Ja, dat dacht ik ook al.. maargoed, het is toch lullig als jij veel voor hun doet, en hun jou vervolgens bij inprincipe alle leuke dingen laten stikken.quote:
Ja inderdaad. Voorheen ging ik ook met zulke mensen om, en dat was alleen leuk als het hen uitkwam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al.. maargoed, het is toch lullig als jij veel voor hun doet, en hun jou vervolgens bij inprincipe alle leuke dingen laten stikken.
Krijg nog foto's van jouquote:Op zondag 5 mei 2013 00:05 schreef Keskin58 het volgende:
Achja, je krijgt dan geen slechte naam in iedergeval
Dat is waar.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:05 schreef Keskin58 het volgende:
Achja, je krijgt dan geen slechte naam in iedergeval
ga jij hem anders even gezelschap houdenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
Braddie, dan zit je alleen thuis. Wat is daar erg aan?
Liever dat, dan fake vrienden.
Why?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga jij hem anders even gezelschap houden
weet die boi ook eens hoe het is om aandacht van kuikens te krijgenquote:
Sorry. Braddie is niet m'n type.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet die boi ook eens hoe het is om aandacht van kuikens te krijgen
Wie dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:23 schreef Mriya het volgende:
Zijn retards man. Je kunt veel leukere mensen vinden om mee te chillen.
kom maar bij mij dan dushii ik breng je naar de zevende hemelquote:
Zou kunnen ja..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef Bucketlist het volgende:
Zou het toch eens bij jezelf zoeken. Misschien mix je niet zo goed met die andere vrienden?
Ik heb ook wel van dat soort types als vriend. Prima om 1 op 1 mee om te gaan maar nodig ze zeker niet uit voor een feestje. Het is gewoon leuker/gezelliger zonder hun.
Wel eerlijk toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:25 schreef Braddie het volgende:
Kreeg ik laatst ook te horen. Ja, ik nodig je niet bij me uit om te chillen wánt je bent niet m`n omgangs type
Ik heb liever wat gezelschap om me heen.. fake of niet, dan dat ik elk weekend maar alleen thuis zit..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
Braddie, dan zit je alleen thuis. Wat is daar erg aan?
Liever dat, dan fake vrienden.
Ja, dat is zo.. maar dit was dus een persoon die ik nog niet zo lang ken.quote:
ja snap ik als je halve familie in jilla zitquote:Op zondag 5 mei 2013 00:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb liever wat gezelschap om me heen.. fake of niet, dan dat ik elk weekend maar alleen thuis zit..
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja snap ik als je halve familie in jilla zit
Doe eens niet...quote:
komen de van dijkjes me anders pakken?quote:
Ga wow spelen, mijn clan-matties hebben altijd klaargestaan bij een raid.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb liever wat gezelschap om me heen.. fake of niet, dan dat ik elk weekend maar alleen thuis zit..
Als ik met vrienden ben zeik ik niet. Zeik alleen op het internet. Hoe raar/ongeloofwaardig dit ook klinkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien zijn mensen je gezanik en negatieve instelling zat. Zomaar een idee.
quote:
Ja... dat is dan weer het andere punt.quote:
Ja.. nieuwe contacten op doen kan via uitgaan bijvoorbeeld, maar als niemand je vraagt om mee uit te gaan..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:47 schreef britneycheers het volgende:
Het laatste wat je moet doen is thuis zitten achter Fok! en zelfmedelijden hebben dat niemand met je wilt omgaan voor jouw gevoel.
Alleen uitgaan komt nogal triest overquote:Op zondag 5 mei 2013 00:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.. nieuwe contacten op doen kan via uitgaan bijvoorbeeld, maar als niemand je vraagt om mee uit te gaan..
En ergens ben ik wat "Socially Awkward" dus alleen uitgaan zit er niet in, want dan houd dat waarschijnlijk in * Hoekje.. Colatje... Telefoon.. Wachten... Weggaan" En dat binnen 1 uur of zo
Als ik zelf iets onderneem is dat meestal een stuk lopen, maar dat is elke keer dezelfde route.. dus dat schiet ook niet op.
Realistisch planquote:Op zondag 5 mei 2013 00:50 schreef Braddie het volgende:
Er zijn wel een paar vrienden die mij echt mogen.. 1 woont in Haarlem, de ander woont in Heemskerk, en nog een ander woont in Blokker.
Als ik m`n rijbewijs heb dan ga ik daar het contact maar weer echt mee aansterken.. En laat ik die gasten hier in de buurt stikken..
Dan zegt iedereen af met een smoesje.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Alleen uitgaan komt nogal triest over
Heb een keer meegemaakt dat een jongen naar me toe kwam "He ik heb geen vrienden ik ben hier alleen kan ik bij jullie staan ".
Niet doen dus.
Misschien is de Fok!meet een idee
Grotendeels denk ik dat niet hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij ben jij echt zo'n energyleech die in plaats van een leuke sfeer toevoegt aan het feest deze helemaal leegsuckt met zelfmedelijden en "ik ben altijd het vijfde wiel aan de wagen"-mentaliteit.
True.. maar het proberen me er niet aan te ergeren is lastig..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef 123eend het volgende:
The less you give a fuck , the happier you will be bro
Graag, ik laat mijn broek vast zakken.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis mee, moet je klappen vriend?
In dit geval, wat motorbloempje zegt. Kap met dat zeuren, man the fuck up en ga mensen ontmoeten. Succes!quote:Op zondag 5 mei 2013 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grotendeels denk ik dat niet hoorMeng me vaak overal wel tussen, maar ik moet dan wel eerst een zetje hebben van iemand. Als er iemand meekomt die ik ken bijvoorbeeld is het makkelijker voor mij om sociaal contact te maken en gezellig mee te doen, dan dat ik álleen ergens heen kom en dáár mensen zie die ik ken...
Bohquote:Op zondag 5 mei 2013 01:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Graag, ik laat mijn broek vast zakken.
Misschien moet ik wat meer ruggengraat groeien ja..quote:Op zondag 5 mei 2013 01:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
In dit geval, wat motorbloempje zegt. Kap met dat zeuren, man the fuck up en ga mensen ontmoeten. Succes!
Dat mens van die Facebookfoto`s was geen vriendin he.. maar gewoon iemand die ik niet ken. naja, 1x had gezien.. En die begon zelf alleen maar te bitchen op alles wat ik postte op Facebook, van foto`s van m`n honden, tot filmpjes van het repeteren.. op álles zeek ze.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, lees je eigen posts in dat facebooktopic eens door_!
Expres op Facebookfoto's gaan reageren dat ze kut zijn_! En het dan raar vinden dat mensen je ontwijken
Geband op Facebook?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ach meid, het is wat. Je wordt niet voor niets 'geband' op facebook, me dunkt.
Wat gij niet wilt, blablabla.
* motorbloempje drukt vol overtuiging op "kuttopic" en hoopt voorlopig geen "Braddietopics" meer tegen te komen
![]()
Vriendschap is een illusie vertelde Henk mij laatst.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:11 schreef GekkePoes het volgende:
Ik nodig mensen ook alleen maar uit als het mij uitkomt. soms zie je ze een maand niet, maar dan toch nog even goede vrienden. Geen rare gedachten als ik ze bij andere feestjes zie, en als ze daar zo veel lol hebbenHet is een vriendschap geen huwelijk toch?
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie vertelde Henk mij laatst.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.. maar toch, heb zelf zoiets van.. als ik voor jou klaar sta als vrienden onder elkaar, dan vind ik ook dat dit andersom zo moet zijn. Zo je doet zo je ontmoet.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:11 schreef GekkePoes het volgende:
Ik nodig mensen ook alleen maar uit als het mij uitkomt. soms zie je ze een maand niet, maar dan toch nog even goede vrienden. Geen rare gedachten als ik ze bij andere feestjes zie, en als ze daar zo veel lol hebbenHet is een vriendschap geen huwelijk toch?
Hij ging dus al met vrienden uit, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:43 schreef Braddie het volgende:
Mensen lijken alleen met mij af te willen spreken als het hun uitkomt..
Paar weken geleden:
Bel iemand op, en vraag of dit persoon zin heeft om uittegaan "Nee man sorry, ik heb geen tijd, heb het druk"
Dezelfde avond zie ik heel leuk op twitter staan dat die gast gewoon uitgaat met vrienden..
Is geen vriend dus.quote:Vandaag zie ik weer op twitter " Hele huis zit vol met vrienden, lekker feestje aan het geven hier "
Dan denk ik... ja, ik nodig je áltijd uit als ik een feestje geef, als je wilt chillen dan kan dat altijd.. maar als jij een feestje geeft of iets leuks organiseert dan word ik niet uitgenodigd.
Herken ik, negeer ze.quote:Vind ik altijd zo jammer, van die mensen die alleen maar van mij profiteren, en mij vervolgens stikken als hun iets leuks gaan doen, en met smoesjes komen..
Ga dan wat doen met andere mensen.quote:Ben de sleur zat, elke dag hetzelfde gezeik.. dan gaan vrienden allemaal leuke dingen doen met elkaar, en ik word niet gebeld/gewhatsapped. En ik zit hier maar een beetje in m`n hokkie achter de computer.. Wil ook leuke dingen doen, wil er ook uit.
Zou ik ook doen 10/10quote:Als ik mensen bel word ik altijd afgewimpeld met smoesjes, maar andersom moet ik wel voor hun klaar staan...
Klacht: Mensen die mij laten stikken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:
Ook vervelend trouwens. Van die mensen waar je dan tegen praat en die dan terug reageren met "K"
Verbannen mag je worden van FaceBook.
Overigens heb ik nu alweer een 30 dagen blokkade aan m`n broek hangen. En waarom?! Geen idee, ik voeg namelijk al 2 maanden lang niemand meer toe die ik niet ken
Moet wel wat gaan doen met andere ja.. maar goed..quote:Op zondag 5 mei 2013 01:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij ging dus al met vrienden uit, wat is het probleem?
[..]
Is geen vriend dus.
[..]
Herken ik, negeer ze.
[..]
Ga dan wat doen met andere mensen.
[..]
Zou ik ook doen 10/10
Zoek andere vrienden dan, heb ik ook gedaan, werkt perfect.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet wel wat gaan doen met andere ja.. maar goed..
Zie PI.quote:
Laat ik maar eens gaan kijken ja voor wat andere vrienden. Word hier echt niet vrolijk van.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden dan, heb ik ook gedaan, werkt perfect.
[..]
Zie PI.
Is niet makkelijk maar wel dé oplossing kan ik je garanderen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik maar eens gaan kijken ja voor wat andere vrienden. Word hier echt niet vrolijk van.
Jij toch ook niet?quote:
Op een gegeven moment ga je iemand op FOK! wel leren kennen hoe hij in zijn doen en laten is dus ja, veel FOK!kers kennen jou wel redelijk goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij toch ook niet?
Inprincipe kent niemand van FOK mij in het echtEn mag (vind ik dan) niet oordelen over iemand.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 5 mei 2013 03:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
En mag (vind ik dan) niet oordelen over iemand.
Okquote:Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je iemand op FOK! wel leren kennen hoe hij in zijn doen en laten is dus ja, veel FOK!kers kennen jou wel redelijk goed.
Beter, weet je tenminste waar je aan toe bent. Die anderen zijn blijkbaar te laf om zo duidelijk te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:25 schreef Braddie het volgende:
Kreeg ik laatst ook te horen. Ja, ik nodig je niet bij me uit om te chillen wánt je bent niet m`n omgangs type
Klopt, ergens is het ook wel fijn om het zo te horenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter, weet je tenminste waar je aan toe bent. Die anderen zijn blijkbaar te laf om zo duidelijk te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |