al twee zelfsquote:
gewoon gas erop hier!quote:
ff kijken....quote:
nee!quote:
Koen Verhoef naar wij dachten.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Againzender het volgende:
En een echte mascotte staat vooraan natuurlijk!
[ afbeelding ]
jammer dat het vakantie is, die was morgenochtend met zo'n schaal door de school gerend.quote:
Mijn neefje is hoogblond. Had een paar jaar geleden in Spanje een Barcelona shirtje aan met Kluivert op de rug. Wilden mensen met hem op de foto.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat het vakantie is, die was morgenochtend met zo'n schaal door de school gerend.
Samen met nog meer kinderen, er gaan er veel naar Ajax
Leuk boriszquote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef borisz het volgende:
heb dit in elkaar geflanst.
Kampioenen en bekerwinnaars in Europa 2012/2013
Europa in ,,quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ajax natuurlijk de terechte kampioen. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Toch ben ik erg blij met de tweede plaats. EINDELIJK weer een keer
Neuh dat denk ik niet. Ik was dat iig niet van plan. Ik ga sowieso niet mee naar uitwedstrijden. Dat is voor mij gezien mijn psychische gesteldheid een enorme gok.. Ik wil misschien wel een keer het proberen tegen bijvoorbeeld RKC of NAC, maar Europees zie ik niet zo snel gebeuren..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Europa in ,,, Boss wie weet mag je eens mee
met een nieuwe trainer misschien ook wel kansen in de CL, spelers zijn prima, maar team is ruk dit seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ajax natuurlijk de terechte kampioen. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Toch ben ik erg blij met de tweede plaats. EINDELIJK weer een keer
Dan moet het wel een verdomd goede trainer zijn. Binnen de selectie moet er ook het nodige gebeuren er is gewoon te weinig chemie en dat zou zelfs voor een trainer van het niveau Mourinho een mission imposible zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een nieuwe trainer misschien ook wel kansen in de CL, spelers zijn prima, maar team is ruk dit seizoen.
Bos ...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh dat denk ik niet. Ik was dat iig niet van plan. Ik ga sowieso niet mee naar uitwedstrijden. Dat is voor mij gezien mijn psychische gesteldheid een enorme gok.. Ik wil misschien wel een keer het proberen tegen bijvoorbeeld RKC of NAC, maar Europees zie ik niet zo snel gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk dat je meer kunt dan je zelf denkt,,,,
Dank u wel meneer.quote:
Iig niet weer z'n zware groep.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef borisz het volgende:
Hopelijk treffen we nu eens geen Real Madrid
Ben je verdachte in de moord op je schoonmoeder ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:22 schreef Againzender het volgende:
Staat daar bij nieuwsuur een gast een interview te doen voor het appartement van mn schoonouders
ik schrik me de pleuris, doe eens normaal man!quote:
Heb zelfs al boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schrik me de pleuris, doe eens normaal man!
het einde der tijden is nabij....quote:
Eerst naar links kijken dan naar rechts vervolgens weer links.quote:
Hilarisch van pannenkoekenhuis naar Pastaquote:
Nu Zaltbommel bij de rijdende rechterquote:
twitter:NeelieKroesEU twitterde op woensdag 08-05-2013 om 11:06:53What's all this about 71-year-olds retiring? #Ferguson reageer retweet
nu wordt het dus echt gevaarlijkquote:
Behalve als de eigen supporters Maher uitfluitenquote:
bijnaquote:
Mooi een PSVer die naar Rotterdam gaat terwijl de Ajacieden nog dronken zijn van vreugde.quote:
herstel: de enige prijs die nog te winnen is dit seizoen in Nederland.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef rubbereend het volgende:
straks naar Rotterdam voor de belangrijkste voetbalprijs van Nederland
Strootman zag er de waarde van in en wordt daardoor verkettert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
herstel: de enige prijs die nog te winnen is dit seizoen in Nederland.
JUp.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Als PSV vandaag wint, krijgt AZ toch het ticket voor de EL, of niet??
o ja, dat is ook zo. nou, gefeliciteerd met die beker danquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Als PSV vandaag wint, krijgt AZ toch het ticket voor de EL, of niet??
Hoe was de terugrit ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef rubbereend het volgende:
straks naar Rotterdam voor de belangrijkste voetbalprijs van Nederland
FF lachen na het pissenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef rubbereend het volgende:
schenken ze ook nog Amstel Liteniet te zuipen dat spul
Kun je nagaan. Want dat is op zich natuurlijk ook gewoon een kutclub.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef borisz het volgende:
Opvallend hoe de gunfactor bij AZ lag. Alle neutrale supporters waren voor AZ leek het wel.
Speelt ie niet mee? Kone speelt wel denk ik??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:01 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop het ook maar ik vermoed van nieten wat jammer voor Stam
Met Doc toenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
CupFinal. Vroeger waren we dan in Utrecht.
Ben met Doc naar de Arena geweest. Wat een heldquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Ole het volgende:
Straks richting ma. Nog even een bloemetje halen zo
quote:
ben jij al geweest? hoe is het trouwens met haar?quote:
quote:
Het gaat goed. Ze verveelt zich te pletter tussen de bejaarden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Ole het volgende:
[..]
ben jij al geweest? hoe is het trouwens met haar?
dat zal best!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ze verveelt zich te pletter tussen de bejaarden.
Ze kan het best opschieten met iemand van 92. Ze lachen samen over de bejaarden die alleen over hun ziektes kunnen klagenquote:
Ja klopt. Toen zat jij daar met je Hammers sjaalquote:
VBL / Dag Mark.......quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen zat jij daar met je Hammers sjaal
Fucking 27 jaar geledenquote:
Ze hebben Berry van Aerle wijsgemaakt dat ie vaste grensrechter wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:41 schreef borisz het volgende:
Cocu moet slaapboeken in gaan spreken. Succes gegarandeerd.Overigens denk ik wel dat het een goede stap is. Ze konden bij PSV ook niet anders.
Stuur haar de Arena in.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef borisz het volgende:
Ole mag op jacht naar Engelsen of Portugezen woensdag.
quote:
succes Bos tis ff een stap dat afscheid, maar je nieuwe carričre gaat ook top wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn laatste werkweek hier is begonnen. Vrijdag mijn laatste werkdag, dan even goed uitrusten en met pa een paar leuke dingen doen om me voor te bereiden op een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
In die 2 weken zal ook het echte afscheid op de werkvloer plaatsvinden. Gelukkig zal ik ze op het jaarlijkse uitje nog tegenkomen... Mix feelings uiteraard. Aan de ene kant is het nieuwe werk een stap in de goede richting, maar aan de andere kant is het toch een deel van mijn leven geworden (ca 6 jaar ben ik hier werkzaam geweest)
Bos is topquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
succes Bos tis ff een stap dat afscheid, maar je nieuwe carričre gaat ook top worden
Smeets is toch ook een dikke padquote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef rubbereend het volgende:
tssss, een pad..... hij had een wijk moeten hebben
quote:
o ja, heb ik weer tijdens mn lunchwandeling dan woensdag, bezopen Engelsenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef borisz het volgende:
Ole mag op jacht naar Engelsen of Portugezen woensdag.
gewoon mee gaan zuipenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, heb ik weer tijdens mn lunchwandeling dan woensdag, bezopen Engelsen
niet met dat tuigquote:
MAg ook met de Portugezen. Of met de Kuipers-fanclubquote:
Bezopen Engelse wijven doen eerder hun benen wijd dan hun armen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, heb ik weer tijdens mn lunchwandeling dan woensdag, bezopen Engelsen
wel eens per ongeluk met een enorme groep Liverpool supporters in een cafe terecht gekomen op de wallen. Die waren op weg naar Duitsland voor de UEFA cup finale en maakten een tussenstop hier. Wat waren die gasten lam,maar wel goed blijven zingenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MAg ook met de Portugezen. Of met de Kuipers-fanclub
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eens per ongeluk met een enorme groep Liverpool supporters in een cafe terecht gekomen op de wallen. Die waren op weg naar Duitsland voor de UEFA cup finale en maakten een tussenstop hier. Wat waren die gasten lam,maar wel goed blijven zingen
we 'vierden' de overname van ons bedrijf door een Iers bedrijf, dus die Ieren moesten wel even Amsterdam te zien krijgenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
we 'vierden' de overname van ons bedrijf door een Iers bedrijf, dus die Ieren moesten wel even Amsterdam te zien krijgenOpmerkelijk hoe goed 8 Ieren zo'n 50 Engelsen vocaal kunnen weerstaan
Oei, die Zweedse supporters, zaten er genoeg in Amsterdam die inderdaad de trein naar Eindhoven pakten. Daar zat wel wat vrouwelijk schoon tussen:Yquote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vader was jarig tijdens Euro2000. Gingen we die dag uit eten in een restaurant in de stad. Turkije - Zweden was die dag in het Stadion. Zat een vader in het restaurant met zijn zoontje van een jaar of 8, hij beschilderde zijn zoontjes wangetjes met de zweedse vlag. zo lief![]()
En waarom had ik die dag geen oog, voor het Zweedse schoon Ik was goddomme al 19![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben met Doc naar Ajax toernament geweest. De eerste wedstrijd had ie Liverpool shirt aan en schold de tegenstander uit. Tweede wedstrijd shirt van Ajax en deed ie hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eens per ongeluk met een enorme groep Liverpool supporters in een cafe terecht gekomen op de wallen. Die waren op weg naar Duitsland voor de UEFA cup finale en maakten een tussenstop hier. Wat waren die gasten lam,maar wel goed blijven zingen
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Againzender het volgende:
maar goed, slapen nu AZ, morgen weer vroeg dag
waarom zou je op dat moment ook Ajax willen roepenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik zat met Doc Golfer en Kamagurka in de Ierse pub naar het Nederlands elftal te kijken.
Sneijder scoorde ik opstaan en Ajax Ajax roepen.
Ze trokken me snel naar beneden.
'We zitten in Utrecht gek.'
Als je voor Ajax bent en Sneijder toen ook... En je ben tong ... Ja danquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou je op dat moment ook Ajax willen roepen
Dat dusquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent en Sneijder toen ook... En je ben tong ... Ja dan
leuke analysequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef borisz het volgende:
Ben eens in de UEFA ranking aan het duiken. We zijn t/m 2015/2016 wel verzekerd van het zelfde aantal ploegen in Europa. Maar we kunnen niet weer zo'n dreun hebben als dit seizoen. Gelukkig vallen er ook zeer weinig punten weg(2008/2009 was ook beroerd). Onze concullega's (Rusland, Oekraïne, Belgie, Turkije en Griekenland) zullen meer punten inleveren bij aanvang komend Europees seizoen.
Alleen gebaseerd over 2012/2013 werden we 20ste.
Oh en Portugal kan de vierde competitie worden ipv Italië als ze komend seizoen beter zullen presteren, al maakt dat niet uit voor de verdeling van de plekken.
Anouk nuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Againzender het volgende:
He, Anouk live op TV.Wat voor festival is dit?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Againzender het volgende:
He, Anouk live op TV.Wat voor festival is dit?
Ah, het Birds Liberation Festival, hoe kon ik dat vergeten.quote:
trauma.... tja, sommige mensen tillen er wel te zwaar aan, maar dat vinden sommigen ook met voetbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo de finale is weer gehaald, is dat trauma weer even in de kast gezet en worden we hopelijk minder dood gegooid met het festival
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
trauma.... tja, sommige mensen tillen er wel te zwaar aan, maar dat vinden sommigen ook met voetbal.
Anouk stond wel haarzelf te zijn, en die Surinaamse vlag viel hier ook wel goed
mijn vrouw is opgegroeid in de Bijlmer, en zag die vlag directquote:
De vlag viel mij ook direct op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw is opgegroeid in de Bijlmer, en zag die vlag directen Surinamers zijn zeer gewaardeerd hier, fantastisch volk
ik vind het altijd prettig werken met Surinamers, leuk soort humor meestal, en erg sociaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De vlag viel mij ook direct op.
Ik heb 2 Surinaamse collega's (geboren en getogen daar) Kan ik ook goed mee overweg.
Dat zijn deze dames ook jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het altijd prettig werken met Surinamers, leuk soort humor meestal, en erg sociaal.
FF kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef borisz het volgende:
Tong er basht iemand Dione. Je moet even ingrijpen.
Tony wel ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:28 schreef borisz het volgende:
Weet je nog van die persconferentie van die Brammetje had aangekondigd?
Hij kwam niet.
tofquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag een "kleinigheidje" voor mijn collega's besteld.
Koelkastmagneten met een door mij gemaakt schilderij er op en dan Bedankt, Erik
en CL finale mag er niet eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef borisz het volgende:
ArenA is nu het enige stadion dat Europees mee kan. En ook voor EK2020 zal de ArenA de inzending worden.
Waarom voldoet de huidige Kuip niet dan??quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
daarom moet er ook gewoon een nieuwe Kuip komen, dan maken we vaker kans op dergelijke finales.
te weinig voorzieningen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom voldoet de huidige Kuip niet dan??![]()
![]()
![]()
ow okee.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef borisz het volgende:
Jup. En Kuip staat min of meer toch wel op instorten. Nieuw stadion is toch wel nodig.
ja, qua ligging wint het wel van vrijwel alle stadionsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ow okee.
En het Philipsstadion is te klein. Dat was eigenlijk al toen de EL-finale er werd gespeeld.
Ja eigenlijk gewoon nog in het centrum van de stadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, qua ligging wint het wel van vrijwel alle stadions
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak. Maar het is gewoon niet meer van deze tijd.
ik kijk graag naar de Vlamingen. De 7e dag op zondag is ook zo heerlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef borisz het volgende:
[..].
De Belg bij PenW
Sowieso Belgen TV. Vaak zeer goede programma's op de Belg.
Ja dat viel me op idd toen ik vorige maand voor het eerst in Eindhoven was. Dat is het mooie in Londen of bijna ieder ander Engelse stad. Loop je door de woonwijk plots heb je daar plots Stamford Bridge of Craven Cottage.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gewoon nog in het centrum van de stad![]()
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kijk graag naar de Vlamingen. De 7e dag op zondag is ook zo heerlijk.
Het legendarische Zonde van de zendtijd en Bastaquote:
Ook dat ja. Vroeger stonden er zelfs nog meer huizen omheen. Er zijn een aantal gesloopt mede door ouderdom en mede door uitbreiding van het stadion.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat viel me op idd toen ik vorige maand voor het eerst in Eindhoven was. Dat is het mooie in Londen of bijna ieder ander Engelse stad. Loop je door de woonwijk plots heb je daar plots Stamford Bridge of Craven Cottage.
of Tiktak en Merlinaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het legendarische Zonde van de zendtijd en Basta
Of laatstelijk Salamnder.
Het ouwe Oosterpark was ook een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja. Vroeger stonden er zelfs nog meer huizen omheen. Er zijn een aantal gesloopt mede door ouderdom en mede door uitbreiding van het stadion.
eens. Rotterdam kan veel beter omgaan met grote projecten, dus laten we lekker daar een groot stadion bouwen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef rubbereend het volgende:
daarom zijn we in Nederland toe aan een goed groot nieuw stadion. En Rotterdam lijkt me daar uitermate voor geschikt
Nooit geweest. Ik weet wel dat een nicht van mij tegenover het Haarlem-Stadion woonde. Maar ik kan me niet meer herinneren hoe de omgeving precies was, die ene keer in 1990 dat ik er was...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Het ouwe Oosterpark was ook een mooi voorbeeld.
Quick & Flupkequote:
Haarlem Stadion ligt tegen een park aan en tegenover een middelbare schoolquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Ik weet wel dat een nicht van mij tegenover het Haarlem-Stadion woonde. Maar ik kan me niet meer herinneren hoe de omgeving precies was, die ene keer in 1990 dat ik er was...
ik weet niet, maar ik vond De Meer eigenlijk nooit echt in de stad liggen, was toch een beetje de rand zo tegen Diemen aan, en het lag redelijk in het groen. Het Olympisch ligt wat meer tegen de dichte bebouwing aan.quote:
doet ie goed hoorquote:
15avondjes darten en 150k Engelse ponden vangen. Dat kan slechterquote:
dat is ook leuk meegenomen jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
15avondjes darten en 150k Engelse ponden vangen. Dat kan slechter
Dat is toch op de laatste avond...? Volgens mij kreeg ie ook vast wel wat op die andere avondenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
15avondjes darten en 150k Engelse ponden vangen. Dat kan slechter
iets met *snurk* is slimmer denk ikquote:
Ook goed. Ik heb een Leffe Tripel geopendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met *snurk* is slimmer denk ik
dit nieuwe bestemmingsplan is volgens mij een samenvoeging van 4 oude, dat trekt de cyclus wat gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Zou mooi zijn idd.
Oh en Bestemmingsplannen. Bij ons in de raad is nu iedere maand wel raak. Ze zijn allemaal aan vernieuwing toe.
Inmiddels heeft de Raad van State ook al uitspraak gedaan in één geval na lang hommeles. Maar dat kwam er op neer dat de raad en betrokkenen nog eens om de tafel moeten gaan zitten.
De heldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef borisz het volgende:
Laatste weekend van Teun De Nooijer als speler.
Ben an het genietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Ole het volgende:
Tong kijk je wel de sterrenparade op NED1?
Geweldig weer!
MUZ / Genieten weer....TROS Sterrenparadequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Ole het volgende:
Tong kijk je wel de sterrenparade op NED1?
Geweldig weer!
Vast wel!quote:
Het mooiste is de twee dikke Duitse trompetistenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Vast wel!
Hoe vonden jullie net die twee kerels, met de alpen op de achtergrond
Mooie clip ook toch!quote:
Sterktequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Mooie clip ook toch!
Ik ga zo richting 010![]()
![]()
![]()
Vooruit dan maarquote:voor Anouk!
Weer eens iets anders dan voetbal boriszquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Mooie clip ook toch!
Ik ga zo richting 010![]()
![]()
![]()
voor Anouk!
Wat twitter je dan zoal?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:44 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk zo'n avondje songfestival. Heb me scheel getwitterd
pure kwaliteitquote:
Heb er al een topic over geopend.quote:
Sparta hoort in de eredivisie inderdaad. Doodzonde toen ze voor het eerst degradeerden.quote:
Onder Rijkaard en daarna de Mos.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sparta hoort in de eredivisie inderdaad. Doodzonde toen ze voor het eerst degradeerden.
Leuk. Hoe zit het met Watford ?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:37 schreef borisz het volgende:
Nope
Yeovil voor het eerst naar de Championship
Spelen de 27ste om promotie naar de EPL tegen Crystal Palace.quote:
Ok, dacht dat het ook vandaag was.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Spelen de 27ste om promotie naar de EPL tegen Crystal Palace.
Helemaal veregeten. Al bijna afgelopen. Wordt uitzendinggemist.quote:
Stelt dat iets voor ? Het voetbal is daar al niks meer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef borisz het volgende:
Ondertussen staat Van Gerwen weer vrolijk in de finale in Dusseldorf.
Mocht die winnen vangt hij 20.000 Engelse pond. Niet heul slechtquote:Op zondag 19 mei 2013 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stelt dat iets voor ? Het voetbal is daar al niks meer.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Mocht die winnen vangt hij 20.000 Engelse pond. Niet heul slecht.
niet gezien, moest wel aan hem denken vanmiddag toen er in de sneeuw geklommen werd. Die rit destijds over de Gavia, teringquote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef tong80 het volgende:
Docu over Johan van der Velde gezien net borisz ?
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet gezien, moest wel aan hem denken vanmiddag toen er in de sneeuw geklommen werd. Die rit destijds over de Gavia, tering
inderdaad, die won de etappequote:
Vonden ze eerst maar een mietjequote:
kloptquote:
Hadden we nog maar zo'n renner.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
kloptmaar die etappe zorgde wel voor een ander beeld
hoewel hij met z'n beruchte slechte dag bleef komen in grote rondes.
Heb er ooit een topic over geopend.quote:
waarover niet?quote:
Daarom.quote:
de beste Nederlandse tijdrijder wat mij betreft.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hadden we nog maar zo'n renner.
Geweldige tijdrijder ook.
Jan Jansen was nog beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
de beste Nederlandse tijdrijder wat mij betreft.
die heb ik niet meegemaakt, maar qua prestaties heb je een punt.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef borisz het volgende:
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef borisz het volgende:
WNL
Jinek er vijf weken voor het eind uitgooien.
ah, een beetje als De Mos bij Ajax destijdsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef borisz het volgende:
WNL
Jinek er vijf weken voor het eind uitgooien.
Volgens mij zuigt ze de ballen uit je zak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Jinek per direct weg bij zondagochtendprogramma WNL
helaas niet, zou wel willen dat ze dat kwam doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt ze de ballen uit je zak.
Is dat te volgen en is daar dan ook bier?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef borisz het volgende:
Vanaf 18u
[ afbeelding ]
Darten in de woestijn.
Vandaag alleen op internet. Morgen ook via Eurosport.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat te volgen en is daar dan ook bier?
Mietjequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn koelkastmagneetjes werden goed gewaardeerd door mijn ex-collega's. Nog een weekje vrij en dan echt aan de bak.
Hopelijk is het dan echt beter weer, natuurlijk moet ik er ooit aan geloven om in de regen te werken, maar ingeleerd worden bij beter weer, is wel wat prettiger...
Tuurlijk. Ik kan wel tegen regen. Maar het is gewoon lekkerder als ik in beter weer, de wijk leer kennen dan in een plensbui. Ik moet ooit aan de regen geloven, bosjes die droog staan, das niet goed..quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook magneetjes ,,, En denk iedereen hier wel ...
Correctie Live op ES nu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag alleen op internet. Morgen ook via Eurosport.
Ajax blijft toch Kampioen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef borisz het volgende:
Barney nu en er zijn een paar mensen blij met dat dit topic bijna vol is.
Wie dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef borisz het volgende:
er zijn een paar mensen blij met dat dit topic bijna vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |