Een speler hoeft niet (altijd) voor diezelfde club te staan. In de jeugd spelen er ook spelers die voor Ajax staan en bij Ajax die voor PSV staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat clubliefde nog dan?Het is allemaal puur zakelijk en de club is een werkgever. Als je dit hanteert hou je 0 spelers over in je selectie.
Ruiterlijkquote:
Ja, en daar werden we ook op "aangesproken". Net als dat de ajacieden een grote mond hadden een aantal jaar terug.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar toch ook bij PSV?
Ruiterlijk gelachen om dikke koeman.quote:
jij bent maar een raar ventje.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen als Lens een paar van zijn Amsterdamse matties opzoekt hoor, zolang hij niet tot in de kleine uurtjes lekker gaat beesten iig...
Niet bijster professioneelquote:
Onze prachtige jeugdopleiding heeft hem ooit weggestuurd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
Aan de andere kant, het is een Amsterdammer dus vast ook Ajacied.
Mja, publiekslieveling zou hij toch nooit zijn geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn betere manieren om je populair te maken ja
Eerder andersom. Als hij op zijn zaterdagavond (na de wedstrijd) wil beesten heb ik daar geen problemen mee. Als hij na een kansloos seizoen het kampioensfeest gaat vieren met de concurrent, dat vind ik een probleem. Hij heeft schijt aan de supporters, en schijt aan de club. Totaal geen respect voor dit figuur. Hij droomt vast al van een transfer naar Liverpool, maar verder dan een Sunderland komt ie echt niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen als Lens een paar van zijn Amsterdamse matties opzoekt hoor, zolang hij niet tot in de kleine uurtjes lekker gaat beesten iig...
Ik doe namens Overmars een bod van 500.000. Take it or leave it.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, publiekslieveling zou hij toch nooit zijn geworden.
Misschien wil Ajax hem wel overnemen voor 15 miljoen.
Dat denk ik ook, met andere woorden ga je er dus nauwelijks winst op maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hij droomt vast al van een transfer naar Liverpool, maar verder dan een Sunderland komt ie echt niet.
Daarom maakte hij die mooie goal tegen Ajax zeker?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik vind het gewoon echt niet kunnen. Wat een belachelijke actie.
Zou hij gewoon al die tijd aan het mollen zijn geweest?
Hij wist toch wel dat je met prutsers als Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Pieters en Willems aan 1 doelpunt niet genoeg hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom maakte hij die mooie goal tegen Ajax zeker?
5-6 mio vangen voor een paar goede wedstrijden (in 3 jaar tijd!!) is een geweldige winstquote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, met andere woorden ga je er dus nauwelijks winst op maken.
En daarna miste hij een enorme kansquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom maakte hij die mooie goal tegen Ajax zeker?
Expres natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En daarna miste hij een enorme kans
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Expres natuurlijk.Dat doet hij heel zijn carrière al, grote kansen missen.
Gelukkig doet hij wel nog redelijk in het NL elftalquote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
5-6 mio vangen voor een paar goede wedstrijden (in 3 jaar tijd!!) is een geweldige winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |