Een speler hoeft niet (altijd) voor diezelfde club te staan. In de jeugd spelen er ook spelers die voor Ajax staan en bij Ajax die voor PSV staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat clubliefde nog dan?Het is allemaal puur zakelijk en de club is een werkgever. Als je dit hanteert hou je 0 spelers over in je selectie.
Ruiterlijkquote:
Ja, en daar werden we ook op "aangesproken". Net als dat de ajacieden een grote mond hadden een aantal jaar terug.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar toch ook bij PSV?
Ruiterlijk gelachen om dikke koeman.quote:
jij bent maar een raar ventje.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen als Lens een paar van zijn Amsterdamse matties opzoekt hoor, zolang hij niet tot in de kleine uurtjes lekker gaat beesten iig...
Niet bijster professioneelquote:
Onze prachtige jeugdopleiding heeft hem ooit weggestuurd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
Aan de andere kant, het is een Amsterdammer dus vast ook Ajacied.
Mja, publiekslieveling zou hij toch nooit zijn geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn betere manieren om je populair te maken ja
Eerder andersom. Als hij op zijn zaterdagavond (na de wedstrijd) wil beesten heb ik daar geen problemen mee. Als hij na een kansloos seizoen het kampioensfeest gaat vieren met de concurrent, dat vind ik een probleem. Hij heeft schijt aan de supporters, en schijt aan de club. Totaal geen respect voor dit figuur. Hij droomt vast al van een transfer naar Liverpool, maar verder dan een Sunderland komt ie echt niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen als Lens een paar van zijn Amsterdamse matties opzoekt hoor, zolang hij niet tot in de kleine uurtjes lekker gaat beesten iig...
Ik doe namens Overmars een bod van 500.000. Take it or leave it.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, publiekslieveling zou hij toch nooit zijn geworden.
Misschien wil Ajax hem wel overnemen voor 15 miljoen.
Dat denk ik ook, met andere woorden ga je er dus nauwelijks winst op maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hij droomt vast al van een transfer naar Liverpool, maar verder dan een Sunderland komt ie echt niet.
Daarom maakte hij die mooie goal tegen Ajax zeker?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik vind het gewoon echt niet kunnen. Wat een belachelijke actie.
Zou hij gewoon al die tijd aan het mollen zijn geweest?
Hij wist toch wel dat je met prutsers als Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Pieters en Willems aan 1 doelpunt niet genoeg hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom maakte hij die mooie goal tegen Ajax zeker?
5-6 mio vangen voor een paar goede wedstrijden (in 3 jaar tijd!!) is een geweldige winstquote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, met andere woorden ga je er dus nauwelijks winst op maken.
En daarna miste hij een enorme kansquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom maakte hij die mooie goal tegen Ajax zeker?
Expres natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En daarna miste hij een enorme kans
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Expres natuurlijk.Dat doet hij heel zijn carrière al, grote kansen missen.
Gelukkig doet hij wel nog redelijk in het NL elftalquote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
5-6 mio vangen voor een paar goede wedstrijden (in 3 jaar tijd!!) is een geweldige winst
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 20:08:16Om hoax te voorkomen #Lens was gisteravond NIET op besloten kampioensfeest van ajax, maar in een club waar paar Ajax-spelers binnenkwamen. reageer retweet
Wat een grote onzin van Thijs. Het was al bekend dat de afterparty in Club Air was, dus Lens wist dat ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 20:08:16Om hoax te voorkomen #Lens was gisteravond NIET op besloten kampioensfeest van ajax, maar in een club waar paar Ajax-spelers binnenkwamen. reageer retweet
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een grote onzin van Thijs. Het was al bekend dat de afterparty in Club Air was, dus Lens wist dat ook.
[ afbeelding ]
Maar wel tot 4 uur stappen in Amsterdam waar een kampioensfeest gevierd werd. Tsja, er zijn tactischere momenten om in Amsterdam te gaan stappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Scherp!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een grote onzin van Thijs. Het was al bekend dat de afterparty in Club Air was, dus Lens wist dat ook.
[ afbeelding ]
Wie zit naast Strootgod? (net buiten beeld)quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Draxler het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Lens? Oh, die zal wel bij z'n matties in 020 hebben gezeten.
swagquote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Draxler het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Lens? Oh, die zal wel bij z'n matties in 020 hebben gezeten.
Dick Advocaatquote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zit naast Strootgod? (net buiten beeld)
Facebook van wie?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen altijd van die zielige ajax trolls op af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar mogen ze niet eten.
Je kan beter gewoon een thuiskaartje nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef Kotsdrol het volgende:
Ik heb even een vraagje,
Ik als PSV liefhebber, heb nog nooit de kans gehad om een wedstrijd bij te wonen.
Nu Cambuur is gepromoveerd, en ik 100 meter van het stadion afwoon in Leeuwarden, wil ik graag het volgend seizoen een wedstrijd bijwonen.
Hoe gaat dit in zijn werk?
Of is er een neutrale vak??
Een echte liefhebber dit hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef Kotsdrol het volgende:
Ik heb even een vraagje,
Ik als PSV liefhebber, heb nog nooit de kans gehad om een wedstrijd bij te wonen.
Nu Cambuur is gepromoveerd, en ik 100 meter van het stadion afwoon in Leeuwarden, wil ik graag het volgend seizoen een wedstrijd bijwonen.
Ken je mensen die lid zijn van Cambuur?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef Kotsdrol het volgende:
Ik heb even een vraagje,
Ze woont in fucking Friesland.quote:
Ik ben zelf ook nog maar een keer of 5 bij PSV geweest. Als je in het noorden van het land woont en niet de beschikking hebt over een auto wordt zo'n dag veel te duur om het nog leuk te houden. Bovendien ben je echt meer dan 6 uur kwijt qua reistijd voor 1,5 uur wedstrijd.quote:
Als je in Friesland woont kan je toch ook gewoon naar Heerenveen-PSV gaan ofzo? Wel wat makkelijk om te wachten tot een wedstrijd 100 meter van je huis gespeeld wordt. Er zijn mensen die gaan zelfs naar het buitenland om hun favoriete club een keer te zien spelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:17 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog maar een keer of 5 bij PSV geweest. Als je in het noorden van het land woont en niet de beschikking hebt over een auto wordt zo'n dag veel te duur om het nog leuk te houden. Bovendien ben je echt meer dan 6 uur kwijt qua reistijd voor 1,5 uur wedstrijd.
Daar vraagt de user niet omquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:25 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Als je in Friesland woont kan je toch ook gewoon naar Heerenveen-PSV gaan ofzo? Wel wat makkelijk om te wachten tot een wedstrijd 100 meter van je huis gespeeld wordt. Er zijn mensen die gaan zelfs naar het buitenland om hun favoriete club een keer te zien spelen.
Precies. Help die meid gewoon met wat tips in plaats van die zure houding hier altijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 04:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Och gossie, gaan we het weer hebben over of je wel een echte fan bent als je niet iedere wedstrijd gaat kijken? Je bent fan/supporter, dan maakt het GEEN ZAK uit of je wel of niet bij een wedstrijd bent geweest.
Dat gelul van Ajaxinteresse moet je niet serieus nemen aangezien Ajax nog genoeg verdedigers heeft.quote:'Brands polst Van der Hoorn voor overstap naar PSV'
PSV is zeker van de tweede plaats in de Eredivisie en mag volgend seizoen via de voorrondes gaan proberen om zich te kwalificeren voor de Champions League. Directeur voetbalzaken Marcel Brands heeft de taak om de selectie klaar te maken voor deze zware wedstrijden en wil graag een nieuwe verdediger halen. Mike van der Hoorn staat hoog op het verlanglijstje.
De verdediger van FC Utrecht wordt al een tijdje gevolgd door FC Utrecht en is inmiddels informeel gepolst, met de vraag of hij een transfer naar PSV ziet zitten. Dat meldt De Telegraaf. De twintigjarige Van der Hoorn staat ook in de vermeende belangstelling van Ajax, maar zo concreet als PSV is de regerend landskampioen nog niet. Ajax lijkt sowieso eerst te willen kijken of Toby Alderweireld in de aankomende transferperiode zal vertrekken.
Van der Hoorn is bezig aan zijn derde seizoen in het eerste elftal van FC Utrecht en brak in dit voetbaljaar definitief door. De verdediger maakt deel uit van de voorlopige selectie van Jong Oranje voor het EK onder 21 jaar en zat zelfs al eens bij de selectie van het 'echte' Oranje, al overleefde hij de laatste schifting niet. PSV haalde in de afgelopen jaren al eerder Dries Mertens, Kevin Strootman en Erik Pieters weg bij Utrecht. Het contract van Van der Hoorn in de Domstad loopt nog tot de zomer van 2016 door
Zeik niet zo joh.quote:
Bij PSV kan je makkelijk een clubkaart aanvragen. Werkt dat daar ook niet zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef Kotsdrol het volgende:
Ik heb even een vraagje,
Hey, een verdedigerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gelul van Ajaxinteresse moet je niet serieus nemen aangezien Ajax nog genoeg verdedigers heeft.
Nu nog een verdediger die er meteen staat in de voorronde CL en waar de andere verdedigers zich aan op kunnen trekken.quote:
Ik denk dat de huidige verdedigers zich al op kunnen trekken aan een chimpansee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nu nog een verdediger die er meteen staat in de voorronde CL en waar de andere verdedigers zich aan op kunnen trekken.
Minstens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat zal die moeten kosten? Een Miljoentje of 6?
Graag!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Shefkee het volgende:
Komt toch veel te kort, vind ik. Liever Van Dijk, die ik ook voetballend beter vind.
Waarom vind je hem beter? Alleen in mentaal opzicht lijkt VDH er bij mij beter op te staan, een echte winnaar, daar waar Van Dijk zo af en toe nog laks is. Maar kijk je puur naar de voetballende en verdedigende kwaliteiten, dan is Van Dijk toch wel een stukje beter. Sprongkracht, enorm lichaam, strakke passing in benen etc. Liefst zie ik ze beide komen, overigens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Graag!
vd Hoorn is imo beter nml. en die zie ik dus graag in Utrecht blijven.
Voetballend sowieso beter, vind Van Dijk voetballend juist minder nml. en vraag me ook af waar je die ''strakke passing'' vandaan haalt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:50 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Waarom vind je hem beter? Alleen in mentaal opzicht lijkt VDH er bij mij beter op te staan, een echte winnaar, daar waar Van Dijk zo af en toe nog laks is. Maar kijk je puur naar de voetballende en verdedigende kwaliteiten, dan is Van Dijk toch wel een stukje beter. Sprongkracht, enorm lichaam, strakke passing in benen etc. Liefst zie ik ze beide komen, overigens.
Kan de assist op mijn telefoon zo niet bekijken, maar heb Van Dijk dit seizoen met regelmaat succesvolle dribbels zien maken en ballen over een meter of 50 op de stropdas. Hij is voetballend erg zeker van zichzelf(Was vroeger ook een aanvaller, misschien helpt dat). Of hij verdedigend dan zoveel beter is, misschien niet, dat is voor mij wat lastiger in te schatten. Maar zoals gezegd verliest hij haast nooit een kopduel en blinkt hij uit in een elftal vol eenheidsworsten. Maar ik laat me graag overtuigen, jij volgt Van der Hoorn sowieso veel beter dan dat ik heb gedaan..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voetballend sowieso beter, vind Van Dijk voetballend juist minder nml. en vraag me ook af waar je die ''strakke passing'' vandaan haalt.
Verdedigend vrijwel iedere spits in zijn broekzak gehad waarbij ie ook nog eens zelden een overtreding nodig heeft.
Sterk in de lucht, verdedigend en aanvallend en inderdaad een goede mentaliteit.
Zie hier bv. de assist op Asare uit bij Zwolle: (rond de 6e seconde)
Gewoon beide. Bouma geen niet contract geven en Marcelo mag ook wegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Graag!
vd Hoorn is imo beter nml. en die zie ik dus graag in Utrecht blijven.
Zonder verkoop van spelers zal PSV denk ik niet eens genoeg geld hebben voor 1 van beide, laat staan allebei.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon beide. Bouma geen niet contract geven en Marcelo mag ook weg
Jij hanteert Ajax - maatstaven. Dat is belachelijk, die kunnen allemaal zo goed voetballen dat iedereen daar bij in het niets verdwijnt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind voetballend Van Dijk echt pure middelmaat.
Nee idd, hopelijk kom er zo'n gekke club die nog een leuk bedrag geeft voor Marcelo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zonder verkoop van spelers zal PSV denk ik niet eens genoeg geld hebben voor 1 van beide, laat staan allebei.
Hij heeft wel gelijk, hij kan aardig koppen maar echt bijzonder is hij niet voetballend gezienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Jij hanteert Ajax - maatstaven. Dat is belachelijk, die kunnen allemaal zo goed voetballen dat iedereen daar bij in het niets verdwijnt.
Nee hoor. Maar ik zie Van Dijk heel vaak indribbelen (Wat niet verkeerd is), om er vervolgens helemaal niets mee te doen en balverlies te lijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Jij hanteert Ajax - maatstaven. Dat is belachelijk, die kunnen allemaal zo goed voetballen dat iedereen daar bij in het niets verdwijnt.
Jan Wuytens is transfervrij, is dat niks voor jullie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:18 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik heb liever dat we geen 5+ miljoen meer betalen voor een speler die bij een subtopper/middenmoter 10 leuke wedstrijden heeft gespeeld...
Laat al die 'oudere talenten' maar zitten voor nu, en ga scouten op echt jong talent of (voor de verdediging dan) een speler die er direct staat. Desnoods iemand van 34 met astma, als hij maar beter is dan wat we nu hebben en kan laten zien hoe het moet.
En graag scouten op mentaliteit en karakter.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jan Wuytens is transfervrij, is dat niks voor jullie?
Prima centrale verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |