Zoek andere vrienden dan, heb ik ook gedaan, werkt perfect.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet wel wat gaan doen met andere ja.. maar goed..
Zie PI.quote:
Laat ik maar eens gaan kijken ja voor wat andere vrienden. Word hier echt niet vrolijk van.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden dan, heb ik ook gedaan, werkt perfect.
[..]
Zie PI.
Is niet makkelijk maar wel dé oplossing kan ik je garanderen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik maar eens gaan kijken ja voor wat andere vrienden. Word hier echt niet vrolijk van.
Jij toch ook niet?quote:
Op een gegeven moment ga je iemand op FOK! wel leren kennen hoe hij in zijn doen en laten is dus ja, veel FOK!kers kennen jou wel redelijk goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij toch ook niet?
Inprincipe kent niemand van FOK mij in het echtEn mag (vind ik dan) niet oordelen over iemand.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 5 mei 2013 03:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
En mag (vind ik dan) niet oordelen over iemand.
Okquote:Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je iemand op FOK! wel leren kennen hoe hij in zijn doen en laten is dus ja, veel FOK!kers kennen jou wel redelijk goed.
Beter, weet je tenminste waar je aan toe bent. Die anderen zijn blijkbaar te laf om zo duidelijk te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:25 schreef Braddie het volgende:
Kreeg ik laatst ook te horen. Ja, ik nodig je niet bij me uit om te chillen wánt je bent niet m`n omgangs type
Klopt, ergens is het ook wel fijn om het zo te horenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter, weet je tenminste waar je aan toe bent. Die anderen zijn blijkbaar te laf om zo duidelijk te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |