al twee zelfsquote:
gewoon gas erop hier!quote:
ff kijken....quote:
nee!quote:
Koen Verhoef naar wij dachten.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Againzender het volgende:
En een echte mascotte staat vooraan natuurlijk!
[ afbeelding ]
jammer dat het vakantie is, die was morgenochtend met zo'n schaal door de school gerend.quote:
Mijn neefje is hoogblond. Had een paar jaar geleden in Spanje een Barcelona shirtje aan met Kluivert op de rug. Wilden mensen met hem op de foto.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat het vakantie is, die was morgenochtend met zo'n schaal door de school gerend.
Samen met nog meer kinderen, er gaan er veel naar Ajax
Leuk boriszquote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef borisz het volgende:
heb dit in elkaar geflanst.
Kampioenen en bekerwinnaars in Europa 2012/2013
Europa in ,,quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ajax natuurlijk de terechte kampioen. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Toch ben ik erg blij met de tweede plaats. EINDELIJK weer een keer
Neuh dat denk ik niet. Ik was dat iig niet van plan. Ik ga sowieso niet mee naar uitwedstrijden. Dat is voor mij gezien mijn psychische gesteldheid een enorme gok.. Ik wil misschien wel een keer het proberen tegen bijvoorbeeld RKC of NAC, maar Europees zie ik niet zo snel gebeuren..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Europa in ,,, Boss wie weet mag je eens mee
met een nieuwe trainer misschien ook wel kansen in de CL, spelers zijn prima, maar team is ruk dit seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ajax natuurlijk de terechte kampioen. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Toch ben ik erg blij met de tweede plaats. EINDELIJK weer een keer
Dan moet het wel een verdomd goede trainer zijn. Binnen de selectie moet er ook het nodige gebeuren er is gewoon te weinig chemie en dat zou zelfs voor een trainer van het niveau Mourinho een mission imposible zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een nieuwe trainer misschien ook wel kansen in de CL, spelers zijn prima, maar team is ruk dit seizoen.
Bos ...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh dat denk ik niet. Ik was dat iig niet van plan. Ik ga sowieso niet mee naar uitwedstrijden. Dat is voor mij gezien mijn psychische gesteldheid een enorme gok.. Ik wil misschien wel een keer het proberen tegen bijvoorbeeld RKC of NAC, maar Europees zie ik niet zo snel gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk dat je meer kunt dan je zelf denkt,,,,
Dank u wel meneer.quote:
Iig niet weer z'n zware groep.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef borisz het volgende:
Hopelijk treffen we nu eens geen Real Madrid
Ben je verdachte in de moord op je schoonmoeder ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:22 schreef Againzender het volgende:
Staat daar bij nieuwsuur een gast een interview te doen voor het appartement van mn schoonouders
ik schrik me de pleuris, doe eens normaal man!quote:
Heb zelfs al boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schrik me de pleuris, doe eens normaal man!
het einde der tijden is nabij....quote:
Eerst naar links kijken dan naar rechts vervolgens weer links.quote:
Hilarisch van pannenkoekenhuis naar Pastaquote:
Nu Zaltbommel bij de rijdende rechterquote:
twitter:NeelieKroesEU twitterde op woensdag 08-05-2013 om 11:06:53What's all this about 71-year-olds retiring? #Ferguson reageer retweet
nu wordt het dus echt gevaarlijkquote:
Behalve als de eigen supporters Maher uitfluitenquote:
bijnaquote:
Mooi een PSVer die naar Rotterdam gaat terwijl de Ajacieden nog dronken zijn van vreugde.quote:
herstel: de enige prijs die nog te winnen is dit seizoen in Nederland.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef rubbereend het volgende:
straks naar Rotterdam voor de belangrijkste voetbalprijs van Nederland
Strootman zag er de waarde van in en wordt daardoor verkettert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
herstel: de enige prijs die nog te winnen is dit seizoen in Nederland.
JUp.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Als PSV vandaag wint, krijgt AZ toch het ticket voor de EL, of niet??
o ja, dat is ook zo. nou, gefeliciteerd met die beker danquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Als PSV vandaag wint, krijgt AZ toch het ticket voor de EL, of niet??
Hoe was de terugrit ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef rubbereend het volgende:
straks naar Rotterdam voor de belangrijkste voetbalprijs van Nederland
FF lachen na het pissenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef rubbereend het volgende:
schenken ze ook nog Amstel Liteniet te zuipen dat spul
Kun je nagaan. Want dat is op zich natuurlijk ook gewoon een kutclub.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef borisz het volgende:
Opvallend hoe de gunfactor bij AZ lag. Alle neutrale supporters waren voor AZ leek het wel.
Speelt ie niet mee? Kone speelt wel denk ik??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:01 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop het ook maar ik vermoed van nieten wat jammer voor Stam
Met Doc toenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
CupFinal. Vroeger waren we dan in Utrecht.
Ben met Doc naar de Arena geweest. Wat een heldquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Ole het volgende:
Straks richting ma. Nog even een bloemetje halen zo
quote:
ben jij al geweest? hoe is het trouwens met haar?quote:
quote:
Het gaat goed. Ze verveelt zich te pletter tussen de bejaarden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Ole het volgende:
[..]
ben jij al geweest? hoe is het trouwens met haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |