Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
ik vond het laag goed, de uithalen schreeuwerigquote:
Kallyquote:
blind had ik dit misschien er ook wel uit gepaktquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Stickertje, haal die mot van je tv, die doet rare dingen ermee.
Ah, dank!quote:
Kuikenquote:
Zou eens tijd worden, dominatrix Jquote:
2 plekken nog over toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef D. het volgende:
Volgens mij moet Will bijna iedere kandidaat kiezen om zijn team vol te kunnen krijgen
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
BabeWatcher baalt want dit is weer een dikke negerin.
Zijn schoonmoederquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
ik hou van slanke negerinnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
*jompelt meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Even een jompel voor wederom variatie met liedjes
Alsof die conditie heeft, die hijgt al van naar de microfoon lopenquote:
het gaat om de stemquote:
dit. Heerlijk dit! Zo veel beter dan de NL talentenjachten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Even een jompel voor wederom variatie met liedjes
Elke keer weer een verrassing, zaaaaaligquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Heerlijk dit! Zo veel beter dan de NL talentenjachten.
Ze had zich ook beter aan kunnen kledenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
Ze had er wel een spannendere bh onder kunnen doen, met zo'n t-shirt.
Hoi, kijk jij naar de modepolitie?quote:
quote:
Ja johquote:
Bij hem gaat het om de leeftijd.quote:
Kap eens met het quoten van die gozer, hij staat hier op block vanwege dat soort onzin.quote:
Ze wordt al iets aantrekkelijker?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kap eens met het quoten van die gozer, hij staat hier op block vanwege dat soort onzin.
ik ben voor vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kap eens met het quoten van die gozer, hij staat hier op block vanwege dat soort onzin.
Dus als ik afval lijk ik nog jonger?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Veel kilo's maakt altijd ouder... zeker bij kinderen.
Ik zal je ff quoten zodat MB het kan lezenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben voor vrijheid van meningsuiting
Dat kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |