Dan moet je hem kopen. Ik snap alleen de link niet tussen een UW en een primequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
24 1.4
Hij gaat niet meer uit mijn hoofd
Mooi speelgoedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
24 1.4
Hij gaat niet meer uit mijn hoofd
Hebben zij nog iets op de planning staan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mooi speelgoedgewoon hopen dat Sigma snel met een 24mm komt... want die 35mm van hun is ook om van te smullen
Ik ben nooit zo van die rumour sites maare...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hebben zij nog iets op de planning staan?
quote:In the past few months Sigma announced some very interesting lenses, including the world's first f/1.8 zoom. CanonRumors reports that later this year the company will introduce also new Sigma 135mm f/1.8 DG OS and 24mm f/1.4 DG Art lenses (the new Art line of Sigma lenses are designed to deliver the best image quality possible). An update for the current 50mm f/1.4 lens is also a possibility.
Ah, pretty.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van die rumour sites maare...
[..]
Ik wil gratis pils, ben 20 euro kwijt aan paar pintjes en glas wijn verdommequote:
Ja vroeger konden we een avond zuipen voor 25 guldenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wil gratis pils, ben 20 euro kwijt aan paar pintjes en glas wijn verdomme
Ik ben erg benieuwd of de 135 in de buurt kan komn van de Canon variant, dat zou echt knap zijn!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van die rumour sites maare...
[..]
Mogge, kutweer en de deur uit moeten met OV... Jeuj.quote:
Wat een beauty! Sterkte man!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
Een van onze katten gaat al een week of twee heel slecht, vorige week nierfalen geconstateerd.
Vanmorgen werd ik gebeld door mn vrouw, bij het voeren viel ze twee keer om.. het is haar tijd denk ik, afspraak gemaakt bij de dierenkliniek om haar in te laten slapen vanmiddag![]()
[ link | afbeelding ]
Och wat moeilijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
Een van onze katten gaat al een week of twee heel slecht, vorige week nierfalen geconstateerd.
Vanmorgen werd ik gebeld door mn vrouw, bij het voeren viel ze twee keer om.. het is haar tijd denk ik, afspraak gemaakt bij de dierenkliniek om haar in te laten slapen vanmiddag![]()
[ link | afbeelding ]
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damn, heavy! Mooie Noor (?)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Ener-G het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |