Dan moet je hem kopen. Ik snap alleen de link niet tussen een UW en een primequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
24 1.4
Hij gaat niet meer uit mijn hoofd
Mooi speelgoedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
24 1.4
Hij gaat niet meer uit mijn hoofd
Hebben zij nog iets op de planning staan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mooi speelgoedgewoon hopen dat Sigma snel met een 24mm komt... want die 35mm van hun is ook om van te smullen
Ik ben nooit zo van die rumour sites maare...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hebben zij nog iets op de planning staan?
quote:In the past few months Sigma announced some very interesting lenses, including the world's first f/1.8 zoom. CanonRumors reports that later this year the company will introduce also new Sigma 135mm f/1.8 DG OS and 24mm f/1.4 DG Art lenses (the new Art line of Sigma lenses are designed to deliver the best image quality possible). An update for the current 50mm f/1.4 lens is also a possibility.
Ah, pretty.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van die rumour sites maare...
[..]
Ik wil gratis pils, ben 20 euro kwijt aan paar pintjes en glas wijn verdommequote:
Ja vroeger konden we een avond zuipen voor 25 guldenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wil gratis pils, ben 20 euro kwijt aan paar pintjes en glas wijn verdomme
Ik ben erg benieuwd of de 135 in de buurt kan komn van de Canon variant, dat zou echt knap zijn!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van die rumour sites maare...
[..]
Mogge, kutweer en de deur uit moeten met OV... Jeuj.quote:
Wat een beauty! Sterkte man!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
Een van onze katten gaat al een week of twee heel slecht, vorige week nierfalen geconstateerd.
Vanmorgen werd ik gebeld door mn vrouw, bij het voeren viel ze twee keer om.. het is haar tijd denk ik, afspraak gemaakt bij de dierenkliniek om haar in te laten slapen vanmiddag![]()
[ link | afbeelding ]
Och wat moeilijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
Een van onze katten gaat al een week of twee heel slecht, vorige week nierfalen geconstateerd.
Vanmorgen werd ik gebeld door mn vrouw, bij het voeren viel ze twee keer om.. het is haar tijd denk ik, afspraak gemaakt bij de dierenkliniek om haar in te laten slapen vanmiddag![]()
[ link | afbeelding ]
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damn, heavy! Mooie Noor (?)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ohw nee.... Wat erg. PKD? Sterktequote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
Lig nog lekker in bed, bijkomen van het ESF
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
Lig nog lekker in bed, bijkomen van het ESF
quote:
We zijn er nooit achter gekomen wat ze nou precies was, de mensen waarvan we haar kochten vertelden half pers half maine coon. Maar nu na dit alles is ze waarschijnlijk toch een volbloed maine coon, alleen dan de zwakste uit het nest met te kleine niertjes geweest. Ze was in alles een echte coon, alleen dan veel kleiner namelijk.quote:
Bes vette foto!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
Interessant leesvoer. Andre Kuipers over fotografie in de ruimte.
[ afbeelding ]
Echt? Hoe dat danquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef Uncle het volgende:
Alleen jammer dat ze door stralingsschade sneller D3's afschrijven dan je lief is!
Je hebt het toch wel gelezen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Echt? Hoe dat dan? Raakt hij daardoor intern beschadigd ofzo?
Afval wordt uiteraard samengepakt en de ruimte ingestuurd, maar het lijkt me tochquote:Verder had straling een zeer nadelige invloed op apparatuur. Zo gingen de fotodiodes (lees: pixels) van een sensor na verloop van tijd kapot, met als gevolg dat een complete camera moest worden weggegooid (die dan als afval verbrandde in de atmosfeer). Ook diverse harde schijven en computers zijn tijdens zijn verblijf defect geraakt door dit probleem. André is daardoor zelfs nog foto's kwijtgeraakt.
Nope alleen foto's bekeken, mwah voor de nasa is dat niet echt zo'n big deal lijkt mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel gelezen?
[..]
Afval wordt uiteraard samengepakt en de ruimte ingestuurd, maar het lijkt me tochom ¤4000 aan spiegelreflex letterlijk weg te gooien...
Zou anders namelijk wel apart zijn om je camera weg zien te zweven![]()
Mjah ze heeft wel wat kleine snuit kenmerken van een coon, maar er zit ook erg veel Noor in denk ik. Al met al maakt het niet uit. Blijft zielig en vervelend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef Ener-G het volgende:
[..]
[..]
We zijn er nooit achter gekomen wat ze nou precies was, de mensen waarvan we haar kochten vertelden half pers half maine coon. Maar nu na dit alles is ze waarschijnlijk toch een volbloed maine coon, alleen dan de zwakste uit het nest met te kleine niertjes geweest. Ze was in alles een echte coon, alleen dan veel kleiner namelijk.
Dat ligt eraan hoeveel ruimte het mag innemen... Als dat beperkt is flits, 50 en 100mm thuis laten. De beste kwaliteit komt uit de 28-75 dus die zou ik in elk geval meenemen. Dat geeft wel wat weinig groothoek en tele. Dus afhankelijk van welke kant je vaker gebruikt de 18-55 of 55-250 mee. Al heb je met de eerste wel veel overlap met de 28-75.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef SP22 het volgende:
Je gaat op reis en neemt mee..
• 18-55mm kitlens,
• 55-250mm kit,
• 50mm f/1.8,
• 100mm f2.8
• 28-75mm f/2.8,
• flitser.
HELP! WELKE?!
Owja ik ga naar Cappadocië (Turkije)
MogguhMiddag!quote:
Cappadocië is echt een gave plek om naar toe te gaan, ik ben er een aantal keer geweest en blijf het telkens adembenemend mooi vinden!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef SP22 het volgende:
Je gaat op reis en neemt mee..
• 18-55mm kitlens,
• 55-250mm kit,
• 50mm f/1.8,
• 100mm f2.8
• 28-75mm f/2.8,
• flitser.
HELP! WELKE?!
Owja ik ga naar Cappadocië (Turkije)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |