Mwah, liever een iets kritischere watcher dan zo'n supporter als Elfrink. Mag best als tegenwicht tegen de supporters met hun gekleurde brillen. En ik vind dat hij het in zijn analyses vaak bij het rechte eind heeft hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thijs is wel altijd streng moet ik zeggen. Niet dat per se deze wedstrijd hogere cijfers verdient waren, maar in het algemeen.
Die Krabbedam geeft Pelle volgens mij nog een 9 als hij enkel bij de cornervlag staat
Mee eens. Maar af en toe denk ik na de wedstrijd wel bij die cijfers: Meh Thijs, sommige spelers mogen best een puntje hoger.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, liever een iets kritischere watcher dan zo'n supporter als Elfrink. Mag best als tegenwicht tegen de supporters met hun gekleurde brillen. En ik vind dat hij het vaak bij het rechte eind heeft hoor.
Ja daaaaag, ik ga niet naar een huldiging voor zo'n bekertje. pffquote:Op zondag 5 mei 2013 22:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]...................
Zal de platte kar ook van stal gehaald worden?
Het zijn wel reële cijfers toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mee eens. Maar af en toe denk ik na de wedstrijd wel bij die cijfers: Meh Thijs, sommige spelers mogen best een puntje hoger.
Deze waarschijnlijk wel, kon het niet zien. Maar er zijn wedstrijden geweest waar Mertens en Strootman echt (heel) goed speelden en ze een 7 kregen, terwijl andere spelers daar een 8 voor krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zijn wel reële cijfers toch?
Leuk toch? 2x achter elkaar beker winnen en vCL halen is alweer een tijd geleden.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]...................
Zal de platte kar ook van stal gehaald worden?
Ja, die verprutst drie megakansen en mist een penalty en krijgt nog steeds een voldoende.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thijs is wel altijd streng moet ik zeggen. Niet dat per se deze wedstrijd hogere cijfers verdient waren, maar in het algemeen.
Die Krabbedam geeft Pelle volgens mij nog een 9 als hij enkel bij de cornervlag staat
Lens staat er toch met één reden, en dat is de winnende scoren wat hij dan ook deed. Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar een 4 klinkt dat wel erg extreemquote:Op zondag 5 mei 2013 23:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zijn wel reële cijfers toch?
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja daaaaag, ik ga niet naar een huldiging voor zo'n bekertje. pff
But somtimes I miss the sharpnessquote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is altijd wel een club die hem wilt door zijn aantal wedstrijden bij PSV.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:42 schreef MRN89 het volgende:
Wat een pannekoek die Marcelo
Hopelijk verkopen ze hem zo snel mogelijk.
Leverkusen wilde hem toch, maar hij wilde zelf niet daarnaartoe?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:42 schreef MRN89 het volgende:
Wat een pannekoek die Marcelo
Hopelijk verkopen ze hem zo snel mogelijk.
Brands.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is gewoon wel grappig om hem ermee te treiterenquote:Op maandag 6 mei 2013 02:29 schreef Kenju het volgende:
Toch klopt het wel wat hij zegt. Iedereen maakt ervan dat hij denkt dat hij goed genoeg is voor Barca. En wanneer je letterlijk opvat wat hij zegt, zou je inderdaad kunnen denken dat hij denkt kans te maken op een transfer naar Barca. Maar ik denk zelf dat bedoelde hij niet te zeggen, maar gewoon dat het een droom is om dat te kunnen.
Ik moet gewoon werken vrijdagquote:Op maandag 6 mei 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom niet?
Volgende dag is iedereen vrij, we bestaan 100 jaar en een beetje vrolijkheid mag ook wel.
Marcelo is triest, maar die "twan" mag ook de verkeerde tegenkomen ... pfff wat een loser zeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brands.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Oefenwedstrijden tegen Arminia Bielefeld en Hannover '96. Ik weet niet wie van PSV hiervoor verantwoordelijk is, maar wat een klasbak ! Het contract van de kerel die dit verzonnen heeft moeten ze verlengen !
Lekker in Juli weekendje Duitsland. Altijd al eens naar Bielefeld willen gaan.
Kom op man, hier heb je geen fuck aan. Leuk dit soort 'opbouwende' teksten als hij volgend jaar nog gewoon in ons shirt speelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 05:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is gewoon wel grappig om hem ermee te treiteren
Ik vind dat Marcelo nog best keurig blijft. Wat een losers door zo tegen hem bezig zijn. Natuurlijk speelt hij vaak niet goed, maar met vertrouwen en een fatsoenlijke coaching is er echt nog wel een redelijke verdediger van te maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kom op man, hier heb je geen fuck aan. Leuk dit soort 'opbouwende' teksten als hij volgend jaar nog gewoon in ons shirt speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |