abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126122766
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik vind dat Marcelo nog best keurig blijft. Wat een losers door zo tegen hem bezig zijn. Natuurlijk speelt hij vaak niet goed, maar met vertrouwen en een fatsoenlijke coaching is er echt nog wel een redelijke verdediger van te maken.
Ik denk echt niet dat het mogelijk is er een redelijke verdediger van te maken. Hij begrijpt het gewoon echt niet.
pi_126122890
Te weinig zelfkritiek, dat is zijn probleem. Daarover heeft hij al verschillende keren een aanvaring gehad met Van Bommel. Als Marcelo de adviezen van een speler die echt in de top heeft meegedraaid niet wil aannemen, hoe wil hij dan verder komen???
  maandag 6 mei 2013 @ 11:52:42 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126122966
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:49 schreef lyolyrc het volgende:
Te weinig zelfkritiek, dat is zijn probleem. Daarover heeft hij al verschillende keren een aanvaring gehad met Van Bommel. Als Marcelo de adviezen van een speler die echt in de top heeft meegedraaid niet wil aannemen, hoe wil hij dan verder komen???
Vind ik ook wat overdreven, Brazilianen zijn nogal gevoelig voor openbare kritiek, dat moet Van Bommel met zijn ervaring ook wel weten, ik heb niet zoveel van PSV gezien maar er zijn toch ook aardig wat tegendoelpunten die mede veroorzaakt zijn door Van Bommel en Strootman. Dan kan je wel naar je verdediger wijzen maar eerst eens naar jezelf kijken is dan ook wel op zijn plaats.
pi_126123325
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vind ik ook wat overdreven, Brazilianen zijn nogal gevoelig voor openbare kritiek, dat moet Van Bommel met zijn ervaring ook wel weten, ik heb niet zoveel van PSV gezien maar er zijn toch ook aardig wat tegendoelpunten die mede veroorzaakt zijn door Van Bommel en Strootman. Dan kan je wel naar je verdediger wijzen maar eerst eens naar jezelf kijken is dan ook wel op zijn plaats.
Natuurlijk zijn Van Bommel en Strootman ook niet onfeilbaar, maar ik weet wel zeker dat veel meer tegendoelpunten op het conto van Marcelo te schuiven zijn. De manier waarop bijvoorbeeld NEC gisteren de eerste treffer maakte was karakteristiek voor hoe hij vaak de fout in gaat, namelijk zijn directe tegenstander uit het oog verliezen en dan niet kunnen anticiperen op een steekbal of diepe bal.
pi_126123360
quote:

[..]

Ik vind dat Marcelo nog best keurig blijft. Wat een losers door zo tegen hem bezig zijn. Natuurlijk speelt hij vaak niet goed, maar met vertrouwen en een fatsoenlijke coaching is er echt nog wel een redelijke verdediger van te maken.
idd, als vBommel zoiets zei dan schold hij zijn huid vol.
pi_126124218
thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 10:58:03 Liefst 4 Italiaanse kranten maakten dit weekeinde melding van de terugkeer van Van Bommel naar #ACMilan, als lid van nieuwe technische staf reageer retweet
RikElfrink twitterde op maandag 06-05-2013 om 12:24:43 Tyton, Locadia, Van Ooijen en Ritzmaier straks met Jong #PSV tegen Jong #Ajax. 16.30 uur op De Herdgang. reageer retweet
pi_126124470
@RikElfrink: #Depay na Locadia nu ook bij voorselectie Jong Oranje, weet AD al. Prima signaal voor twee toekomstige #PSV-spitsen.

_O_
pi_126124521
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:37 schreef Doublepain het volgende:
@RikElfrink: #Depay na Locadia nu ook bij voorselectie Jong Oranje, weet AD al. Prima signaal voor twee toekomstige #PSV-spitsen.

_O_
idd, ik zie Strootman, Wijnaldum, Willems en Zoet ook nog bij de groep van 40 komen.
pi_126124712
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 10:58:03 Liefst 4 Italiaanse kranten maakten dit weekeinde melding van de terugkeer van Van Bommel naar #ACMilan, als lid van nieuwe technische staf reageer retweet
RikElfrink twitterde op maandag 06-05-2013 om 12:24:43 Tyton, Locadia, Van Ooijen en Ritzmaier straks met Jong #PSV tegen Jong #Ajax. 16.30 uur op De Herdgang. reageer retweet
Ik zou Bommel geen ongelijk geven. Daar is hij een held, zelfs concurrenten waarderen hem als voetballer, hier kankert 90% van het land op hem.

Ik geloof het trouwens niet, maar toch.
pi_126124962
Keeperstrainer Anton Scheutjens not amused...

Daar gaan we weer met het gezeik. Wanneer gaan ze bij de clubleiding/technische staf eens op een normale manier communiceren? En ook weer die besloten trainingen, ik dacht dat ze de gemoedelijkheid weer terug wilde brengen op de Herdgang.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 mei 2013 @ 14:03:48 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126127687
Zo is het spannend van week tot week en zo is alles beslist _O- het was inmiddels al stiekem best lang geleden dat we nog tweede werden :o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_126129050
thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:05:25 Eventuele huldiging #psv is op eventterrein van Strijp S, daar waar de bussen met fans arriveren reageer retweet
pi_126129181
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:05:25 Eventuele huldiging #psv is op eventterrein van Strijp S, daar waar de bussen met fans arriveren reageer retweet
:')

Ik arriveer in Weert :@
U MAD?
  maandag 6 mei 2013 @ 14:50:24 #164
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_126129414
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Zo is het spannend van week tot week en zo is alles beslist _O- het was inmiddels al stiekem best lang geleden dat we nog tweede werden :o
misschien wint feyenoord wel met 40-0 als jullie verliezen :@
pi_126129455
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

misschien wint feyenoord wel met 40-0 als jullie verliezen :@
Wie weet gaat het zo erg mis bij PSV dat we gewoon puntenaftrek krijgen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 14:51:19 ]
pi_126129480
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:')

Ik arriveer in Weert :@
Welke bus zit je?
pi_126130480

Ik werd een beetje bang toen Dick zei:

"Nu kan PSV meer risico nemen nu ze weten dat ze misschien wel in de CL kunnen komen"

:{
pi_126130838
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Toch prima voor een provincieclub als PSV?
  maandag 6 mei 2013 @ 15:59:57 #169
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126132256
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 05:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maar het is gewoon wel grappig om hem ermee te treiteren _O-
Ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig. Op een gegeven moment is het wel genoeg. In het geval van Manolev kostte het ons zelfs een kampioenschap, aangezien Dick Zonder Ruggegraat hem daardoor langs de kant hield met alle gevolgen van dien. Nu zal het ontbreken van Marcelo ons niet zo snel wat kosten, maar zijn marktwaarde kan er wel door aangetast worden gezien de manier waarop er met hem omgegaan wordt. Het werkt namelijk door op medespelers en supporters. Kritiek en zeiken mag, maar het ontzettende negativisme bewust aanhouden en treiteren gaat te ver.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126132300
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Welke bus zit je?
Geen idee. Zijn met een grote groep, heb niet geboekt.
Hoeveel bussen gaan vanuit Weert ?
U MAD?
pi_126132340
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Toch prima voor een provincieclub als PSV?
Precies.

Ajax is de grootste club met de hoogste begroting. Zij moeten kampioen worden, dat zijn ze op basis van hun status verplicht. PSV is al decennia de tweede club en dat is hartstikke knap vanuit de 5e stad van Nederland. Daarbij heeft PSV al die jaren ook echt niet altijd de tweede begroting van Nederland gehad.

Ook al hebben we hard gefaald dit jaar, over de afgelopen 40 jaar kun je niet anders dan trots zijn op de club. Nu hopen dat we die lijn van eerder deze eeuw weer terug kunnen vinden, zodat we de tweede club van Nederland blijven en het Ajax weer elk jaar moeilijk gaan maken. Met snel een volgende titel tot gevolg.
  maandag 6 mei 2013 @ 16:08:33 #172
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126132627
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is sowieso wel een zwakte van Van Bommel. Hij heeft een Van Nistelrooij en Van Hooijdonk-achtige neiging om het eerst naar zichzelf te kijken en dat imago zo positief mogelijk te houden en daarna evt. pas die van zijn medespelers. We zagen dit eerder al naar de manier waarop hij over Park en Lee sprak en omging met Gakhokidze. Na kritiek heeft hij zijn gedrag aangepast, maar hij vervalt hier steeds weer in. Hij wil belangrijk zijn en daar zeker de credits voor hebben. Slikt kritiek overigens ook erg slecht.

Van Bommel kon voor dit PSV een fantastische speler zijn wanneer hij zijn rol zoals bij Milan zou invullen. Werker, aanjager, enigszins een controleur. Maar hij wil hier daarbij ook de grote leider zijn, de tacticus, aanvallen, opbouwen. Dat is hem teveel. Vreemd genoeg krijgt hij hier amper kritiek op. Derksen zegt dat ze te veel van Van Bommel eisen, maar Van Bommel is zelf degene die zich in die rol plaatst. Daar zien we ook de nodige fouten uit voort komen.

Marcelo is niet beter dan wat hij nu laat zien. Misschien met een goede verdediger ernaast wel. Van Van Bommel kan zoveel beter. Echter verwijt iedereen Marcelo alles, en Van Bommel helemaal niets. Niet logisch imo.
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Geen idee. Zijn met een grote groep, heb niet geboekt.
Hoeveel bussen gaan vanuit Weert ?
??? Moet je vanuit Weert niet eerst naar Eindhoven?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 6 mei 2013 @ 16:11:42 #173
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_126132756
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:08 schreef Kenju het volgende:

??? Moet je vanuit Weert niet eerst naar Eindhoven?
http://www.psv.nl/Kaartve(...)-met-een-busreis.htm

Nope, vertrekken vanuit Weert... Voor alle Limbo's wellicht. Idioot dat er niets vanuit Den Bosch gaat. Vroeger stopten ze nog bij De Lucht, maar dat is kennelijk ook niet meer zo...

[ Bericht 9% gewijzigd door Xaobotnik op 06-05-2013 16:21:19 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 16:28:22 #174
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126133506
quote:

[..]

Beetje treurig idd, zijn uitspraken worden volledig uit hun verband gerukt.

Los daarvan: hoeveel vertrouwen moet hij nog krijgen man? :D Hij staat al 3 jaar lang onbetwist in de basis. Hij bakt er ook al drie jaar lang vrijwel niks van en eigenlijk is er nauwelijks sprake van enige verbetering.

Hij heeft het gewoon niet, het is gewoon geen verdediger. In 1 op 1 situaties lijkt het vaak alsof er een aanvaller mee aan het verdedigen is die daar geen kaas van gegeten heeft. Situaties waarin er sprake is van enige druk zakt meneer meteen door zijn hoeven. En hoe vaak ik wel niet situaties heb gezien waarin hij overduidelijk niet weet waar de bal en/of zijn man is in een duel-situatie :X

Alles aan die vent ademt dat hij geen verdediger is, waarschijnlijk is hij er ooit terecht gekomen omdat hij zo leuk de simpele kopduels wint. Als je er dan een vijf mans defensie omheen zet met 2 controlerende middenvelders zal het er misschien uitgezien hebben alsof het iets voorstelt.

Ik was 3 jaar geleden al bijzonder sceptisch toen ik hem nog nooit had zien spelen (ik bedoel maar: je gaat een Braziliaan ophalen in de Poolse competitie, dan moeten er bij elk zinnig mens alarmbellen gaan rinkelen) en hij heeft in die 3 seizoenen nooit op een dusdanig niveau gepresteerd om ook maar een flintertje van die scepsis af te halen... Dat is voorwaar geen geringe prestatie...

Je kan wel blijven roepen dat het misschien nog wel iets kan worden met die man maar dat baseer je dan echt alleen maar op hoop, niet op een stijgende lijn in zijn prestaties of zeldzame vertoningen van talent, die zijn er namelijk gewoon niet geweest de afgelopen 3 jaar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 mei 2013 @ 16:33:49 #175
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126133752
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:08 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is sowieso wel een zwakte van Van Bommel. Hij heeft een Van Nistelrooij en Van Hooijdonk-achtige neiging om het eerst naar zichzelf te kijken en dat imago zo positief mogelijk te houden en daarna evt. pas die van zijn medespelers. We zagen dit eerder al naar de manier waarop hij over Park en Lee sprak en omging met Gakhokidze. Na kritiek heeft hij zijn gedrag aangepast, maar hij vervalt hier steeds weer in. Hij wil belangrijk zijn en daar zeker de credits voor hebben. Slikt kritiek overigens ook erg slecht.

Van Bommel kon voor dit PSV een fantastische speler zijn wanneer hij zijn rol zoals bij Milan zou invullen. Werker, aanjager, enigszins een controleur. Maar hij wil hier daarbij ook de grote leider zijn, de tacticus, aanvallen, opbouwen. Dat is hem teveel. Vreemd genoeg krijgt hij hier amper kritiek op. Derksen zegt dat ze te veel van Van Bommel eisen, maar Van Bommel is zelf degene die zich in die rol plaatst. Daar zien we ook de nodige fouten uit voort komen.

Marcelo is niet beter dan wat hij nu laat zien. Misschien met een goede verdediger ernaast wel. Van Van Bommel kan zoveel beter. Echter verwijt iedereen Marcelo alles, en Van Bommel helemaal niets. Niet logisch imo.

[..]

Er is volgens mij genoeg kritiek op van Bommel geweest hoor en idd, hij heeft ook de nodige slappe wedstrijden gespeeld en idd bij genoeg tegendoelpunten betrokken geweest. Dat was in zijn eerste periode bij PSV overigens niet veel anders alleen had je toen een veel sterker team en had het veel minder gevolgen.

Met die bras die achterin staat is idd elk balverlies gevaarlijk. Maar daar ben je wel verdediger voor: de foutjes en gaatjes dichtpoetsen die je teamgenoten veroorzaken. Zeker bij een topclub.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')