Leuk boriszquote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef borisz het volgende:
heb dit in elkaar geflanst.
Kampioenen en bekerwinnaars in Europa 2012/2013
Europa in ,,quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ajax natuurlijk de terechte kampioen. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Toch ben ik erg blij met de tweede plaats. EINDELIJK weer een keer
Neuh dat denk ik niet. Ik was dat iig niet van plan. Ik ga sowieso niet mee naar uitwedstrijden. Dat is voor mij gezien mijn psychische gesteldheid een enorme gok.. Ik wil misschien wel een keer het proberen tegen bijvoorbeeld RKC of NAC, maar Europees zie ik niet zo snel gebeuren..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Europa in ,,, Boss wie weet mag je eens mee
met een nieuwe trainer misschien ook wel kansen in de CL, spelers zijn prima, maar team is ruk dit seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ajax natuurlijk de terechte kampioen. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Toch ben ik erg blij met de tweede plaats. EINDELIJK weer een keer
Dan moet het wel een verdomd goede trainer zijn. Binnen de selectie moet er ook het nodige gebeuren er is gewoon te weinig chemie en dat zou zelfs voor een trainer van het niveau Mourinho een mission imposible zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een nieuwe trainer misschien ook wel kansen in de CL, spelers zijn prima, maar team is ruk dit seizoen.
Bos ...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh dat denk ik niet. Ik was dat iig niet van plan. Ik ga sowieso niet mee naar uitwedstrijden. Dat is voor mij gezien mijn psychische gesteldheid een enorme gok.. Ik wil misschien wel een keer het proberen tegen bijvoorbeeld RKC of NAC, maar Europees zie ik niet zo snel gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk dat je meer kunt dan je zelf denkt,,,,
Dank u wel meneer.quote:
Iig niet weer z'n zware groep.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef borisz het volgende:
Hopelijk treffen we nu eens geen Real Madrid
Ben je verdachte in de moord op je schoonmoeder ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:22 schreef Againzender het volgende:
Staat daar bij nieuwsuur een gast een interview te doen voor het appartement van mn schoonouders
ik schrik me de pleuris, doe eens normaal man!quote:
Heb zelfs al boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schrik me de pleuris, doe eens normaal man!
het einde der tijden is nabij....quote:
Eerst naar links kijken dan naar rechts vervolgens weer links.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |