen ze ook weer gewoon middenmoot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie dat ze vorig seizoen 4e zijn geëindigd in de Bundesliga.
In mijn herinnering is het nog het middenmoot-clubje van vroeger, van de periode dat we in de jaren 90 er tegen speelden.
Feyenoord heeft zover ik weet nog nooit 15 miljoen ontvangen voor een speler (Kuyt was dacht ik 12 tot 14 miljoen). Daarom zou het helemaal niet verkeerd zijn, vooral in de situatie van nu. (schuld van 30/40 miljoen, weet je nog?)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Van Geel is geen mongool. Zou echt het grootste staaltje wanbeleid ooit zijn, nog groter dan alle faalacties van Bosz bij elkaar.
Het ligt er dan maar net aan waar je je prioriteiten legt. Bij schuldsanering of sportieve prestaties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zover ik weet nog nooit 15 miljoen ontvangen voor een speler (Kuyt was dacht ik 12 tot 14 miljoen). Daarom zou het helemaal niet verkeerd zijn, vooral in de situatie van nu. (schuld van 30/40 miljoen, weet je nog?)
Echt hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
Bij Sporting Portugal in de voorloting, zal je zien dat we die loten. Speel je niet eens Europees dit seizoen.
Alles behalve Bordeaux of Sporting, ja. Tsjechische competitie stelt geen fuck meer voor, Levante en die Israeliers heb ik absoluut geen beeld van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt hè
Hopen op Praag of zo
van Gaal staat bekend om zijn keuze op de jeugd. Daar heb ik weinig op tegen. Vlaar is 28 en zal nooit op wereldtop komen. Indi(quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Grifte het volgende:
Vlaar ook niet opgeroepen, lijkt me wel kut voor hem, als ie dan hoort dat BMI op basis van één duel (waar hij ook had kunnen spelen) is geselecteerd.
Vlaar en Van Gaal liggen elkaar niet, vanuit die AZ-periode. Gewoon rancune.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef satecl het volgende:
[..]
van Gaal staat bekend om zijn keuze op de jeugd. Daar heb ik weinig op tegen. Vlaar is 28 en zal nooit op wereldtop komen. Indi(_O_) en de Vrij eventueel wel.
Praagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt hè
Hopen op Praag of zo
Kan Lexie al op jodenjachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
Tegen Hapoel kunnen we wel lekker hamassen.
13:25, volgens EDLquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Fuszy het volgende:
Om hoe laat begon die loting nou? over een kwartiertje of later?
Daarom. Als je nu alweer zo makkelijk akkoord gaat met zo'n fooitje voor Clasie of de De Vrij dan zal je altijd fooitjes blijven krijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zover ik weet nog nooit 15 miljoen ontvangen voor een speler (Kuyt was dacht ik 12 tot 14 miljoen). Daarom zou het helemaal niet verkeerd zijn, vooral in de situatie van nu. (schuld van 30/40 miljoen, weet je nog?)
DIe zijn hun beste spelers kwijtgeraakt. Het team draaide om Marco Reus die zijn seizoen had maar voor de rest is het heel matig. In Duitsland heb je maar een paar goede clubs en kan 1 sublieme speler je al heel erg ver brengen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Praag is wel echt een mooie stad hoor, en helemaal in de zomerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Qua steden: Lissabon - Valencia - Praag - Tel Aviv/Bordeaux
Qua ploeg: Praag - Tel Aviv - Levante - Bordeaux - Sporting.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
Tegen Hapoel kunnen we wel lekker hamassen.
Zal nog wel komen, de scheids gaf 1 aansteker aan de 4e man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
Er is niks gebeurd naar aanleiding van die aanstekers of provoceren van Kiev trainers/spelers? Heb er geen berichten meer over gehoord.
UEFA is meestal traag met die vooronderzoeken. Maar een boete komt er zeker, elk stukje vuurwerk wordt gewoon genoteerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
Er is niks gebeurd naar aanleiding van die aanstekers of provoceren van Kiev trainers/spelers? Heb er geen berichten meer over gehoord.
Tel Aviv qua stad? Ben je gek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeker, maar als ik mag kiezen ga ik toch naar het zuiden. Lekker eten enzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Praag is wel echt een mooie stad hoor, en helemaal in de zomer
Ah ja. Zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zet hij toch ook op de laatste plaats?
En gezien de voorwaardelijke straf die er loopt, zal die toch zonder publiek gespeeld wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
Praag is by far de meest toffe stad van Europa.
Hopelijk spelen we dan de eerste wedstrijd thuis, want dan ben ik op vakantie.
Sowieso speel ik liever eerst thuis, op de een af andere manier is de stress dan minder groot...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
Praag is by far de meest toffe stad van Europa.
Hopelijk spelen we dan de eerste wedstrijd thuis, want dan ben ik op vakantie.
Lissabon al geweest, dus die mag achteraan bij mij. Verder klopt het wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alstublieftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lissabon op 1 en Tel Aviv op 5. Lijkt me overigens best leuk om een keer te kijken hoor
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 13:11:00Joris Mathijssen is nu in De Kuip. Tekent binnen enkele uren zijn contract bij #Feyenoord. reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 13:11:00Joris Mathijssen is nu in De Kuip. Tekent binnen enkele uren zijn contract bij #Feyenoord. reageer retweet
Is dat echt zo'n lelijke stad joh? Ben je er weleens geweest?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah ja. Zat niet op te letten.
Tel Aviv moet je echt niet willen.
Hij komt Israel niet in met z'n arafat sjaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n lelijke stad joh? Ben je er weleens geweest?
Ziet er niet verkeerd uit, zijn deze foto's buiten het zelfmoordaanslag-seizoen genomen?quote:
eurosport 2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
waar kan ik die loting eigenlijk zien? Zie geen stream op EL
Geen idee, deed gewoon een google searchquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit, zijn deze foto's buiten het zelfmoordaanslag-seizoen genomen?
Heb je ziggo?quote:
Uefa.com denk ik, dat schrijven ze daar iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
Nog een minuut. Begint om 13:25 volgens EDLquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
Hopelijk heeft ie zijn been gebroken bij het traplopen en ketst het op de een of andere manier toch nog af.quote:
loop dan gewoon naar beneden, eurosport 2 is deze maand de verrassingzender oidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar geen digitale tv ontvanger op mijn kamer
En dan Christel missen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie zijn been gebroken bij het traplopen en ketst het op de een of andere manier toch nog af.
nounounou...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie zijn been gebroken bij het traplopen en ketst het op de een of andere manier toch nog af.
Volgens mij zou zelfs Ado geplaatst zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie net dat Heerenveen wel geplaatst is bij de loting?
Zelfs NEC heeft een hogere coefficient dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zou zelfs Ado geplaatst zijn
Nee. Niks te zoeken. Maar een land een stad waar discriminatie, apartheid, corruptie, en staatterrorisme aan de orde van de dag zijn lijkt me geen pretje. Mogen ook blij zijn dat El Ahmadi niet meer bij ons speelt trouwens mochten we Hapoel loten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n lelijke stad joh? Ben je er weleens geweest?
NEC haalde in 2008/09 toch de 2e ronde van uitschakeling in de EL toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs NEC heeft een hogere coefficient dan Feyenoord.
2-0 gewonnen van Udinesequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC haalde in 2008/09 toch de 2e ronde van uitschakeling in de EL toch?
Die overwinterden toen, ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC haalde in 2008/09 toch de 2e ronde van uitschakeling in de EL toch?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zou het echt dramatisch zijn als we Sporting loten met een reeele kans dat je opnieuw 2x verliest. Eindig je 2e, CL en EL maar volgend jaar weer al die toppers kunnen lotenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat?quote:
110 NEC Nijmegen Ned 1.0000 8.2666 1.8832 2.2332 2.7200 16.103quote:
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je geen Eurosport dan? Je hebt ook een uefa streamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Typisch dat op de EDL site de stream (voor mij) niet te vinden is
Heb de uefa stream aan staan, maar het geeft wederom het faal-niveau aan van EDLquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen Eurosport dan? Je hebt ook een uefa stream
Dat van nec is toch meer dan 5 jaar geleden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat?Niet meer dan logisch als je beste resultaat van de afgelopen 5 jaar uitgeschakeld door AA gent is in de voorronde.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat?Niet meer dan logisch als je beste resultaat van de afgelopen 5 jaar uitgeschakeld door AA gent is in de voorronde.
Hoezo maakt het dan uit of de EL wel of geen stream heeft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb de uefa stream aan staan, maar het geeft wederom het faal-niveau aan van EDL
En hoe lang is het geleden dat Feyenoord enigszins fatsoenlijk presteerde in Europa?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat van nec is toch meer dan 5 jaar geleden?
Omdat ze op hun website er reclame voor maken dat er vanaf 13:25 een stream zou zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo maakt het dan uit of de EL wel of geen stream heeft?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat van nec is toch meer dan 5 jaar geleden?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
110 NEC Nijmegen Ned 1.0000 8.2666 1.8832 2.2332 2.7200 16.103
129 Feyenoord Ned 1.0000 3.2666 1.8832 3.7332 2.7200 12.603
Ado staat wel lager, trouwens.
ohquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat ze op hun website er reclame voor maken dat er vanaf 13:25 een stream zou zijn.
EDL stream is nu ook eindelijk online...quote:
sommige mensen snappen het nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer ineens vandaan?
Die kunnen we loten tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer ineens vandaan?
Ik vind dit fout nummer 2 van mr Yellow. En ik hoop gewoon dat het afketst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Trouwens vanwaar die haat? Je bent Feyenoorder toch?
Praagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Happel het volgende:
Ik snap de loting niet. Wat gebeurd er allemaal.
Alle teams hebben een nummer gekregen in hun voorlotingspoule. Ze loten nu welk nummer tegen welk nummer moet spelen, en dat geldt voor alle groepenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Happel het volgende:
Ik snap de loting niet. Wat gebeurd er allemaal.
speciaal voor jou eerst thuis.quote:
Nee, maar persoonlijk voor mij wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef RvLaak het volgende:
Is het voordelig dat Feyenoord eerst thuis moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |